به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
نگاهی به تیم های خوزستانی لیگ 2 کشور

پتروکیان شوشتر؛ امیدوار به صعود از گروه دوم

پتروکیان شوشتر؛ امیدوار به صعود

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال پتروکیان شوشتر عملکرد نسبتاً خوبی در گروه دوم لیگ دسته دوم داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ماهان شوشتر که در ابتدای فصل به پتروکیان شوشتر تغییر نام داد، همراه با شهرداری ماهشهر در گروه دوم لیگ دسته دوم قرار گرفته و تا پایان هفته دهم عملکرد نسبتاً خوبی داشته است.

پتروکیان شوشتر این فصل را با شکست در خانه تیم مدعی پارس جنوبی جم آغاز کرد اما با مغلوب کردن بادران تهران در هفته دوم نشان داد که باید روی نماینده فوتبال شوشتر حساب باز کرد. شوشتری‌ها به مانند شهرداری ماهشهر، تیمی بدون شکست در زمین خودی بودند ولی در خارج از خانه 3 بار نتیجه را به حریفان واگذار کردند.

این تیم که با مربیگری حسنعلی شاهمرادیان مربی شناخته شده فوتبال شوشتر و سرپرستی سعید پیر سراندیب بازیکن سابق خوزستانی قدم به مسابقات لیگ دسته دوم گذاشت، در دو بازی آخر با دو پیروزی متوالی و رساندن جمع امتیازاتش به عدد 17 راهی تعطیلات زمستانی شد تا شانس این تیم برای صعود به مرحله نهایی بیشتر شود.

علیرضا ذلکی بدیل با 4 گل و مصدق دریس با 3 گل زده بهترین گلزنان تیم پتروکیان شوشتر تا پایان هفته دهم بودند. ضمن اینکه احسان فارسی و هادی پوری (هرکدام 2 گل)، محمد سواری، سعید جلالی و مسلم حسین وند از دیگر گلزنان نماینده فوتبال شوشتر در فصل جاری لیگ دسته دوم بودند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست تیم پتروکیان شوشتر که با تفاضل گل کمتر از شهرداری ماهشهر و بادران تهران در رده پنجم گروه دوم ایستاده است، این شانس را دارد که بعد از خاتمه تعطیلات بتواند به جمع سه تیم بالای جدول این گروه برسد و جواز صعود به مرحله بعدی را دریافت کند.

جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته دوم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها