به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

پیشنهاد یزدی برای کمک به استقلال اهواز

پیشنهاد یزدی برای کمک به استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز پیشنهاد کرد یک کمیته چند نفره برای کمک به این تیم تشکیل شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی با ابراز ناراحتی از شرایط موجود در تیم فوتبال استقلال اهواز، پیشنهاد کرد یک کمیته چند نفره متشکل از نماینده استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال و چند تن از صاحب نظران فوتبال خوزستان برای بررسی مشکلات تیم استقلال اهواز و راههای کمک به این تیم تشکیل شود.

داریوش یزدی که سابقه بازی و مربیگری در استقلال اهواز را داشته و در فصل گذشته سرمربی این تیم بوده، اعلام آمادگی کرد شخصاً در جلسه این کمیته حضور پیدا کند و در حضور مسئولان ذیربط، به صورت مستند درباره دلایل رسیدن استقلال اهواز به شرایط فعلی توضیحات لازم را ارائه کند تا راهکاری برای کمک به این تیم اتخاذ شود.

وی در رابطه با اینکه عنوان کرده بود حاضر است با حضور در کمیته بررسی مشکلات استقلال اهواز با سایر افراد مناظره کند، به خوزستان اسپورت توضیح داد: اگر لفظ مناظره را به کار بردم، اشتباه سهوی بوده است. منظورم این بود که حاضرم به صورت مستند در رابطه با مشکلات تیم استقلال اهواز صحبت کنم تا مسئولان بتوانند راهکار مناسبی برای خروج این تیم از وضعیت فعلی پیدا کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
1
3
این رو میگن تدبیر .
پیشکسوتان باید برا تیم کاری کنن نه دلالا تهران . مالک که نمی دونه فوتبال چیه با چیز دیگه اشتباه گرفته.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
3
واقعا بایستی تاسف خورد برا مدیران خوزستان. هیچ مسوولی حتی انتقاد هم نمیکنه یه جوان پاک و تحصیلکرده و باتجربه که خودش سالها در اس اهواز هم مربیگری کرد وهم بازی به نام داریوش یزدی بیکار و آرزوی خدمت کردن به شهرش و مدیران ما دنبال صمد وممد وفیروز و ستار وحمید و... کوفت و زهرمار پولکی و بی سواد. به والله این مدیران کاسبند. بخدا این مدیران خودشون مشکل واقعی تیمهاشون هستند. هیچ وقت یادم نمیره ،همین یزدی لیگ 1اس اهواز رو آورد صدر جدول یکباره گذاشتنش کنار فیروزک رو آوردند.
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
2
آقا داریوش از شما بابت اینکه در این دوران تلخ و سیاه فوتبال خوزستان لب به سخن و اعتراض گشودید و برای کمک به استقلال بزرگ و قدیمی شهر اهواز اعلام امادگی کردید ممنونم.این حرکت در حافظه هواداران استقلال اهواز و ورزش خوزستان خواهد ماند.
کعبی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
0
درود بر کاپیتان یزدی , مسئولین فقط و فقط شعار میدن و برای نابودی و محو نام استقلال اهواز منتظر اند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها