به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
نگاهی به تیم های خوزستانی لیگ 2 کشور

نفت امیدیه؛ تنها تیم صدرنشین خوزستانی

نفت امیدیه؛ تنها صدرنشین خوزستانی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت امیدیه با صدرنشینی در گروه سوم لیگ دسته دوم راهی تعطیلات میان فصل شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت امیدیه که با تغییرات زیادی در کادر مربیان و بازیکنان قدم به فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور گذاشته بود، موفق شده تنها تیم صدرنشین خوزستانی قبل از تعطیلات میان فصل این مسابقات باشد.

نفت امیدیه کارش را با تساوی در تهران برابر تیم استقلال آبی تهران آغاز کرد و بعد از اینکه در دومین بازی این فصل مقابل نفت نوین آبادان به نتیجه مساوی رسید، تعدادی از تماشاگران حاضر در استادیوم شهدای نفت امیدیه به عملکرد تیم معترض شدند.

بازیکنان نفت امیدیه اما در هفته سوم با کسب یک پیروزی خارج از خانه توانستند به وضعیت خود سامان ببخشند و پس از آن بود که نفتی‌ها روند صعودی را تا رسیدن به صدر جدول طی کردند.

بهترین پیروزی فصل تیم نفت امیدیه در برابر نفت و گاز گچساران با نتیجه 4 بر صفر حاصل شد. این تیم خوزستانی در طول 10 هفته سپری شده از مسابقات، یک باخت داخل خانه برابر تیم مدعی کارا شیراز و یک باخت خارج از خانه مقابل تیم ته جدولی مقاومت تهران داشت اما با کسب 4 پیروزی و 4 تساوی موفق شد قبل از تعطیلات زمستانی به رده اول گروه سوم برسد.

علیرضا فیروزی مربی باتجربه فوتبال خوزستان در ابتدای این فصل هدایت نفت امیدیه را عهده دار شد و علیرغم اینکه این تیم در خاتمه مسابقات فصل گذشته جایگاه مناسبی در جدول نداشت، توانسته تا پایان هفته دهم نمره قبولی دریافت کند. مرتضی بچاری و علی غیبی در کادر فنی تیم نفت امیدیه به علیرضا فیروزی کمک می‌کنند.

کوشا بهایی پور و امین حجازی پور (هرکدام 3 گل) از گلزنان برتر نفت امیدیه تا پایان هفته دهم محسوب می‌شوند. ضمن اینکه محمد سیدی و سیاوش روایی (هرکدام 2 گل)، مهدی جمالی، علی حسینی، محمد مجرد و مازیار فرخی از دیگر گلزنان نفت امیدیه در این فصل بوده‌اند.

نفت امیدیه در گروهی صدرنشین شده که فاصله امتیازات بسیار نزدیک است و باید برای صعود به مرحله نهایی لیگ دسته دوم اقدام به برطرف کردن نقاط ضعفش در تعطیلات زمستانی کند. این تیم صاحب امکانات چند سال است که پشت دروازه لیگ یک مانده ولی امسال این شانس را دارد که طلسم شکنی کند و به لیگ یک صعود کند.

جدول رده بندی گروه سوم لیگ دسته دوم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها