به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

افزایش انگیزه‌ پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان

افزایش انگیزه‌ پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان
خوزستان اسپورت- تثبیت فاصله‌ی 16 امتیازی پرسپولیس تهران با تیم دوم جدول رده‌بندی امکان قهرمان شدن پرسپولیس قبل ازتعطیلات نوروزی را ایجاد کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، شکست خانگی فولاد خوزستان مقابل پیکان تهران، شرایطی در جدول رده‌بندی لیگ هفدهم به وجود آورده است که تیم قرمزپوش تهرانی در صورت پیروزی مقابل استقلال خوزستان و تهران، می‌تواند جشن قهرمانی را قبل از عید نوروز در ورزشگاه آزادی برپا سازد و پنج بازی آخر این تیم حالت تشریفاتی پیدا کند.

در صورتی که فولاد خوزستان موفق به شکست دادن پیکان تهران می‌شد و فاصله‌ی امتیازاتش با پرسپولیس را به 13 امتیاز کاهش می‌داد، قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هفدهم با تأخیر مواجه می‌شد، اما اکنون شرایطی فراهم شده است که پرسپولیسی‌ها در صورت مغلوب کردن تیم‌های استقلال خوزستان و تهران بتوانند جشن قهرمانی را در هفته بیست‌وپنجم برپا کنند و با در دست داشتن جام قهرمانی راهی تعطیلات نوروزی شوند.

پرسپولیس حالا با انگیزه‌ای دوچندان برابر تیم بحران زده‌ی استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت که این روزها تمریناتش به‌دلیل مشکلات مالی تعطیل شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
1
پرسپولیس میداند قهرمانی اش مسجل شده بنابراین همه انرژی خودرا دراین بازی نخواهد داشت...پرسپولیس 4روزقبلش باالسعد آنهم مهمان خسته خواهد بود... پرسپولیس سیدجلال رانخواهد داشت مضافا تعداد دوکارته هایش زیادند پس باید مراقب باشد ...پرسپولیس 5روز بعد بااستقلال تهران و4 روز بعدش بازی آسیایی دارد که برای پرسپولیس آن دوبازی اهمیت ویژه ای دارد.....استقلال خوزستان دربهترین شرایط باپرسپولیس بازی خواهد داشت ....اگر کمی دلگرمی یه استقلال خوزستان باتوجه به اعتصاب اخیر داده شود این تیم با درایت عبدالله ویسی که همواره خودرا ثابت کرده است وبازیکنان غیرتمنداش میتوانند خوشحالی را به خانواده های خوزستانی فوتبال فهم هدیه کنند.... درود به خوزستانیهای غیرتمند...سال97خوزستان4سهمیه خواهد داشت....هرچند سهم خوزستان همیشه اختلاس...اختلاس....اختلاس... می شود ... وبا ریزمرگ ها همنفس مان کرده اند....
محمد
|
United States of America
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
1
0
فقط استقلال خوزستان بايد دعا كنه كه بيشتر از پنج تا نخوره روبروي پرسپوليس كه الان با روحيه خوبي بهره ميبره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها