به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نجاریان: ایران و کره‌جنوبی محتاطانه بازی کردند

نجاریان: ایران و کره‌جنوبی محتاطانه بازی کردند

خوزستان اسپورت- بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران گفت: دو تیم فینالیست شناخت خوبی از هم داشتند و به همین دلیل بود که هر دو تیم محتاطانه بازی کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجتبی نجاریان در رابطه با شکست ایران در فینال مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا مقابل کره‌جنوبی و رسیدن به عنوان نایب قهرمانی، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران و کره‌جنوبی در مرحله گروهی با هم بازی کرده بودند، شناخت خوبی از هم داشتند. به همین دلیل بود که هر دو تیم محتاطانه بازی کردند و سرانجام بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. به نظرم در ضربات پنالتی شانس حرف اول را می‌زند که متأسفانه تیم ما بدشانس بود.

این بازیکن اهل بهبهان در خصوص سطح کیفی چهل وسومین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا و تفاوت آن با مسابقات لیگ های پایه‌ای کشور گفت: برای اولین بار بود که در یک دوره مسابقات بین المللی بازی می‌کردم و فکر می‌کنم تجربیات خوبی از این بازی‌ها کسب کردم. سبک بازی تیم های پایه داخل کشور با تیم های شرق آسیا که در این دوره از مسابقات حضور داشتند، تفاوت بسیاری داشت و سطح کیفی این بازی‌ها بالا بود.

مجتبی نجاریان که یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی دانش‌آموزی ایران در مسابقات آسیایی بود، در خاتمه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم نظر مربیان را جلب کنم و در این مسابقات حضور داشته باشم. از کادر فنی تیم ملی خصوصاً آقای سواری بخاطر تمام زحماتی که طی دوسال گذشته در باشگاه فولاد و طی اردوهای تیم ملی دانش‌آموزی برایم کشیده، نهایت سپاس را داشته و عنوان نایب قهرمانی را هم به تمام هم استانی‌هایم تقدیم می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسین محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
بنازم به این تیم / مشاالله بابک حاج فروش / مجتبی نجاریان / مهرداد پورابوالقاسم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها