به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

بازرگان: حضور در چین تجربه خوبی برایم بود

بازرگان: حضور در چین تجربه خوبی برایم بود

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران گفت: حضور در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا تجربه خوبی برایم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید بهنام بازرگان در رابطه با دیدار ایران و کره‌جنوبی در فینال مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا که منجر به پیروزی کره‌جنوبی در ضربات پنالتی اتفاق شد، اظهار کرد: تیم ما در مرحله گروهی موفق به شکست دادن کره‌جنوبی شده بود ولی شرایط دیدار فینال به شکل دیگری رقم خورد. تیم کره‌جنوبی در فینال بسیار پرقدرت بازی کرد و بازیکنان ما هم توانستند ضمن مقابله با این تیم کار را به ضربات پنالتی بکشند اما در پنالتی‌ها تیم حریف بهتر عمل کرد و قهرمان شد.

مهاجم تیم ملی دانش‌آموزی در خصوص سطح کیفی چهل وسومین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا و تفاوت آن با مسابقات لیگ های پایه‌ای کشور گفت: سطح کیفی مسابقات بالا بود و کشور میزبان با تهیه تمامی امکانات باعث شد تا تیم های شرکت کننده هیچ کمبودی را احساس نکنند. دو تفاوت بین مسابقات آسیایی با لیگ های پایه‌ای کشورمان وجود داشت. اول اینکه سطح مسابقات دانش‌آموزی آسیا بالاتر از لیگ های داخلی بود و دوم اینکه نظم و انضباط خاصی در برگزاری این مسابقات وجود داشت.

سید بهنام بازرگان که در این دوره از مسابقات گل های حساسی برای تیم ملی دانش‌آموزی زد اما دیدار فینال را از دست داد، در خاتمه عنوان کرد: حضور در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی آسیا تجربه خوبی برایم بود و امیدوارم که بتوانم در فصل جدید برای تیم های باشگاه فولاد خوزستان بازی‌های خوبی انجام دهم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها