به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

بحث استقلالی‌ها به رادیو خوزستان کشیده شد

بحث استقلالی‌ها به رادیو خوزستان کشیده شد

خوزستان اسپورت- مسائل مربوط به تیم فوتبال استقلال خوزستان ظهر امروزدر رادیو مرکز استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، برنامه رادیویی ورزش خوزستان که ظهر امروز به‌صورت زنده از رادیو مرکز استان پخش می‌شد، به بحث و بررسی مسائل و مشکلات تیم استقلال خوزستان پرداخت.

حسین شیخ‌آزادی مجری برنامه ورزش خوزستان را روی خط آوردن امیر سلطانی مدیرعامل و عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان سئوالات مرتبط به این تیم را مطرح کرد و مدیرعامل و سرمربی این تیم نیز پاسخگوی سئوالات مطروحه شدند.

در این برنامه از مدیرعامل و سرمربی استقلال خوزستان درخواست شد تا با کنار گذاشتن اختلافات در کنار هم برای برطرف شدن مشکلات تلاش کنند تا آرامش به اردوی آبی‌پوشان برگردد.

سلطانی عنوان کرد که پیگیر تأمین مبالغی برای پرداخت به بازیکنان است و ویسی هم توضیح داد که امروز جلسه‌ای در شورای تأمین شهرستان اهواز برای بررسی مشکلات استقلال خوزستان برگزار شده است و او نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بازیکنان را برای حضور در تمرینات متقاعد سازد.

استقلال خوزستان طی هفته‌های آینده بازی‌های بسیار مهم وسرنوشت سازی در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو خواهد داشت و فوتبالدوستان خوزستانی امیدوارند بخشی از مشکلات این تیم با مساعدت مدیران ارشد استان برطرف شود تا تمرینات استقلال خوزستان مجددا از سر گرفته شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها