به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

سلطانی: استقلال خوزستان قید تیمداری را می‌زند

سلطانی: استقلال خوزستان قید تیمداری را می‌زند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: فدراسیون فوتبال بهتر است بخش بازاریابی را تعطیل و کمیته انضباطی را به عنوان اسپانسر خود انتخاب کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر سلطانی درباره اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان اظهار داشت: باشگاه استقلال خوزستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. حدود 2، 3 سال است که این مشکلات وجود داشته و ما نیز که 2 ماه است در استقلال خوزستان حضور داریم، با مشکلاتی که از گذشته وجود داشته دست به گریبان هستیم. مسلماً برای بهبود شرایط نیاز به زمان داریم. در این مدت شبانه‌روز تلاش کردیم اما زمان می‌خواهیم و از آنجایی که مجموعه خصوصی هستیم نیاز به حمایت داریم.

وی ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که با عبدالله ویسی سرمربی تیم داشتیم به باشگاه پول تزریق کردیم، اما این باشگاه بدهی انباشته‌ای از 3 سال پیش تاکنون داشته است. استقلال خوزستان به بازیکنان، مربیان و افرادی که از گذشته کار می‌کردند، اورژانس و... بدهکار است و ما به تنهایی نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: از استاندار خوزستان، وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوان استان خوزستان می‌خواهم به ما کمک کنند. باشگاه مشکلات عدیده‌ای دارد و اگر به کمک ما که بخش خصوصی هستیم، نیایند ادامه کار برای‌مان بسیار دشوار خواهد بود. هدف ما خدمت به مردم خوزستان است وگرنه با مشکلات اقتصادی که وجود دارد کمتر کسی در این شرایط حاضر است در فوتبال فعالیت کند.

سلطانی اضافه کرد: خواهش می‌کنم وزیر ورزش و جوانان نگاهی ویژه به استقلال خوزستان داشته باشد. ما دیداری با آقای سلطانی‌فر داشتیم و صحبت‌های خوبی هم رد و بدل شد اما به مرحله عملیاتی نرسید.

وی با انتقاد از سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ تمام طلب‌های ما را در قالب جریمه از ما کسر کرده و شرایط طوری شده که به جای طلبکار بودن به سازمان لیگ بدهکار شده‌ایم. از آنها خواستیم پول‌مان را بدهند اما مقابل ما لیستی گذاشتند که خنده‌دار بود. کمیته انضباطی ما را جریمه می‌کند و سازمان لیگ نیز پول این جریمه‌ها را از طلب‌مان کسر کرده و می‌گوید شما بدهکار هستید و همین لیست را مقابل ما قرار می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان  ادامه داد: کمیته انضباطی ما را در یک بازی 65 میلیون تومان جریمه کرده است، پیشنهاد من این است که قسمت بازاریابی فدراسیون فوتبال را تعطیل و کمیته انضباطی را اسپانسر فدراسیون و تیم‌ ملی کنند. اگر حتی حق پخش تلویزیونی را به ما بدهند مطمئن هستم که یک ریال به ما نمی‌رسد. دعا می‌کنم حق پخش را به ما ندهند چرا که در این صورت ما را به خاطر عطسه تماشاگران هم جریمه می‌کنند. تیم ما خصوصی است و با این کارها توان حضور در لیگ را نخواهیم داشت.

سلطانی درباره اینکه این موارد را با مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله تاج در میان گذاشته‌اند یا نه، تصریح کرد: گوش شنوایی ندارد و اهمیتی به این چیزها نمی‌دهند. ما در ایران فقط 2 تیم پرسپولیس و استقلال و گاهی اوقات تراکتورسازی را داریم و سایر تیم‌ها مهم نیستند. مگر می‌شود یک تیم را به خاطر یک بازی 65 میلیون تومان جریمه کنند؟ در لیگ‌های معتبر دنیا هم که درآمدزایی می‌کنند و به طور مثال از شبکه اسکای اسپورت 115 میلیون پوند به باشگاه می‌رسد هم این مقدار جریمه را نمی‌بینید.

وی درباره اینکه بازیکنان این تیم چند درصد مبالغ خود را دریافت کرده‌اند به تسنیم گفت: از 60 درصد تا 30 درصد متغیر است و به دلیل مواردی که اشاره کردم در پرداختی‌ها دچار مشکل شده‌ایم. مسئولان استان خوزستان نیز تنها وعده می‌دهند و به مرحله عمل که می‌رسد اتفاق خاصی نمی‌افتد. در بازی با استقلال تهران 30 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمد اما هیئت فوتبال استان خوزستان گفت که 8 هزار بلیت فروخته است. مگر چنین چیزی امکان دارد؟ به آنها گفتیم برای این بازی بیش از 15 هزار بلیت به ما بدهید اما این کار را نکردند. در دربی‌ خوزستان طبق اعلام ناظر بازی 3100 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند اما هیئت فوتبال استان گفت تنها 800 بلیت فروخته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره اینکه با این شرایط اعتصاب بازیکنان تا چه موقع ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: روز گذشته با بازیکنان جلسه گذاشتم و به آنها گفتم شرایط خوبی از نظر مالی نداریم و من نمی‌توانم به شما دروغ بگویم که بعد از بازی با پرسپولیس پول می‌گیرید. گفتم بخش خصوصی هستیم و نیاز به کمک داریم و آنها هم گفتند انگیزه ندارند و نمی‌توانند با این شرایط تمرین کنند. با این وضعیت مشخص نیست اعتصاب بازیکنان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

سلطانی درباره اینکه با این شرایط تکلیف ویسی چه خواهد شد، عنوان کرد: باشگاه از ویسی حمایت می‌کند و اگر او با توجه به شرایط موجود استعفا هم کند موافقت نخواهیم کرد، چرا که تیم را خودش بسته است. زمانی که ما به استقلال خوزستان آمدیم تیم در رده شانزدهم جدول بود و تنها بازیکنی که بعد از حضور ما مصدوم شد آرام‌طبع بود و سایر مصدومان قبل از حضور ما هم آسیب‌دیده بودند.

وی همچنین به موضوع شکایت از موسی‌ کولیبالی اشاره کرد و گفت: او بیشتر از 60 درصد دریافتی داشته اما 2 هفته دیرتر از موعد مقرر به تمرین آمد و ما هم از او به فیفا شکایت کردیم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پایان گفت: باید به ما کمک شود چرا که اگر جز این باشد و در صورتی که وعده‌ها عملی نشود قید تیمداری را خواهیم زد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سليم مطرودي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
3
لا حول و لا قوة الا ب الله العلي العظيم
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
3
خوزستان که همه چرخهای مملکت را می چرخاند خود بی چرخ مانده است سهم مآ خوزستانی ها فقط ریز مرگهاست شرم آور است.....آقای سلطانی عزیز بهر طریقی که میدانید تیم را درلیگ نگه دارید..... بخدا سقوط کند خودتان بیشترازهمه آسیب خواهید دید..... سال 97 درصورت ماندن در لیگ برتر راه درآمدزایی بسیار است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
3
من که یک فرد عادی وبیکاری هستم بجای مسولان خونم بجوش آمد. حاضرم تمام پس اندازم را که به صد هزار تومن نمیرسد به این تیم کمک کنم. چون غیرت خوزستانی بودنم زیر سوال رفت.. خوزستانی که هشت سال زیر بمبهای دشمن .با تمام توانش ایستاد وخم نشد.. ما شرممان میاید..این همه ثروت تو این استان خوابیده. یعنی یه آدم خیر وپولدار تو این استان نیست .کمک کنه نذاره این تیم بخاطر وضعیت مالی نابود بشه..
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
3
آقای محترم شما چندین ماه است که آمدید . آقای موسوی برای صبای قم خوب می تونست تیمداری کنه و هزینه های میلیاردی حالا برا تیم استان خودش هیچ ؟
اگر نمی توانید تیمداری کنید که رسما بفرمایید تمام .از زمانیکه مدیریت و مالکیت جدید سر کار آمده هیچ تغییری ما ندیدیم و وضع بدتر هم شده . اگر قرار بر دادن تمام هزینه ها توسط دولت و استاندار بود که مگر خودشان نمی توانستند مدیریت باشگاه را هم تعیین کنند؟
عدنان عبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
3
مرگ بر بی عدالتی. مرگ بر فسادوفاسدان. به خدا این کاری که باخوزستان میکنند بی جواب نخواهد ماند. مسولیین شرمتان باد و ننگ برشما باد. دیگر مردم خوزستان ان مردم سابق نیستند با ثروت ما شهرهای بزرگ کشور راساختید شهرهایی که هیچ پارامتری برای پیشرفت نداشتند اما با پول ما خوزستانیها تبدیل به شهرهایی اباد شدند. ما خوزستانیها مثل شتران کاروان شدیم که بارش طلا وجواهر است ولی غذایش خار بیابان است. حسبنا الله ونعم الوکیل. مطمئن باشید این بی عدالتی ها بی جواب نخواهند ماند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها