به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

اعلام آمادگی چند مربی برای حضور در استقلال اهواز

اعلام آمادگی چند مربی برای حضور در استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- شرایط نامناسب تیم فوتبال استقلال اهواز در پازندهمین دوره لیگ برتر باعث شده تا تعدادی از مربیان بیکار ادعای سرمربیگری در این تیم را داشته باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در دوره نقل و انتقالات میان فصل، تعدادی از مربیان یا بازیکنان سابق فوتبال کشور، نام خود را به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال اهواز مطرح کرده‌اند.

تعدادی از این مربیان و بازیکنان سابق فوتبال ایران ضمن تماس با مسئولان استقلال اهواز اعلام کرده‌اند با وجود همه مشکلات مالی که در این تیم وجود دارد، این آمادگی را دارند تا به عنوان سرمربی در استقلال اهواز فعالیت کنند.

اعلام آمادگی مربیانی که به صورت مستقیم یا از طریق واسطه برای پیوستن به استقلال اهواز با مسئولان این تیم رایزنی کرده‌اند، احتمالاً به دلیل حضور این تیم اهوازی در لیگ برتر است. این مربیان در واقع می‌خواهند روی نیمکت یک تیم لیگ برتری قرار بگیرند تا به اصطلاح در بورس باقی بمانند و توسط دیگر تیم ها دیده شوند.

برچسب ها: استقلال اهواز
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
4
رفتن دوباره سیاوش بختیارزاده اشتباهه محضه.
وقتی سیاوش دوباره برگشت یعقوبی هم گفته بود اخراج سیاوش بختیارزاده از اول اشتباه بود. پس اینها همش بازارگرمیه دلالها و مربیان بیکاره که لیگ سه هم بشون تیم نمیدن. اقای یعقوبی شما هم لطف کنید بجای جواب دادن به پیغامهای این مربیان معلوم الحال بفکر امکانات و پول برای شروع تمرینات باشید و برا آبروداری هم که شده یه چند تا بازیکن بومی خوب بگیرید
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
3
مشکل تیم اینه که پول نداره. ملکی و کارون برای همین میخان با این کارها و صحبت ها بگن مشکل تیم از دوباره سیاوش بختیاره و بگن که خودشون مشکل ندارن. این کارها دیگه فایده نداره. حداقل یه ترفند دیگه درست کنید . و اگه نمیتونید به وظایف خودتون عمل کنید بهتره استعفا بدید و تیم رو تحویل بدید.
گله دار
|
United States of America
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
3
ملکی و یعقوبی لطف کنن بگن برا استقلال اهواز چه کار مثبتی انجام دادن تا امروز؟ چکار کردید بجز مصاحبه و مذاکره با مربیان بیکار و مربیانی که تشنه خون خوزستان و خوزستانی بودن و هستن؟ هزار تومن پول تو جیب بازیکن نزاشتید! بازیکنتون داره تو تاکسی تلفنی کار میکنه اونوقت شما عین خیالتون نیست!!! کل تیم رضایت نامه گرفت و مهلت نقل و انتقالات تمام شد و شما تو تهران نشستید دارید این و اون رو نقد میکنید!! به چه زبونی بگیم خودتون بکشید کنار حداقل مسیولین یه فکری کنن.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
4
واقعا بایستی تاسف خورد به مسولین ومدیرا خوزستانی، تفکر مرغ همسایه غازه هیچ وقت از ذهن ما خوزستانیها درنمیاد. فکرمیکنند چون طرف پایتخت نشینه از خوزستانیها بهتره. به والله داریوش یزدی همین الان یک سروگردن از 90درصد مربیان لیگ برتر ،بهتره. سیاوش و داریوش یزدی، بزاریدپای کارو اصلا زیرفشار هم قرار نزاریدشون بعد ببینید چکارمیکنند. بابا جمع کنید کاسه کوزهاتونو . به والله هواداران استقلال اهواز شعورودرک فوتبالیشون از این مدیران بهتره. نامهایی برای سرمربیگری اس اهواز به گوشمون میخوره که انسان دوس داره بزنه زیرگریه. خدایا ! پول وثروت رو به کی دادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! این افراد چکارکردند که شدند میلیاردر و دارند مردم مظلوم رو اینطور اذیت میکنند؟؟؟
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
2
به افتخارمربیانی که دارن خودشون زورکی به استقلال اهوازتحمیل میکنن هورابکشید
به افتخارمربیانی که حاضرن پول بدن وبه نیمکت استقلال اهوازبرسن بایددست زد
به افتخارمربیانی که بیکارموندن وهیچ تیمی اوناروقبول نداره وهیچ تیمی برای اونهاارزش قائل نمیشه هورابکشید
برای استقلال اهوازکه ازسال ۱۳۲۷تاامروز باعزت وسربلندی کارکرد ولی امروز شده پله ترقی مربیان بی سواد و بی تیم وبیکار که میخوان هرجور شده خودشون به استقلال اهوازبه چپونن متاسفیم روی نیمکت استقلال اهواز مربیان بزرگی چون امیرقلعه نویی که ازاستقلال اهواز شروع کرد ومعروف شد
مرحوم ناصر حجازی چهره محبوب استقلالیها
احمدرضا عابدزاده معروف به عقاب آسیا
لوکابوناچیچ مربی کروات وخیلی ازمربیان بومی و الان که سیاوش بختیاری سکاندار این تیمه.
بعضی مربیا فقط میخوان بگن که ماهم سرمربیگری کردیم تاشاید بتوانن سال آینده دردسته دو یا سه مربیگری کنن
آقای یعقوبی عزیز خواهشن بفکر خرید بازیکن برای این تیم باشید وبا جدیت جواب مربیانی که میخوان خودشون به استقلال اهواز برسونن بدید و با جدیت از سیاوش بختیاری زاده حمایت کنید.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
2
سلام من موندم اين ملكي چه فكري تو سرش هست بابا بسه ديگه آبروي يه شهر و استان و از همه مهمتر يه تيمه ريشه داره استقلال اهواز و بردي بابا اقاي ملكي به هر كي ميپرستي بيخيال شو كمتر ابروريزي كن با اين ملت ساده لو ،آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هيچي
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها