به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

سپیدرود 1 – استقلال 1؛ تساوی شمال و جنوب

سپیدرود 1 – استقلال 1؛ تساوی شمال و جنوب

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌ودوم لیگ برتر – استادیوم سردار جنگل رشت
جمعه 13 بهمن 96 – ساعت 14:30
سپیدرود رشت 1 – استقلال خوزستان 1
گل‌ها: محمد نزهتی (28) برای سپیدرود – جونیور مارینی (30- پنالتی) برای استقلال
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: سیدیعقوب حجتی و علی اکبر عظیم‌پور
اخراج: میثم تهیدست (30- سپیدرود)
اخطار: توحید غلامی (سپیدرود) – جونیور مارینی، علیرضا دغاغله (استقلال)
تماشاگر: 15 هزار نفر

سپیدرود رشت: سیدمحمد حسینی، حسین کعبی، رضا نورمحمدی، میثم تهیدست، میلاد قربان‌زاده، علی عباسی (37- سیدهادی موسوی)، میثم فردوسی، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی (57- توحید غلامی)، محمد نزهتی (82- میرهادی میرجوان) و محمد غلامی
سرمربی: علی کریمی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا دغاغله، میثم دورقی، دانیال ماهینی، فرید بهزادی کریمی، سلمان بحرانی، حکیم نصاری، وحید نامداری (90- محمد شریفی)، اسماعیل شریفات، یونس دلفی (78- فرزاد بهمنی) و جونیور مارینی (4+90- عادل کلاه‌کج)
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های پایین جدولی سپیدرود رشت و استقلال خوزستان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

استقلال خوزستان که در غیاب چند بازیکن مصدوم به اسامی موسی کولیبالی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، سعید زارع، یعقوب کریمی و آرام‌طبع به رشت سفر کرده بود، در این مسابقه تعدادی از بازیکنان خط میانی وحمله‌اش در خط دفاعی استفاده می‌کرد تا کمبود بازیکن در این منطقه را جبران کند.

سپیدرود رشت هم با حضور تمامی نفراتش و با حمایت هواداران گیلانی آمده بود تا سه امتیاز این مسابقه را به هر شکل ممکن از آن خود کند و از قعر جدول فاصله بگیرد. شاگردان کریمی در دقیقه 16 بازی و در پی برخورد توپ به دست فرید بهزادی کریمی مهاجم استقلال که به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد، به یک ضربه پنالتی دست یافتند، اما واکنش عالی وحید شیخ‌ویسی مانع از گلزنی حسین ابراهیمی شد و توپ را به کرنر فرستاد.

سپیدرودی‌ها در دقیقه 28 با استفاده از یک ضربه شروع مجدد به هدف‌شان رسیدند و در شرایطی که بازیکن سپیدرود روی شیخ‌ویسی افتاده و جازه بلند شدن به دروازه‌بان استقلال برای دافع توپ دوم را نداده بود، محمد نزهتی دروازه‌ی آبی‌پوشان را گشود تا شادی را به هواداران تیمش هدیه کند و اعتراض شدید استقلالی‌ها به داور و کمک داور بی‌نتیجه بود.

شادی رشتی‌ها زیاد دوام نیاورد و استقلال خوزستان صاحب یک ضربه پنالتی منجر به کارت قرمز برای بازیکن سپیدرود شد تا میزبان 10 نفره شود و جونیور مارینی گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه اول، ضربه یونس دلفی از دهانه دروازه سپیدرود رشت به تیر افقی خورد و ضربه سر جونیور مارینی توسط حسینی سنگربان میزبان به کرنر رفت تا 2 تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.

بازیکنان سپیدرود در نیمه دوم نیز با تشویق‌های بی‌امان 15 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه سردار جنگل و دوندگی زیاد سعی در پر کردن جای خالی بازیکن اخراجی داشتند. استقلالی‌ها هم هرگاه وارد نیمه زمین تیم میزبان می‌شدند، خطرناک نشان می‌دادند و امکان زدن گل دوم را هم داشتند.

 اولین موقعیت‌های گلزنی نیمه دوم نصیب یونس دلفی شد که در ابتدا شوت وی پس از برخورد به مدافعان حریف به کرنر رفت و در ادامه ضربه سر آرام این بازیکن در آغوش حسینی قرار گرفت. در سمت مقابل نیز ضربه سر محمد غلامی در دقیقه 59 از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

استقلالی‌ها از دقیقه 60 به بعد حضوری مداوم در نیمه زمین سپیدرود رشت داشتند و به خط دفاعی این تیم فشار می‌آوردند؛ بازیکنان تیم میزبان هم روی ضدحملات فرصت‌هایی برای گلزنی خلق می‌کردند. شیخ‌ویسی در دقیقه 79 دوبار ضربات مهاجمان حریف را برگشت داد و در دقیقه 81 شوت زمینی فرزاد بهمنی از کنار دروازه قرمزپوشان گیلانی به بیرون رفت تا هواداران حاضر در ورزشگاه نفس راحتی بکشند.

تلاش بازیکنان 2 تیم در آخرین دقایق نیز نتیجه‌ای نداشت و این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. با این تساوی سپیدرود رشت 20 امتیازی و استقلال خوزستان 19 امتیازی شد.

شرح گل‌ها
1-0 (سپیدرود): ارسال حسین ابراهیمی و ضربه سر رضا نورمحمدی توسط شیخ‌ویسی برگشت داده شد، اما نورمحمدی با افتادن روی دروازه‌بان استقلال مانع از برخاستن سریع وی شد تا محمد نزهتی به راحتی دروازه استقلال خوزستان را باز کند. استقلالی‌ها به شدت نسبت به این گل اعتراض داشتند، اما اعتراض آن‌ها سودی نداشت.

1-1 (استقلال): میثم تهیدست مدافع سپیدرود رشت روی خط دروازه تیمش توپ را با دست بیرون کشید تا داور میدان اعلام ضربه پنالتی کند. جونیور مارینی پشت این ضربه ایستاد و توپ را درون دروازه سپیدرود کاشت تا بازی به تساوی کشیده شود.

در حاشیه
* هواداران سپیدرود رشت با توجه به حساسیت مسابقه استقبال خوبی از این دیدار داشتند و از ابتدای مسابقه به تشویق تیم‌شان می‌پرداختند.
* استقلال خوزستان با کمبود بازیکن برای این مسابقه روبرو بود و تعدادی از بازیکنان حاضر در فهرست هجده نفره آبی‌پوشان را بازیکنان سهمیه رده‌های سنی تشکیل می‌دادند.
* حسن پورحمیدی، محمد شریفی، مهرداد پورابوالقاسم، فرزاد بهمنی، عبدالله بهمنی، علیرضا زندوی و عادل کلاه‌کج بازیکنانی بودند که روی نیمکت استقلال خوزستان قرار داشتند.
* در ابتدای مسابقه علی کریمی به همراه کادر فنی سپیدرود به سمت نیکمت استقلال خوزستان رفتند و به ویسی و همکارانش خوشامد گفتند.
* بازیکنان استقلال خوزستان به خاطر پنالتی که به ضرر آنها اعلام شد اعتراض کردند هر چند این ضربه توسط ابراهیمی به هدر رفت.
* بعد از گلزنی محمد نزهتی، نیمکت نشینان استقلال خوزستان به سمت کمک داور اول میدان رفتند و نسبت به عدم اعلام خطا روی شیخ‌ویسی اعتراض کردند.
* میثم تهیدست بازیکن سپیدرود رشت پس از دریافت کارت قرمز برای لحظاتی کنار خط طولی زمین نشسته بود تا نظاره‌گر ضربه پنالتی استقلال خوزستان باشد.
* سپیدرودی‌ها در آخرین لحظات اعتقاد به یک ضربه پنالتی داشتند، اما داور چنین نظری نداشت.
* هواداران تیم سپیدرود رشت در پایان مسابقه به تشویق علی کریمی و بازیکنان تیم محبوب‌شان پرداختند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
1
با نبودن دفاعهای تیم مساوی بد نبود ولی اگه کمی دقت میکردیم سه امتیاز رو میگرفتیم این یونس دلفی انگار یار دوازدهم سپیدروده با تکروی همه فرصتها رو خراب میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
1
این کارشناس و مجری شبکه گیلان جوری از سپیدرود حرف می زدن انگار بایرن مونیخه بابا خجالت بکشید پارسال تیمتون با ناداوری و پنالتیهای مشکوک اومد لیگ برتر حالا میگید استقلال خوزستان فلان و بهمان
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
1
با سلام و خسته نباشید به اقای ویسی و بچه های استقلال صنعتی . انشالله برای بازیهای بعدی مصدومها به تیم برگردن عقیل کعبی کولیبالی اعلایی نیاز مبرم داریم به این بچه ها . خواهشا مسئولین باشگاه بررسی کنن اگر میشه بچه ها رو بفرستن تهران دکتر متخصص ببینه خیلی وقته مصدوم شدن نیاز مبرم داریم بهشون .
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
1
خسته نباشید میتوانستن با امتیاز کامل به اهواز برگردن،
هرچند یک پنالتی به نفع سپیدرود گرفته نشد ، اما بازهم جای شکرش باقیه
فقط فولاد
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
درود به غیرتت وحید پنجه طلایی که بازم ستاره تیم بودی .خداییش اگه کسی مثل شیخ ویسی تو دروازه صنعت بود استقلال رو راحت حذف میکرد .
مطمئنم این تیم خوب میمونه تولیگ .وباید سال دیگه کار اصولی بشه و بازیکنای بدرد نخور رو بندازن بیرون .اسکلت تیم حفظ بشه و نقطه ضعف با استعدادهای ناب خوزستان پربشه .
jafar
|
Switzerland
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
درود بر استقلال خوزستان و بخصوص شیخ ویسی ؛ به این میگن یک تیم استوار که با وجود نبودن چندین بازیکن اصلی کمترین نوسان را داره و در خانه رقیب اصلی خودش امتیاز گرفت و نشون میده افراد ذخیره در حد نفرات اصلی تیم آماده اند . امیدوارم بازیکنان با قدرت پیش برن و مخصوصا قدر بازیهای خانگی را در جمع آوری امتیازات بدانند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها