به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

ماجرای اعتصاب بازیکنان استقلال از زبان کاپیتان تیم

ماجرای اعتصاب بازیکنان استقلال از زبان کاپیتان

خوزستان اسپورت- کاپیتان استقلال خوزستان گفت: مدیرعامل تیم می‌گوید که فعلا در باشگاه پول نیست و تمرین بکنید یا نکنید فرقی ندارد و ما هم گفتیم نه تمرین می‌کنیم نه برای بازی بعد به میدان می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میثم دورقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان به عدم پرداخت مطالبات‌شان  اظهار کرد: دو ماه پیش که موسوی شرکت گروه ملی را خرید و باشگاه استقلال خوزستان را تحویل گرفت به رختکن تیم آمد و گفت اولا من دوست ندارم کسی درباره مسائل مالی و پرداختی‌ها بر علیه باشگاه مصاحبه کند که ما هم گفتیم چشم، ثانیا گفت که من هفته‌ای 200 الی 300 میلیون تومان پول به باشگاه تزریق می‌کنم.

کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: ما طی صحبتی که با بقیه بازیکنان داشتیم و طبق وعده مدیرعامل گفتیم با پرداخت هفته‌ای 300 میلیون هر هفته سه یا چهار بازیکن می‌توانند پول بگیرند و همین‌طور هفته‌به‌هفته می‌توانیم به درصد خوبی از پرداخت‌ها برسیم اما این پرداخت‌ها فقط دو یا سه هفته ادامه داشت.

وی افزود: پس از انتصاب سلطانی به‌عنوان مدیرعامل، دو روز پیش به همراه جمعی از بازیکنان با وی در میهمان‌سرای باشگاه جلسه‌ای گذاشتیم که در این جلسه من به‌عنوان نماینده بازیکنان از وی خواستم که وضعیت مالی باشگاه را برای ما شرح دهد که سلطانی گفت وضعیت باشگاه خیلی خوب است و ما به دنبال این هستیم که به باشگاه پول تزریق کنیم.

دورقی اظهار کرد: من در این لحظه از سلطانی پرسیدم این‌که می‌گویید وضعیت باشگاه خوب است دقیقا یعنی چه با توجه به اینکه ما درصد کمی از پولمان را گرفته‌ایم که وی در پاسخ گفت ما باید منتظر باشیم تا خط تولید کارخانه راه بیفتد تا پول به باشگاه برسد که در این لحظه وحید شیخ‌ویسی گفت مگر در قرارداد ما ذکر شده که خط تولید کارخانه باید راه بیفتد و میلگرد یا لوله بفروشند تا پول ما را بدهند که در این لحظه مدیرعامل باشگاه گفت که فقط بدهی شما نیست و تیم سه سال است که بدهکار است و وزیر ورزش قول داده که آخر فصل به ما پول می‌دهد.

کاپیتان استقلال خوزستان بیان کرد: ما گفتیم اگر چنین صحبتی با وزیر مطرح شده پس به هر کدام از بازیکنان یک چک معتبر به تاریخ آخر فصل بدهید و ما قول می‌دهیم به‌صورت منظم تمرین می‌کنیم و تمام توانمان را همان‌طور که از ابتدای فصل گذاشته‌ایم، می‌گذاریم تا بهترین نتایج را بگیریم که آقای سلطانی این پیشنهاد را قبول نکرد.

وی افزود: در آخر این جلسه سلطانی گفت که فعلا در باشگاه پول نیست و تمرین بکنید یا نکنید فرقی ندارد و  ما هم گفتیم نه تمرین می‌کنیم نه برای بازی بعد به میدان می‌رویم و اگر می‌خواهند ما را جریمه کنند هم برایمان مهم نیست زیرا پولی نگرفته‌ایم که بخواهیم جریمه هم بشویم.

میثم دورقی گفت: مثلا قرارداد من 400 میلیون بوده که دو سری 70 میلیون به من داده شد که یک‌بار آن پیش از شروع فصل بود که آقای ویسی این مبلغ را داد و مجموعا تابه‌حال 140 میلیون یعنی چیزی حدود 30 درصد از قراردادم را گرفته‌ام و باید بگویم مسئولان بروند قراردادهای تیم‌های دیگر را ببینند تا متوجه شوند قراردادهای ما چقدر کمتر است و ما چندین بازیکن جوان با قراردادهای پایین داریم.

دورقی بیان کرد: این حرف همه بچه‌های تیم است و تا مطالبات‌مان را ندهند هیچ‌کس تمرین نمی‌کند و در بازی هم حاضر نمی‌شود و مجبورم بگویم بازیکنی در تیم ما است که قرارداد 30 میلیونی دارد و فقط 3 میلیون آن را گرفته است یا مثلا گودرز داوودی با قرارداد 300 میلیونی فقط 15 میلیون گرفته است.

وی افزود: من به‌شخصه از ابتدای لیگ به برخی بازیکنان، ماساژور و تدارکات تیم به خاطر مشکلات و نیازی که داشته‌اند پول قرض داده‌ام که این اتفاقات در هیچ جای دنیا نمی‌افتد و همین‌جا اعلام می‌کنم هر اتفاقی که بخواهد برای ما بیفتد ازجمله جریمه شدن مهم نیست و تا زمانی که به مطالبات‌مان رسیدگی نشود نه تمرین و نه بازی می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
2
بنظرم باید راجع به عمکرد فاجعه بار پورموسوی هم در رادیو تلوزیون استان بحث شود.چرا تیم بالای جدول ب احتمال زیاد هفته بعد جایش را به استقلال تهران ته جدول میدهد.شواهد نشان میدهد فولاد در حال فروپاشی تاکتیکی است و قطعا با شرایطی که هفته تغییر نکرده در مقابل تیم منظم استقلال تهران خواهیم باخت.فوتبال عبدالله ناصری تهوع آور است.بهتر بره دو میدانی رشته سرعت بازی کنه.نیازی به فکر و قدرت تحلیل نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
2
ناسلامتی تیم لیگ برتری است ولی خب از فوتبال ایران نباید توقع داشته باشیم. نه حرفه ایی نه اصولی محلات هم از لیگشون منظمتر و باصلابت تره. بعد بزار برن به لیگ سعودی گیر بدن اخه لیگ شما کجا اونا کجا. خدا شفاتون بده شفای عاجل آمین
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
2
مدیر عامل با این درجه از نادانی نوبره خداییش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها