به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
نگاهی به تیم های خوزستانی لیگ 2 کشور

فولادنوین اهواز؛ در اندیشه سومین صعود

فولادنوین؛ در اندیشه سومین صعود

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولادنوین اهواز کماکان از شانس های صعود به مرحله نهایی لیگ دسته دوم محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، انتقال امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز که با جدایی مربیان و اسکلت بندی اصلی بازیکنان این تیم همراه بود، باعث شد باشگاه فولاد خوزستان در اندیشه ساختن تیمی جدید باشد. تیمی که نام فولاد ب خوزستان برای آن برگزیده شد اما از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران کماکان به اسم فولادنوین شناخته می‌شود.

تیم جدید فولادنوین که فصل را با شکست در خانه شاهین بوشهر آغاز کرده و با قبول یک شکست خانگی برابر همین تیم بوشهری راهی تعطیلات میان فصل شده، در حدفاصل این دو بازی مقابل شاهین بوشهر، عملکرد نسبتاً خوبی داشته است.

فولادنوین اهواز با 4 پیروزی و 4 تساوی توانسته در رده سوم جدول گروه چهارم قرار بگیرد و با توجه به صعود سه تیم از هر گروه دارای شانس صعود به مرحله نهایی باشد. این تیم از هفته هفتم که بحث انتقال برخی بازیکنانش به تیم اصلی فولاد مطرح شد، در نتیجه گیری دچار تزلزل شده و جایگاه اول را با جایگاه سوم عوض کرده است.

تیم دوم باشگاه فولاد که در این فصل پوست انداخته، در دیدارهای خانگی به مراتب بهتر از دیدارهای خارج از خانه عمل کرده  است. ضمن اینکه آمار 16 گل زده و 12 گل زده نشان می‌دهد که تیم فولادنوین اهواز هم خوب گل می‌زند، هم خوب گل می‌خورد.

احمد جبوری مهاجم خوزستانی تیم فولادنوین به تنهایی نیمی از گل های این تیم را زده و با 8 گل زده عنوان بهترین گلزن لیگ دسته دوم را در اختیار دارد. علی فاتح (3 گل)، علی آل کثیر و میلاد شریفات (هرکدام 2 گل) و صیاد کوکبی اصل (یک گل) دیگر بازیکنانی هستند که در لیگ دسته دوم برای فولادنوین گل زده‌اند.

فولادنوین اهواز در این فصل با مربیگری داریوش هرمزی و علی اسکندری، مربیان فصل گذشته تیم امیدهای فولاد خوزستان، قدم به لیگ دسته دوم گذاشت. داریوش هرمزی سرمربی این تیم در مصاحبه‌ای اعلام کرده که تیم فولادنوین جوانترین تیم حال حاضر فوتبال کشور است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که تیم فولادنوین اهواز تاکنون دوبار سابقه صعود از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول کشور را داشته، اما امسال با توجه به اینکه در کادر مربیان و بازیکنان دچار تغییرات زیادی شده و تیم جدیدی را بنیان نهاده، کار سخت تری برای سومین صعود به لیگ یک خواهد داشت. کاری که غیرممکن نیست ولی برای تحقق آن ابتدا باید از مرحله نخست این مسابقات که رقابت سخت و نزدیکی بین تیم های بالانشین گروه چهارم وجود دارد، با موفقیت عبور کند.

جدول رده بندی گروه چهارم لیگ دسته دوم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها