به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

یزدی: فقط مردم نگران وضعیت استقلال هستند

یزدی: جهانداری مقصر شرایط استقلال اهواز است

خوزستان اسپورت- سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فکر می‌کنم فقط مردم خوزستان نگران شرایط استقلال اهواز هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی با انتقاد از وضعیت استقلال اهواز، اظهار داشت: نتایج استقلال اهواز نگرانی‌های زیادی برای مردم استان ایجاد کرده است. البته استقلال اهواز چند سال است که مشکل دارد ولی این مشکلات امسال به اوج رسیده است.

یزدی ادامه داد: هرگاه با مردم روبرو می‌شویم، نگرانی خودشان از شرایط استقلال اهواز را به اشکال مختلف نشان می‌دهند. من فکر نمی‌کنم به غیر از مردم خوزستان، کسی به فکر استقلال اهواز باشد، چون اگر غیر از این بود، باید از همان ابتدا جلوی اتفاقات را می‌گرفتند.

وی افزود: من چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در استقلال اهواز حضور داشته‌ام و به شرایط این تیم واقف هستم. یک بار در حالی که جزو چهار تیم برتر بودیم، تیم را از من گرفتند و به فیروز کریمی دادند که تیم به لیگ دو سقوط کرد. سال گذشته هم تا نیم فصل لیگ یک سرمربی استقلال اهواز بودم که این تیم در رده دوم جدول قرار داشت ولی پس از اینکه در نیم فصل مرا اخراج کردند، استقلال اهواز در نهایت به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

داریوش یزدی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی استقلال اهواز پیامد اتفاقاتی است که از سال گذشته در این باشگاه رخ داده، تصریح کرد: آقای جهانداری را عامل وضعیت فعلی استقلال اهواز می‌دانم. سال گذشته سرمربی استقلال اهواز شدم و آقای جهانداری مدیریت باشگاه را به عهده داشت. نزدیک مسابقات بودیم که به یکباره دیدم آقای جهانداری تغییر چهره داد و درخواست های نامعقولی را مطرح کرد که آنها را نپذیرفتم. از ابتدای مسابقات تا نیم فصل مقاومت کردم و در نیم فصل مرا برکنار کردند که در نهایت تیم به دسته دوم سقوط کرد.

وی توضیح داد: جهانداری قصد داشت اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم با نظر خودش انتخاب شوند و درخواست های نامتعارفی ارائه می‌کرد، ولی من به عنوان سرمربی چنین اجازه‌ای به ایشان ندادم و تا نیم فصل جلویش ایستادم تا مجبور شدند مرا اخراج کنند. بعد از من 5 نفر را به عنوان سرمربی در طول نیم فصل دوم لیگ یک انتخاب کردند و تیم را به دسته پایین سقوط دادند. سپس برای عوام فریبی رفتند امتیاز لیگ برتری فولادنوین را گرفتند تا بگویند استقلال اهواز را به لیگ برتر آوردیم.

یزدی افزود: من فکر می‌کنم هدف آقایان از بازگرداندن استقلال اهواز به لیگ برتر، عوام فریبی بوده و این حرکت بچه‌گانه، بدون آینده نگری و سنجیدن شرایط انجام شد که نتیجه آن را هم می‌بینید.

سرمربی اسبق استقلال اهواز در رابطه با مشکلات فنی آبی پوشان و نقش عوامل فنی در عدم نتیجه گیری این تیم، عنوان کرد: اگر مشکلات استقلال اهواز را بصورت فهرست تهیه کنیم و مثلاً فهرست شامل 30 مورد شود، از مورد 25 به بعد، به مربیان و بازیکنان مربوط می‌شود. در واقع مدیریت باشگاه استقلال اهواز که جهانداری در ابتدای فصل در رأس آن بوده و در اواسط دور رفت بار دیگر به این تیم برگشته، عامل اصلی شرایط استقلال اهواز است.

وی در ادامه مصاحبه باشبکه خوزستان افزود: جهانداری که در ابتدای فصل شخصاً حضور داشت و مراحل انتقال امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز را انجام داد. پس از اینکه از تیم جدا شد، بار دیگر در اواسط دور رفت به شکل عجیبی برای دو هفته به این تیم برگشت و در همین دو هفته با نوشتن توافق نامه با چند بازیکن اقدام به صدور رضایت نامه این بازیکنان به تاریخ نیم فصل لیگ برتر کرد. برای مردم خوزستان این سئوال پیش آمده که چرا باید یک نفر برای دو هفته به عنوان مدیرعامل به استقلال اهواز برگردد و در همین مدت کوتاه اقدام به صدر رضایت نامه چند بازیکن کند و دوباره از تیم جدا شود؟ من فکر می‌کنم این موضوع قابل پیگیری است و باید مورد توجه مسئولان استان قرار بگیرد.

داریوش یزدی در پایان اظهار کرد: اگر کمیته یا ستادی از سوی مسئولان استان برای بررسی مشکلات فوتبال خوزستان تشکیل شود، بنده حاضرم به صورت مستند در رابطه با مشکلات تیم استقلال اهواز صحبت کنم تا مسئولان بتوانند راهکار مناسبی برای خروج استقلال اهواز از وضعیت فعلی پیدا کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
1
درود به غیرتت کاش همه پیشکسوتان استقلال اهواز بیا جلو با هوادارا هم جهت بشن که هر کسی به خودش جرات نده بیاد برا استقلال اهواز تصمیم بگیره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
1
اقاي نريموسا نگذاشت اقاي يزدي حرف بزنه دربرنامه ورزش خوزستان من كاملا حرفاش شنيدم فقط يزدي ميتونه اس اهواز ازاين بدبختي نجات بده چون واقعا ادم سالمي هست موسوي شادگان
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
1
بنده زیر نظر آقای یزدی کار کردم ایشون خیلی نگران فوتبال خوزستان هست
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
1
کار از کار نگرانى گذشته داريم دق مرگ ميشيم
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
1
امیدوارم حالا که پیشکسوتان استقلال اهواز حاضر شدند مستندات ارائه کنند مسولین استان با توجه به همین مستندات مدیران فعلی و گذشته استقلال اهواز را بازخواست کنند.به اعتقاد بنده اگر قانون مدون و محکمی وجود داشته باشه و خلا قانونی نداشته باشیم نه تنها این نا مدبران باید استقلال اهواز را واگذار کنند که حتی باید مورد پیگرد نیز قرار بگیرند مگر اینکه به جایی وصل باشند.با تشکر.
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
1
با سلام.یک سوال داشتم میخواستم بپرسم چرا با موبایل نمیشه به نظرات مثبت و منفی داد؟ممنون میشم اگر پاسخ دهید.
مدیر پایگاه سلام
متأسفانه فعلا آرای مثبت و منفی در تلفن همراه قابل اجرا نیست. احتمال دارد طی روزهای آینده برطرف شود.

 
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
با موبایل که اصلا نمیشه نظر داد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها