به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

کریمی: مساوی خانگی حکم باخت را دارد

کریمی: مساوی خانگی حکم باخت را دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: این بازی برای ما حکم شکست را دارد چون استقلال خوزستان رقیبمان در پایین جدول است و باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی کریمی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم اما تمرکز لازم را نداشتیم. موفق شدیم به گل برسیم اما یک بازیکن را از دست دادیم که باعث شد شرایط ما سخت شود.

وی اضافه کرد: برای جبران کسری یک بازیکن روی حمایت هواداران حساب ویژه‌ای کردیم که خدا را شکر آنها باز هم در ورزشگاه بودند و توانستیم از حمایت آنها بهره ببریم اما این بازی برای ما حکم شکست را دارد چون استقلال خوزستان رقیبمان در پایین جدول است و باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم اما این اتفاقات افتاد که این نتیجه رقم خورد. جا دارد تشکر کنم از بچه‌های تیم تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند و انشاءالله بتوانیم بازی‌های آینده امتیازات لازم را بگیریم.

کریمی در رابطه با این سوال که آیا چک‌هایی که به بازیکنان داده شده بود پرداخت شده است بله آنها پرداخت شده و ربطی به جریانات دیگر ندارد و چک‌ها را خودم دیده‌ام.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظرتان درباره قضاوت بیژن حیدری چه بود، اظهار داشت: ما می‌خواهیم در مورد داوری صحبت نکنیم و می‌خواهیم اینطور بگوییم که همه ممکن است اشتباه کنند در مصاحبه‌های قبلی هم اینطور گفته‌ایم امروز یکی از داورهایی که خیر سرمان می‌خواهد در آینده جانشین حق‌وردی، ترکی و بعد از جام‌جهانی شاید جانشین فغانی باشد را دیدیم. واقعا ما داریم به کجا می‌رویم؟ اصفهانیان و غیاثی که بیرون نشسته‌اند چطور در مورد خطاها حرف می‌زنند؟ من نمی‌دانم این انتصاب‌ها در فدراسیون فوتبال روی چه حسابی رقم می‌خورد؟  چرا فردوسی‌پور اصلاً یک بازی را نشان نمی‌دهد و کارشناسی داوری نمی‌کند؟ مگر همچنین چیزی امکان دارد؟!

کریمی با عصبانیت گفت: الان بحث بازی کردن با آبروی باشگاه‌هایی است که به صورت خصوصی وارد شده‌اند تا کمک کنند. تاج را چه کسی گذاشته است؟ این اتفاقاتی که رخ می‌دهد روی چه حسابی است؟ آنها نمی‌دانند که اگر فوتبال نباشد تاج هم نیست؟ به پیر و پیغمبر گفته‌ام که اگر این باشگاه‌ها نباشند تاج و کفاشیان هم نخواهند بود. در این وضعیت پشت سر هم باشگاه‌ها را جریمه می‌کنند. یک بطری آب به زمین پرتاب شده،  40 میلیون جریمه می‌کنند مگر نباید این جریمه‌ها حساب و کتاب داشته باشد؟ می‌خواهند هزینه‌هایشان را با این جریمه‌ها جفت‌وجور کنند. باشگاه‌ها باید این هزینه‌ها را پرداخت کنند. قبلاً جریمه‌ها دو سه میلیون بود اما الان زیر بیست میلیون جریمه نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مگر فدراسیون فوتبال بانک است؟ اگر بخش خصوصی می‌آید باید سرش را ببرند؟ یک بطری آب به زمین پرتاب می‌شود و 40 میلیون جریمه در نظر می‌گیرند؟ به این شکل نمی‌شود. الان حتما می‌خواهند من را هم جریمه کنند که اشکالی هم ندارد؟.اصلا جرأت دارند که من را جریمه کنند؟ مگر می‌شود با آبرو بازی کرد. الان در رختکن همه بازیکنان سرشان را پایین انداخته‌اند و ناراحت هستند. با این وضعیت چگونه آنها را برای بازی بعد آماده کنم؟

سرمربی سپیدرود در ادامه خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: من منتظرتان هستم و می‌دانم که چکار کنم. مدام می‌آیند بازیکنان را محروم می‌کنند. بازیکن در زمین توسط داور اخراج نمی‌شود اما اینها می‌آیند محرومش می‌کنند. وقتی که داور را محروم می‌کنند اسمش را اعلام نمی‌کنند. باید اسمش را بگویند تا برای بقیه درس عبرت شود. مگر خونشان از ما رنگین‌تر است؟

کریمی درباره سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا بعد از اینکه به گل رسیدید تمرکزتان را از دست دادید و باعث شد گل دریافت کنید خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع ابتدای صحبت‌هایم عرض کردم. بعضی از زمان‌ها در بازی خیلی پر اهمیت هستند مثل زمان‌هایی که گل می‌خوریم و یا گل می‌زنیم. این زمان‌ها، زمان‌هایی هستند که باید تمرکزمان بالاتر باشد چون باید شرایط را به حالت عادی برگردانیم. این موضوع برای بهترین تیم‌های دنیا هم اتفاق می‌افتد. هفته گذشته فکر می‌کنم چلسی در خانه خودش در چند دقیقه 2 گل دریافت کرد. ما نباید توقع داشته باشیم که اینچنین نباشیم. ما هم داریم کار می‌کنیم شرایط روحی و روانی خوبی را به تیم برگردانیم اما در بازی انگار نه انگار.

وی گفت: این اشتباه ما است و باید روی این قضیه کار کنیم و در زمانی که پیش رو داریم این کار را به خوبی انجام دهیم تا دیگر شاهد این نباشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
اقای کریمی همین تیم سپیدرود با یه پنالتی مشکوک امد لیگ برتر دیروز هم با خطا روی دروازبان استقلال به گل رسید حالا شما راست میگید یا داور اگر قانونی وجود داشته باشد حداقل بایستی چند جلسه محروم بشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها