به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

صنعت‌نفت و فیروز به پایان راه رسیدند؟

صنعت‌نفت و فیروز به پایان راه رسیدند؟

خوزستان اسپورت- احتمال قطع همکاری باشگاه صنعت‌نفت آبادان با فیروز کریمی افزایش یافته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فیروز کریمی که در نیم‌فصل لیگ شانزدهم جایگزین نادر دست‌نشان روی نیمکت رهبری تیم نفت آبادان شده بود، پس از باخت مقابل فولاد خوزستان اعلام کرده است فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت.

کریمی طی دوره کوتاه مدت حضورش در آبادان روزهای پرتنشی را سپری کرده و بارها با انتقادات هواداران صنعت‌نفت روبرو شده است. نحوه برکناری دست‌نشان و روی کار آمدن کریمی، اولین جرقه‌ی مخالفت فوتبالدوستان آبادانی با این مربی را رقم زد، شکست سنگین خانگی مقابل استقلال تهران دامنه اعتراضات را وسیع‌تر کرد و پس از یک ماه آرامش ناشی از نتایج خوب تیم صنعت‌نفت در فروردین 96، این بار شکست خانگی برابر فولاد خوزستان موج جدید اعتراضات را برای کریمی به دنبال داشت.

این مربی 60 ساله که سابقه چندسال مربیگری در اهواز را داشته است، پش از پیروزی تیمش مقابل سایپا در کنفرانس خبری اعلام کرده بود که در پایان لیگ شانزدهم جلسه‌ای با عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان خواهد داشت تا برای تمدید قرارداد مذاکره کند، اما پس از بازی شب گذشته مقابل فولاد خوزستان، خبر جدایی قریب الوقوعش را در گفت‌وگو با رسانه‌ها مطرح کرد، چرا که طی روزهای اخیر از عدم تمایل مدیران باشگاه صنعت‌نفت به ادامه‌ی همکاری اطلاع یافته بود.

ملاقات علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با فراز کمالوند سرمربی گسترش‌فولاد تبریز که روز جمعه در هتل نیشکر اهواز انجام شد، شایعاتی پیرامون احتمال سرمربیگری شاگرد سابق فیروز کریمی در تیم صنعت‌نفت ایجاد کرد، اما مدیرعامل باشگاه نفت این شایعات را تأیید نکرد.

آن‌چه مسلم است فیروز کریمی به روزهای پایانی دوره‌ی چهار ماهه‌ی حضورش روی نیمکت نفت آبادان نزدیک شده است، مگر اینکه اتفاقات جدیدی در این باشگاه رخ دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
jafar
|
Switzerland
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
5
در فوتبال همیشه برد و باخت است ولی منطقی نیست که با هر باختی مربی را فقط مقصر بدونیم و بدتر اینکه به فکر عوض کردن او باشیم . بدون اینکه بخواهیم دو مربی مانند آقایان کریمی و کمالوند رامقایسه کنیم باید بدانیم ۹۰٪ موفقیت تراکتور بخاطر وجود بازیکنان تاثیر گذار سرباز و بازیکنان خارجی این تیم بوده و دلیل بنده این است که برای مثال کافی است نتایج نیم فصل اول و دوم تراکتور را با هم مقایسه کنید و تنها به تاثیر نبودن یک بازیکن یعنی سروش رفیعی در نیم فصل دوم پی ببرید معتقدم هر سه تیم خوزستانی نه تنها باید بازیکنان کلیدی خود را حفظ کنند بلکه به فکر نقاط ضعف و تقویت تیم های خود باشند چون بدون بازیکن کلیدی ؛ مورینو هم نمی تواند کارچندانی انجام دهد .
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
1
ضمن تشکر از آقای کریمی _ سیستم دفاعی آقای کریمی اصلا موردتایید مردم آبادان نیست _ لطفا اول با مربی مذاکره کنید که اعتقاد ب بازیکنان بومی داشته باشه و بازی هجومی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
لیگ برتر جای ریسک و استفاده از بازیکنان گمنام بومی نیس . فوتبال ایران حرفه ای شده و بومی و غیر بومی نداره اگر هم میخواهن به بازیکنان بومی بها بدن باید ابتدا اونها خودشونو در لیگ یک نشون بدن و بعد در صورت چشمنواز بودن بازیهاشون میشه اونهارو جذب تیم لیگ برتر کرد . ما هواداران صنعت نفت فقط میخواهیم در لیگ برتر قدرتمند و با هدف و برنامه حضور داشته باشیم حالا با مربی و بازیکنان غیربومی یا بومی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها