به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

مکوندی: بازیکن سپیدرود روی شیخ‌ویسی خطا کرد

مکوندی: بازیکن سپیدرود روی شیخ‌ویسی خطا کرد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: ما هم مثل علی کریمی روی یک صحنه به داور معترض هستیم و معتقدیم قبل از گل سپیدرود روی وحید شیخ‌ویسی خطا شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهروز مکوندی در مورد تساوی یک بر یک مقابل سپیدرود رشت، گفت: هر دو تیم با توجه به موقعیت‌شان در جدول به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند. هر دو تیم تلاش کردند تا پیروز از میدان خارج شوند. موقعیت‌های زیادی روی هر دو دروازه ایجاد شد. هر دو تیم احتیاط را کنار گذاشتند و این مسئله باعث شد بازی زیبایی را مشاهده کنیم. در نهایت هر تیم یک امتیاز گرفت و تغییری در جدول به وجود نیامد. امیدوارم در مابقی مسابقات با تلاش بیشتر و بازی بهتر نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد آمار بالای مصدومان استقلال خوزستان، تصریح کرد: برخی از مصدومان در شرایط بازی دچار مشکل شدند و کادر پزشکی تلاش می‌کند تا شرایط آنها بهبود پیدا کند. فکر کنم این هفته با توجه به تمرینات عقیل کعبی و ابوالفضل اعلایی آنها مشکل خاصی نداشته باشند. موسی کولیبالی هم یک کشیدگی خفیف در همستیرینگ پایش دارد. نمی‌خواستیم ریسک کنیم و مصدومیت او تشدید شود به همین خاطر با صلاحدید عبدالله ویسی و کادر پزشکی او این هفته استراحت کرد تا با رفع مصدومیت بتوانیم از کولیبالی استفاده کنیم. هر چه جلوتر برویم با توجه به سختی مسابقات شرایط روحی و سلامتی بازیکنان در کسب نتیجه بسیار موثر است.  

مربی استقلال خوزستان در مورد انتقاد علی کریمی به داوری و اینکه اعتقاد داشت برخورد توپ به دست بازیکن استقلال خوزستان در اواخر بازی پنالتی بوده است، اظهار داشت: برای علی کریمی احترام قائل هستیم. او حق دارد در مورد مسائل داوری در قبال تیمش اظهار نظر کند اما روی گل سپیدرود هم ما معترض بودیم و اعتقاد داریم روی وحید شیخ‌ویسی خطا شده و اجازه حرکت را از او گرفته‌اند. اگر او اعتقاد به پنالتی دارد ما هم اعتقاد  به خطای مهاجم سپیدرود داریم. بهتر است اجازه دهیم کارشناسان در این مورد نظر بدهند. شرایط تیم ما به شکلی است که آنقدر حرفمان برش ندارد که شرایط به شکلی رقم بخورد که از داوری سود ببریم.  شاید هم گاهی از داوری سود برده باشیم اما در خیلی از مسابقات هم متضرر شدیم. در هفته‌های پایانی کار بسیار سخت است. من هم مثل کریمی معتقدم در هفته‌های پایانی داوران برای تیم‌هایی که شرایط حساسی دارند و ممکن است زحمات یکساله‌ آنها با یک اشتباه بر باد برود با دقت بیشتری عمل کنند.

مکوندی در مورد دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر، گفت: فولاد خوزستان امسال شرایط خوبی دارد. آنها امروز یک بازی مهم با صنعت نفت دارند. شناخت تیمی  خوبی از این تیم داریم و خیلی از بازیکنان  این تیم دو سه سال در استقلال خوزستان بودند. شناخت از لحاظ تکنیکی روی تک تک این نفرات هست. سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب نتیجه‌ای که مدنظرمان هست را به دست بیاوریم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
1
هر چی بود گذشت
دلفی رو از باشگاه اخراج کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها