به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

یعقوبی: نمی‌دانم چرا شایعه سازی می‌کنند

یعقوبی: نمی‌دانم چرا شایعه سازی می‌کنند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این که برای تغییر سرمربی تیم من تصمیم گیرنده هستم، گفت: هیچ تصمیمی برای تغییر سیاوش بختیاری زاده نگرفته ام.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارون یعقوبی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مطرح شدن گزینه های بسیاری از جمله ستار همدانی، سهراب بختیاری زاده، حمید درخشان و فیروز کریمی برای هدایت این تیم باوجود این که بختیاری زاده سرمربی تیم است، اظهارکرد: من گزینه ای انتخاب نکرده ام و با کسی هم صحبت نکرده ام. من به عمرم نه ستار همدانی را دیده ام و نه تلفنی با او صحبت کرده ام و ارتباطی هم با او ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این همه گزینه برای تیم مطرح شده است؟ گفت: من هم نمی دانم و اگر متوجه شوم، خوب است. ممکن است هیات مدیره باشگاه در تهران با فردی صحبت کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به سوال دیگری که آیا شما دیگر تمایل به همکاری با سیاوش بختیاری زاده ندارید؟ عنوان کرد: من تاکنون نگفته ام کسی را می خواهم یا نمی خواهم و مگر ما گفته ایم که می خواهیم با بختیاری زاده قطع همکاری کنیم؟ من باید به عنوان مدیرعامل تصمیم بگیرم و در حال انجام این کار نیز هستم و پس از نهایی شدن تصمیمم، آن را خواهم گفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تصمیم شما برکناری مجدد بختیاری زاده باشد؟ گفت: من چنین چیزی را نگفتم. زمانی که ابتدای فصل بختیاری زاده سرمربی تیم شد من نه او را آوردم و نه برکنار کردم. حنطه را هم من نیاوردم، هر چند که من او را برکنار کردم.

یعقوبی خاطر نشان کرد: به هرحال هیات مدیره در خصوص سرمربی تیم مختار و مجاز است که برای خودش رایزنی کند اما من تصمیم گیرنده هستم و هنوز هم هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم نگرفته ام.

وی درباره مطرح شدن نام حمید درخشان هم گفت: در تهران جایی بودیم که او هم به عنوان میهمان به آن جا  آمد و در مورد باشگاه و مسایل باشگاه نیز با او صحبت کردیم و کسی هم درخواستی از او نداشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز درباره فیروز کریمی نیز عنوان کرد: باتوجه به این که من و کریمی سال ها است که با یکدیگر رفیق هستیم به عنوان یک مشاور با او در خصوص مسایل باشگاه صحبت کردم. صحبت من با او برای هدایت تیم نبود. من هر وقت به تهران می روم نزد کریمی هم می روم و او هم وقتی به اهواز می آید همین طور. به هرحال دلیل نمی شود وقتی کسی مربی است و پیش او رفتیم به این منظور باشد که گزینه مربیگری است.

وی با بیان این که تیمی که پول ندارد، حواشی هم دارد، گفت: من تابع جو نیستم و کاری را که بدانم به صلاح باشگاه است، انجام می دهم. من در چنین مسایلی صبور هستم.

یعقوبی در ادامه درباره آغاز تمرینات این تیم، عنوان کرد: قرار بود تمرینات مان از امروز در زمین چمن آغاز شود ولی باتوجه به بارندگی در سالن تمرین می کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکن نیز خاطر نشان کرد: چند بازیکن مدنظر داریم که با آغاز تمرینات مان در زمین چمن، در تمرینات شرکت می کنند. به نظر من اگر نیم فصل اول را با جوانان آغاز می کردیم، وضعیت مان بهتر از این بود. در فوتبال امروز، اسم بازی نمی کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پایان گفت: تاکنون شاهین مجیدی، سعید قزل، محمد غلامی، فرزاد آشوبی، سیدعلی حسینی و سعید سالارزاده از تیم جدا شده اند و امیدوارم موفق باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سيد سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
2
شما تصميم گيرنده نيستى بلکه يه مجرى دستورات غلط وبى نتيجه هستى شما حتى توان جذب يه بازيکن رو نداری. ابروى خوزستان رفت فقط بفکر
منافع شخصى خودتون هستيد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
2
همه عالم و آدم میدون ن که تصمیم گیرنده اصلی دلال معروف م.ج است. درود به شرف سیاوش خان که جلوش ایستاد و از هتل استقلال انداختش بیرون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها