به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 28
کد خبر: ۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

پورابوالقاسم: شانس در ضربات پنالتی دخیل است

پورابوالقاسم: شانس در ضربات پنالتی دخیل است

خوزستان اسپورت- مدافع خوزستانی تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران گفت: تيم هاي شرق آسيا از نظر فنی عالی بودند و اين نشان دهنده‌ی اين بود كه اين تيم ها اصولی کار می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهرداد پورابوالقاسم در رابطه با دیدار فینال مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا و شکست ایران مقابل کره‌جنوبی در ضربات پنالتی، اظهار کرد: تیم کره‌جنوبی از انسجام بسیار خوبی برخوردار بود و هماهنگ عمل می‌کرد. تیم ما هم به جر چند صحنه در بقیه دقایق کنترل بازی را در اختیار داشت و اجازه خلق موقعیت چندانی را به تیم مقابل نداد. ضربات پنالتی هم که 50-50 هستند و شانس در تعیین تیم پیروز ضربات پنالتی دخیل است.

مدافع تیم ملی دانش‌آموزی در خصوص سطح کیفی چهل وسومین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا و تفاوت آن با مسابقات لیگ های پایه‌ای کشور گفت: بازی‌ها از سطح بسيار بالايي برخوردار بودند و تيم ها با آمادگی كامل در این مسابقات شرکت کردند. اكثر تيم ها مثل کره‌جنوبی و تايلند چند سال است که روی همین ترکیب کار می‌کنند. تفاوت اصلي اين مسابقات با ليگ های درون كشور اين بود كه اكثر تيم هاي شرق آسيا از نظر فنی عالی بودند و اين نشان دهنده‌ی اين بود كه اين تيم ها اصولی کار می‌کنند. خصوصاً در بحث حفظ توپ كه متأسفانه در اكثر تیم های پايه در ايران ضعيف است.

مهرداد پورابوالقاسم که یکی از بهترین مدافعان این دوره از مسابقات بود، در خاتمه اظهار داشت: از همين جا، ابتدا از خدا و اهل بيت و سپس از پدر و مادر و همه‌ی مربيان و عزيزانی كه برایم زحمت کشیده‌اند، تشكر می‌کنم و اميدوارم روزی بتوانم زحمات آن ها را جبران کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها