به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

لیست استقلال اهواز در نقل و انتقالات نیم فصل

لیست استقلال اهواز در نقل و انتقالات نیم فصل

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز تا پایان روز شانزدهم نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن ورودی نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز که با مشکلات مالی زیادی روبروست، در شانزده روز سپری شده از نقل و انتقالات میان فصل فوتبال کشور، بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته است. استقلال اهواز اما تعداد زیادی از نفراتش را از دست داده و به نظر می‌رسد کار این تیم در ادامه مسابقات سخت تر از قبل شود، مگر اینکه طی روزهای باقی مانده از دوره نقل و انتقالات بتواند بازیکنانی را به خدمت بگیرد که به کار این تیم بیایند.

نگاهی به لیست ورودی، خروجی و بازیکنان حاضر در لیست استقلال اهواز بیندازید، با این توضیح که هر تیم می‌تواند تا سقف 18 بازیکن بزرگسال و 17 بازیکن سهمیه زیر 23 سال، امید و جوانان در لیست داشته باشد.

بازیکنان خروجی
میلاد جعفری، محسن حمیدی و آرمین میردورقی بازیکنانی بودند که پیش از شروع دوره نقل و انتقالات میان فصل با استقلال اهواز فسخ قرارداد کردند. محمد غلامی و سعید قزلگچلی هم براساس توافق نامه هایی که در دوره مدیرعامل سابق استقلال اهواز با این باشگاه امضا کرده بودند، طی روزهای گذشته از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.
همچنین مبین میردورقی و سید بهنام موسوی که بازیکنان سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شوند، به فاصله چند هفته با استقلال اهواز فسخ قرارداد کردند. آخرین بازیکنی هم که از استقلال اهواز جدا شد، شاهین مجیدی بود که با دریافت رضایت نامه از این تیم رفت.
در عین حال، چند بازیکن دیگر تیم استقلال اهواز تقاضای فسخ قرارداد کرده‌اند اما هنوز این امر تحقق نیافته و نام این بازیکنان کماکان در لیست استقلال اهواز وجود دارد. از جمله این بازیکنان می‌توان به پرویز کریمی، محمداسماعیل نظری، طالب ریکانی، مرتضی منصوری و سعید سالارزاده اشاره کرد. بازیکنانی که برخی از آنها از چند هفته قبل در تمرینات و مسابقات استقلال شرکت نکرده بودند.

بازیکنان ورودی
استقلال اهواز از ابتدای دوره نقل و انتقالات میان فصل بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته است و به نظر می‌رسد که در هفته پیش رو اقدام به جذب چند بازیکن کند.

لیست بازیکنان بزرگسال
پرویز کریمی، لوئیز فرناندو، سعید سالارزاده، طالب ریکانی، مهدی اسلامی، محمداسماعیل نظری، مرتضی منصوری، فرزاد آشوبی، علی حسینی، عادل کلاه‌کج، علی بیگدلی و مکی شریفی.

لیست بازیکنان زیر 23 سال، امید و جوانان
میلاد پاک پرور، رضا بهمئی، حمزه خضیراوی، رضا ایار، حسین بهرامی، احسان مرادیان، علی هلیچی، صادق ژرفانی، سید دانیال موسوی، حسین ساکی، پیمان طالشی و عادل مسعودی.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
2
طالشی و مسعودی هم حذف بشن . دلال ها بازیکن میارن
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
3
فقط میتونم بگم برای استقلال ونام استقلال واعتبارچندین ساله استقلال که توسط افرادغیرورزشی وغیربومی ازبین رفت
متاسفیم متاسفیم متاسفیم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
3
حیف نام اس اس بزرگ تو رو خدا بازیکن خریدن و مربی رو نگاه کنید
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
3
حیف نام اس اس بزرگ تو رو خدا بازیکن خریدن و مربی رو نگاه کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها