به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نگاهی به تیم های خوزستانی لیگ 2 کشور

نفت نوین آبادان؛ نگران تکرار داستان فولادنوین

نفت نوین؛ نگران تکرار داستان فولادنوین

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت نوین آبادان یکی از تیم های دارای شانس برای صعود به مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم دوم باشگاه صنعت نفت آبادان، همراه با نفت امیدیه در گروه سوم لیگ دسته دوم قرار گرفت و در خاتمه دور رفت بعنوان تیم اول این گروه شناخته شد، هرچند که با شکست در اولین بازی دور برگشت به رده دوم نزول کرد و بعنوان تیم دوم این گروه راهی تعطیلات میان فصل گردید.

احمد پارو، سرپرست تیم اول باشگاه نفت آبادان، به تشخیص مدیریت این باشگاه سکان مربیگری تیم نفت نوین را به عهده گرفت و همراه با حسین مولایی، کاظم فرهانی و یدالله صادقی این تیم را آماده حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کرد.

نفت نوین که فصل را با دو تساوی آغاز کرده بود، در ادامه مسابقات روند صعودی داشت و در خاتمه دور رفت در رده اول جدول قرار گرفت اما در اولین بازی دور برگشت مغلوب هف سمنان شد تا جای خود را به نفت امیدیه بدهد.

زردپوشان نفت نوین در 10 هفته ابتدایی این مسابقات فراز و نشیب زیادی نداشتند. این تیم که به هیچ کدام از تیم های بالای جدول نباخته، در برابر دو تیم پایین جدولی نسل ابومسلم مشهد و هف سمنان متحمل دو شکست شده است. نفت نوین همچنین سه بازی بدون گل در 10 هفته را داشته است.

آمار 10 گل زده و 9 گل خورده، شاید برای تیم دوم جدول رده بندی آمار مناسبی نباشد و کادر فنی نفت نوین باید با استفاده از تعطیلات میان فصل توازن لازم را در بخش های هجومی و دفاعی تیمش ایجاد کند.

ماشین گلزنی تیم نفت نوین آبادان در مسابقات سپری شده را 4 بازیکن این تیم هدایت کرده‌اند. محمد سرافراز و رحیم آلبوغبیش هر کدام 3 گل برای نفت نوین زدند. ضمن اینکه مصطفی مهرابی و فرشاد بهاروند هرکدام 2 بار برای این تیم گلزنی کردند.

زردپوشان نفت نوین آبادان هم امتیاز با تیم های اول و سوم در رده دوم جدول این گروه قرار گرفته‌اند ولی باید مراقب اختلاف بسیار اندک امتیازات باشند. در این گروه تیم اول با تیم هشتم (که به لیگ 3 سقوط خواهد کرد) فقط 4 امتیاز فاصله دارد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست تیم دوم باشگاه صنعت نفت آبادان در حالی یکی از شانس های صعود به مرحله نهایی لیگ دسته دوم محسوب می‌شود که اگر از این مرحله و مرحله بعدی به سلامت عبور کند و به لیگ یک بیاید، سرنوشت نامشخصی خواهد داشت.

اگر تیم نفت نوین به لیگ یک صعود کند و تیم اول باشگاه صنعت نفت نتواند لیگ برتری شود، امکان حضور همزمان دو تیم از یک باشگاه در فصل آینده لیگ دسته اول وجود نخواهد داشت.

جدول رده بندی گروه سوم لیگ دسته دوم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
1
اگر هم صعود کرد تیمو بدن به منطقه ازاد
جوادمرادنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
0
1
کادر نوین همچنین هوشنگ خوشکلام مدیر فنی ونیز علی خنافره مربی2 وآنالیزور تیم است که تیم خوب وجوانی را آماده کرده اند وبه اتفاق نفت امیدیه شانس صعود دارند تشکر از اطلاعات خوزستان اسپورت وگزارش خوب شما.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها