به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

کردونی: بازی فینال همیشه سخت است

کردونی:

خوزستان اسپورت- بازیکن خوزستانی تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران گفت: ضربات پنالتی قابل پیش بینی نیستند و تیم کره‌جنوبی موفق شد در این مرحله برابر ایران پیروز شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمدجواد کردونی در رابطه با شکست ایران برابر کره‌جنوبی در فینال مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد، اظهار کرد: بازی فینال همیشه سخت است و شرایط خاصی دارد. تیم کره‌جنوبی حریف قدرتمندی بود و یک بازی تاکتیکی را مقابل ما انجام داد. تیم ایران هم صاحب چند موقعیت گلزنی شد که نتوانست از آن ها استفاده کند.

کردونی ادامه داد: بهرحال بازی فینال به ضربات پنالتی کشیده شد. ضربات پنالتی هم که قابل پیش‌بینی نیستند و تیم کره‌جنوبی موفق شد در این مرحله برابر ایران پیروز شود.

هافبک تیم ملی دانش‌آموزی در خصوص سطح کیفی چهل وسومین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا و تفاوت آن با مسابقات لیگ های پایه‌ای کشور عنوان کرد: سطح کیفی مسابقات بالا بود. البته من فکر می‌کنم تعداد سه یا چهار تیم برتر این مسابقات از نظر سطح کیفی با سایر تیم ها فاصله داشتند و مابقی تیم ها تفاوت چندانی با تیم های پایه‌ای داخل کشور نداشتند.

محمدجواد کردونی که در این دوره از مسابقات موفق به گلزنی و ارسال پاس گل در لباس تیم ملی دانش‌آموزی شد، در خاتمه گفت: عنوان نایب قهرمانی را به تمامی خوزستانی‌ها تقدیم کرده و از تمام مربیانی که برایم زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها