به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

فولاد خوزستان طلسم 19 ساله را شکست

فولاد خوزستان طلسم 19 ساله را شکست

خوزستان اسپورت- تیم فولاد خوزستان پس از 19 سال در خانه‌ی نفت آبادان به پیروزی رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، رویارویی تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان سابقه‌ای 20 ساله دارد. این دوتیم جنوبی که جزو پرطرفدارترین تیم‌های شهرستانی محسوب می‌شوند، اولین بار در سال 76 و در دوره ششم لیگ آزادگان روبروی هم قرار گرفتند که آبادانی‌ها در زمین خودی با یک گل فولاد را شکست دادند.

سرخ‌پوشان اهوازی این شکست را یک سال بعد تلافی کردند و در پاییز 77 تیم صنعت‌نفت را در آبادان شکست دادند. فولادی‌ها برای رقم زدن دومین پیروزی در خانه‌ی صنعت‌نفت حدود 19 سال انتظار کشیدند تا سرانجام عصر دیروز با تک گل بختیار رحمانی به این انتظار پایان دادند.

این پیروزی اولین برد فولاد خوزستان در خانه‌ی صنعت‌نفت آبادان طی ادوار مختلف لیگ برتر محسوب می‌شد، چرا که پیروزی 19 سال پیش فولادی‌ها در چارچوب مسابقات لیگ آزادگان رقم خورده بود.

فولادی‌ها البته یک بار هم در جام حذفی ایران موفق به شکست دادن صنعت‌نفت در آبادان شده بودند که آن بازی در چارچوب لیگ برتر محسوب نمی‌شد.

 آخرین دربی خوزستان در لیگ شانزدهم که در یک هوای آلوده به انجام رسید، شاهد برخی  صحنه‌های ناخوشایند روی سکوهای استادیوم تختی آبادان بود که اگر این صحنه‌ها رقم نمی‌خورد، تصویر بهتری از این مسابقه در ذهن فوتبالدوستان جنوبی ثبت می‌شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها