به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

شیخ‌ویسی: مشکلات تیم برای مسئولان مهم نیست

شیخ‌ویسی: مشکلات تیم برای مسئولان مهم نیست

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: مدیرعامل گفت باشگاه پولی ندارد و بازیکنان هم برای حل مشکلات تصمیم به اعتصاب گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با فارس در مورد مشکلات استقلال خوزستان و اینکه بازیکنان تیم تصمیم  به اعتصاب گرفتند، گفت: در باشگاه با مدیرعامل جلسه داشتیم. در این جلسه مدیرعامل اعلام کرد پولی نداریم و بازیکنان از بلاتکلیفی خسته شدند. گروه جدیدی که حدود 2 ماه است مالکیت باشگاه را برعهده گرفته در این مدت دائم به ما می‌گویند مشکلات حل می‌شود و این پولها برایشان چیزی نیست اما اینبار در جلسه‌ای که داشتیم گفتند پولی نیست.

وی افزود: مشکلات زیاد است اما اصل مطلب این است که حقوق ما پرداخت نشده و خیلی از بازیکنان هم از سال قبل طلب دارند و ما را فقط از امروز به فردا حواله می دهند.

گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا حیف نیست در شرایطی که این تیم به نیمه نهایی جام حذفی رسیده این مشکلات به وجود بیاید، تصریح کرد: این تصمیم باشگاه است. به عنوان فردی که عضو جامعه است به  حق  و حقوق خودم  فکر می‌کنم. وضعیت تیم برای ما صد در صد مهم است و در این مدت هم تمام تلاشمان را کردیم تا شرایط بهبود پیدا کند اما وقتی حق و حقوق را نمی‌دهند شرایط سخت می‌شود. ما مردانگی و غیرتمان را تا همین جا نشان دادیم و از این به بعد باشگاه هم باید تکانی به خودش بدهد و باید اقدامات لازم را برای حل مشکلات انجام دهند.

شیخ‌ویسی در مورد اینکه به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه اعتصاب بازیکنان و مشکلات چندان برایشان قابل توجه نیست، گفت: اطلاع دقیقی در این مورد ندارم خودمان هم این احساس را می‌کردیم که شاید مسائل و مشکلات اهمیت چندانی برایشان ندارد اما شاید هم واقعا آنها به دنبال حل مشکلات تیم هستند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها