به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
نگاهی به تیم های خوزستانی لیگ 2 کشور

شهرداری ماهشهر؛ گلزن‌ترین نماینده خوزستان

شهرداری ماهشهر؛ گلزنترین نماینده خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از شانس های صعود به مرحله بعدی لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم شهرداری ماهشهر که در این فصل از لیگ دسته سوم به دسته دوم صعود کرده است، همراه با تیم پتروکیان شوشتر در گروه دوم مسابقات قرار گرفت. تیم شهرداری که پس از کش و قوس زیاد توانست مجوز حضور در مسابقات فصل جاری را از شورای شهر ماهشهر بگیرد، تیم نسبتاً خوبی را در نقل و انتقالات ابتدای فصل توسط مربیانش جمع کرد و قدم به لیگ 2 گذاشت.

شهرداری ماهشهر که با 17 امتیاز از 10 بازی و قرار گرفتن در رده سوم گروه دوم مسابقات راهی تعطیلات میان فصل شده است، با 19 گل زده به همراه کیمیا فرایند تهران بهترین خط حمله این گروه را در اختیار دارد اما آمار گل های خورده این تیم نیز بالاست و 12 گل را پذیرفته است.

شهرداری در استادیوم شهداء ماهشهر شکست ناپذیر بوده ولی 3 بار در خانه حریفان متحمل شکست شده است. دو باخت این تیم برابر حریفان مستقیمش، تیم های کیمیا فرایند تهران و پارس جنوبی جم، رقم خورد تا این دو تیم در خاتمه هفته دهم بالاتر از شهرداری قرار بگیرند.

شهرداری ماهشهر که توسط عزیز فریسات رهبری می‌شود و خدر قنواتی و منصور ربیعه را هم در کادر فنی دارد، به لطف ارائه بازی های هجومی و آمار بالای گلزنی خصوصاً پیروزی 5 بر صفر مقابل تربیت نوین یزد توانسته با تفاضل گل بالاتر از تیم های بادران تهران و پتروکیان شوشتر قرار بگیرد.

سید علاء خلف زاده با زدن 6 گل بهترین گلزن شهرداری ماهشهر تا هفته دهم بوده است. محسن رحیمی (5 گل)، عباس قاسمی و مهدی مریدی (هرکدام 3 گل)، مصیب جمعه زاده و مسلم صالحی دیگر گلزنان شهرداری تا قبل از تعطیلات میان فصل بودند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که تیم شهرداری ماهشهر در بین 6 نماینده استان در لیگ دسته دوم بیشترین تعداد گل زده را دارد. این تیم اگر بتواند ضمن حفظ آمار مناسب گلزنی، آمار بخش دفاعی تیمش را هم بهبود ببخشد، یکی از تیم هایی است که شانس صعود به مرحله نهایی لیگ دسته دوم را خواهد داشت.

جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته دوم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها