به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

ویسی: می‌توانستیم ضربات آخر را در چارچوب بزنیم

ویسی: می‌توانستیم ضربات آخر را در چارچوب بزنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، تساوی مقابل سپیدرود رشت نه به درد این تیم می‌خورد نه سرخپوشان گیلانی.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبداللله ویسی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: انتظار می‌رفت دو تیم یک بازی خوب، تهاجمی و جاندار را انجام دهند که همین‌طور هم شد. تماشاگران از بازی لذت بردند و به نظرم یکی از بازی‌های خوب نیم‌فصل دوم بود، اما این تساوی نه به درد ما می‌خورد نه سپیدرود.

وی ادامه داد: به طور کلی ما از این نتیجه راضی نیستیم، اما یک امتیاز هم در زمین حریف بد نیست. به نظرم اگر تیم سپیدرود 10 نفره نمی‌شد به نفع ما بود، چون در این صورت بازیکنان این تیم توان بیشتری می‌گذاشتند. ما در طول هفته تمرینات زیادی روی چمن مصنوعی انجام داده بودیم، اما بازیکنان‌مان جوان هستند و خدا را شکر رفته رفته به بازی مسلط شدند. شاید می‌توانستیم در این بازی بهتر کار کنیم و ضربات آخر را در چارچوب بزنیم،‌ اما در کل بازی خوب بود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اینکه او در گذشته گفته بوده دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب بهتر است و اینکه آیا از عملکرد شیخ‌ویسی در این دیدار رضایت دارد یا خیر، گفت: واقعاً به نظرم یک دروازه‌بان خوب می‌تواند به یک تیم، یک استان و حتی به یک تیم ملی کمک زیادی کند. شیخ‌ویسی در جام حذفی پنالتی‌های زیادی برای ما گرفته و کمک زیادی به ما کرده است. به نظرم ما بیشتر از تمام تیم‌ها مرتکب پنالتی شده،‌ اما کمتر گل خورده‌ایم. شیخ‌ویسی عکس‌العمل‌های خوبی هم در این بازی داشت و از عملکرد او راضی هستیم.

ویسی در مورد داوری نیز تصریح کرد: من اگر برنده یا بازنده بازی هم باشم در مورد داوری حرف نمی‌زنم. در بدترین شرایط در مورد داوری حرف نزدم و به نظرم اگر داور هم اشتباه کرده باشد،‌ جایزالخطاست.

وی در واکنش به این پرسش که «بازیکنان تیمش خطاهای زیادی پشت محوطه جریمه انجام می‌دادند و آیا این دستور تاکتیکی او بوده است یا خیر؟» عنوان کرد: هیچ مربی دوست ندارد بازیکنانش زیاد خطا کنند. ما امروز پنج بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و شرایط  بازی این‌طور پیش رفت که بازیکنان ما مجبور شدند خطا کنند. همان‌طور که گفتم ما پنج  بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل مجبور شدیم از دفاع راست و هافبک بازیکن بیاوریم و در خط دفاع بگذاریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
2
اقای ویسی لطفا به یونس دلفی و نامداری تذکر جدی بدید دلفی انگار لیگ محلاتی بازی میکنه از هرجا توپ میگیره شوت میزنه به اوت. نامداری نزدیک ده تا خطا پشت محوطه داد این خطاها روبرو تیمای مثل پرسپولیس هر کدومش بوی گل میده
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
1
1
دلفی بنداز ببرون
اقای ویسی این فرد فاقد ظرفیت فوتبالی رو اخراج کن
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
1
1
بابا دلفی رو بازی نده اه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
1
دلفي بازيكن بسيار خوب و حرفه اي ميباشد و مطمئناً آينده اي بسيار خوبي در انتظار اوست ولي كادر فني بايد روي او كار كند او تجربه لازم را ندارد شايد پا به توپش خوب باشد ولي شديداً نياز به آموزش دارد كه در چه مواقعي دريپل كند و در چه مواقعي شوت بزند و يا اينكه خود خواه نشود اينها همه وظايف كادر فني هست كه بايد بصورت كاملاً جدي به او ديكته شود و ياد بگيرد كه از ورودش به زمين تا خروجش از زمين بعنوان يك سرباز موظف است دستورات كادر فني را مو به مو اجراء كند و در صورت مشاهده غير از اين يا مثل بازي امروز او يا اينكه كادر فني از او خواسته كه اينچنين ظاهر شود و يا اينكه خود كادر فني ضعيف است كه بازيكني با اين سن و سال كم اينقدر ميتواند از دستورات آنها سرپيچي كند در ضمن فراموش نكنيم كه بازي در ورزشگاههاي كوچك با اين چنين تماشاگران زياد واقعاً بازيكن با تجربه ميخواهد خود تيمهاي بزرك در اين چنين بازيها نتيجه را واگذار ميكنند چه برسد به تيمي كه اكثر بازيكنانش هم سن و سال دلفي باشند و به مساوي هم قانع نباشند و هر سه امتياز بازي را ميخواهند .
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
1
1
اگه دلفي مهاجمه چرا هيچ تلاش جدي اي براي گلزني در بازيش ديده نمي شه؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها