به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

عباسیان: در ضربات پنالتی شانس یار ما نبود

عباسیان: در ضربات پنالتی شانس یار ما نبود

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران گفت: خدا را شاکرم که با همت بازیکنان و مربیان به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، شاهین عباسیان در رابطه با شکست ایران در فینال مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا مقابل کره‌جنوبی و رسیدن به عنوان نایب قهرمانی، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که با وجود تمام سختی‌ها به فینال صعود کردیم و در مقابل کره‌جنوبی هم بازی خوبی ارائه دادیم ولی در ضربات پنالتی شانس با ما یار نبود و نتیجه را واگذار کردیم.

مهاجم تیم ملی دانش‌آموزی در خصوص سطح کیفی چهل وسومین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا و تفاوت آن با مسابقات لیگ های پایه‌ای کشور گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و چند تیم مدعی برای قهرمانی تلاش می‌کردند. در فوتبال پایه ایران معمولاً تیم ها از همدیگر شناخت کافی دارند و می‌توانند روی بازی تیم مقابل برنامه‌ریزی کنند ولی در این گونه مسابقات بین المللی شناخت تیم های حریف دشوار است.

شاهین عباسیان که در این دوره از مسابقات، بازی‌های خوبی را در خط حمله تیم ملی دانش‌آموزی ایران انجام داد، در خاتمه بیان کرد: خدا را شاکرم که با همت بازیکنان و مربیان به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کردیم. بعنوان کاپیتان تیم از همه مردم ایران خصوصاً کسانی که این تیم را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
0
0
بنازم داداش شاهين ايول كاپيتان تيم ملي دانش اموزي بازم خداروشكر تبريك ميگم نايب قهرمانيتون انشاله با تيم ملي جوانان قهرمان بشيد
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
شرکت فولاد سالها هزینه می کنه خوابگاه و امکانات و حقوق میده بازیکن پرورش میده بعد که وقت ثمردهی بازیکن میرسه 2 دستی تقدیم می کنه به تیمهای دیگه. همین چند ماه اخیر ببینیم چندتا بازیکن ملیپوش نوجوانان وجوانان هبه کردیم به بقیه تیما؟ محمد شریفی و معراج اسماعیلی و وحید نامداری و شاهین عباسیان و ... واقعا جای تبریک داره به این مدیریت دلسوز که دلش می سوزه بحال بقیه تیمها هرچی آکادمی فولاد ساخت مجانی اهدا کردن به تیمای دیگه. حالا بماند که دوسال قبلم ستاره ها فولاد نوین مثل بیت سعید رو مجانی هدیه دادن رفتند وبعدش نتونستن با پیشنهاد میلیاردی هم برشون گردونن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها