به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

اولین تیمی که نفت آبادان را دبل کرد

اولین تیمی که نفت آبادان را دبل کرد

خوزستان اسپورت- تیم فولاد خوزستان اولین تیم لیگ شانزدهم بوده که شش امتیاز از نفت آبادان گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، صنعت‌نفت آبادان در بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر عملکرد نسبتاً موفقی داشت و چند پیروزی سزاوارانه مقابل مدعیان لیگ شانزدهم نظیر پرسپولیس و استقلال تهران و سپاهان اصفهان کسب کرد تا حضورش در مسابقات فصل آینده را نیز تضمین کند.

تیم محبوب آبادانی‌ها که سال 96 را نیز خیلی خوب آغاز کرده بود، عصر شنبه در آخرین دیدار خانگی‌اش مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت تا ضمن تلافی شکست دور رفت، رتبه‌اش در جدول رده‌بندی را تک‌رقمی کند.

نتیجه این دیدار اما برخلاف انتظار هواداران متعصب آبادانی رقم خورد و زردپوشان صنعت‌نفت با یک گل به میهمان هم‌استانی باختند تا صدای اعتراض طرفداران این تیم در پایان مسابقه نسبت به این نتیجه شنیده شود.

فولاد خوزستان که با یک گل برنده‌ی دربی خوزستان شد، تنها تیم لیگ شانزدهم بوده که موفق به شکست دادن صنعت‌نفت در هر دوبازی رفت‌وبرگشت و کسب شش امتیاز کامل از این تیم شده است.

این شکست خانگی، شعارهای پایان مسابقه علیه سرمربی نفت آبادان را به دنبال داشت و طرفداران صنعت‌نفت علیرغم نتایج خوبی که تیم‌شان در هفته‌های اخیر گرفته بود، فیروز کریمی را مورد انتقاد قرار دادند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها