به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۴۱ نظر

انتقاد استاندار خوزستان از مدیران باشگاه‌ها

مقتدایی: پرونده

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان در اظهاراتی شدیدالحن نسبت به عملکرد ضعیف تیم‌های فوتبال فولادخوزستان، استقلال اهواز و نفت آبادان، گفت: هیچ تنش اجتماعی ناشی از ضربات روحی که این تیم‌ها وارد می‌کنند، از سوی من پذیرفته نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای ورزش استان که امروز (یکشنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: من به مسوولان فولاد یعنی هیات مدیره شرکت فولاد فرصت داده‌ام که خودشان را جمع‌وجور کنند. موفقیت‌هایی که در رشته‌های چون کشتی و وزنه‌برداری اتفاق می‌افتد، موجب شادی روح و روان مردم می‌شود و هیچ کسی حق ندارد در قالب صرفه‌جویی با روح و روان مردم بازی کند. به اعتقاد من تدارک تیم‌های ورزشی، نسبت به پرداخت حقوق کارکنان هم در اولویت است. این‌ها افتخار است و برخی مواقع باید جسم را فدا کرد تا روح جاودانه باشد و مگر این افتخارات رایگان به دست آمده است. صراحتا این موضوع را به مسوولان فولاد و استقلال اهواز می‌گویم.

وی با تبریک قهرمانی نیم‌فصل استقلال خوزستان به مسوولان این تیم و باشگاه، گفت: من بابت این قهرمانی به ویسی و همکارانش تبریک می‌گویم و همین که در نیم‌فصل استان خوزستان روی آنتن است، خوب است و اکنون فولاد قبلی که موفق بوده است، چکار کرده است؟

استاندار خوزستان با بیان این‌که تیم‌های پول‌دار ما دچار مشکل می‌شوند و اوج آن در تیم فوتبال نفت آبادان است، تصریح کرد: این همه زحمت می‌کشیم و تیمی مثل نفت مسجدسلیمان بالا می‌آید و به‌جای اینکه همه حمایت کنند، تیم یک‌باره به انتهای جدول می‌رود. این‌ها باید جواب بدهند و باید بررسی شود، چراکه در حال بازی با روح و روان مردم هستند، آن هم تحت عنوان اینکه می‌خواهند یک ریال صرفه‌جویی کنند که می‌خواهم  صرفه‌جویی نکنند و آیا این صرفه‌جویی است که از امکانات استان استفاده و هوا را آلوده کنید و بعد به‌جای اینکه 20 میلیارد تومان خرج تیم‌های‌تان کنید، با روح و روان مردم بازی می‌کنید؟

وی خاطرنشان‌کرد: در سالی که فولاد قهرمان شد شاهد بودیم این همه جمعیت بیرون آمد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد، در حالی که ما برای یک چهارشنبه‌سوری باید از یک ماه قبل حواس‌مان باشد که اتفاقی نیفتاد. در شب قهرمانی فولاد 10 برابر جمعیت چهارشنبه‌سوری، مردم به خیابان‌ها آمدند و شادی کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد. من تا کی باید هزینه تعلل شما را بدهم؟

مقتدایی گفت: هیچ تعارفی با کسی ندارم و در صورتی که تیم‌هایی که در لیگ هستند، بیافتند باید پاسخگو باشند. من با باشگاه‌ها و به هیات مدیره آن‌ها کاری ندارم و سطح آن‌ها، سطحی نیست که به من جواب بدهند بلکه هیات مدیره اصلی شرکت‌ها باید جواب بدهند. بر فرض اگر امسال نفت آبادان به لیگ برتر صعود نکند، باید جواب بدهد، استقلال اهواز سقوط کند باید جواب بدهد و جایگاه فولاد هم اگر تنزل پیدا کند باید جواب بدهد و حال این تیم‌ها دعا کنند که تا آن موقع من نباشم.

وی خاطرنشان‌کرد: چطور یک مدیر 10 میلیون تومان پول جابه‌جا می‌کند، باید جواب بدهد پس این تیم‌ها هم با پولی که خرج می‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند باید پاسخگو باشند. مگر پول می‌دهیم که طرف وارد زمین شود و نمایش بدهد؟ او این جا قرارداد بسته‌ است. مگر قرار است تیم در هر وضعیتی که باشد بازیکن، مربی و هیات مدیره همان پول را بگیرند؟ اگر حرفه‌ای هستید باید اصول حرفه‌ای‌گری را رعایت کنید.

استاندار خوزستان گفت: از همین اکنون مسوولان مربوط خواسته می‌شوند و هیچ تعارفی هم نداریم و می‌گویم که دستگاه دیوان محاسبات، بازرسی و هر دستگاه نظارتی آماده باشد تا به پرونده این تعلل‌ها که می‌خواهند به حیثیت این شهر و منزلت مردم و ورزش استان لطمه بزنند، رسیدگی کند. همان‌طور که یک اقدام مالی کوچک و تصمیم کوچک مدیریتی حساس است، این موضوع هم حساس است. ما وقتی می‌خواهیم یک مناقصه 20 میلیون تومانی برگزار کنیم، باید به 100 جا جواب بدهیم ولی این همه قرارداد فوتبالی بسته می‌شود و هیچ اتفاقی برای استان نمی‌افتد؛ پس چرا آن‌ها نباید جواب بدهند؟ پس می‌رویم رودخانه کارون و ورزش محلات را احیا می‌کنیم. خوب نیست تیم‌های استان حرفه‌ای نباشند و ورزشگاه پر نشود. باید 50 هزار نفر به ورزشگاه بیایند و آن موقع موفقیت است.

وی افزود: اگر قرار است تیم‌های استان در لیگ نباشند، همین پول را به ما بدهند و با آن برای مردم جایزه می‌خریم تا مردم بیایند و ورزش کنند و آن موقع هزینه درمان هم کاهش پیدا می‌کند. من هیات مدیره باشگاه نفت آبادان را خواستم و به من می‌گویند که «قرار است فلان کار را انجام دهیم و بنا نداریم به لیگ برتر بیاییم»؛ مگر ورزش همگانی است که این طور می‌گویید؟ دارید آبروی تاریخ ورزش استان را می‌برید. بازهم خدا را شکر کشتی و وزنه‌برداری استان کارهایی انجام داده‌اند. محور ورزش استان شنا و و واترپلو بوده که آن‌ها هم محو شده‌اند. حال یک فوتبال است که زمانی 10 نفر عضو ثابت تیم‌ملی داشتیم. نگاه کنید که 15 سال پیش چه زحماتی کشیده شد و چه نتیجه‌ای گرفته شد و الان در حال سیر نزولی هستیم و دائماً بازیکن از بیرون می‌آوریم. می‌گویند لیگ برتر است و اگر قرار است بازیکن خارجی جذب کنیم، دو بازیکن بیاوریم که مانند مربی به بازیکنان دیگر آموزش دهند. اگر تکنیک آمریکای جنوبی و اروپا را بیاورند، اشکال ندارد و نه این‌که یک بازیکن پیر را بیاوریم و بعد می‌خواهیم تیم را حفظ کنیم؟

مقتدایی گفت: ورود ورزش به کشور از استان خوزستان بوده است ولی الان سیر نزولی داریم و همه چیز را هم به شوخی گرفته‌اید. انتظار من از مجموعه فولاد این است که تیم حفظ شود و اگر اتفاق منفی بیافتد، بابت ریال ریال آن‌چه هزینه کرده‌اید، باید پاسخگو باشید. اگر این پول به هیات‌های ورزشی داده می‌شد، کمی نیرو به جامعه تحویل می‌دادند و حداقل ورزش قهرمانی، همگانی و محلات موفق بودند.

وی بیان کرد: تذکر محکم به هیات مدیره نفت آبادان و فولاد می‌دهم و خیلی صریح، رییس هیات مدیره آن‌ها باید جوابگوی من باشند و هیچ تنش اجتماعی ناشی از ضربات روحی که این تیم‌ها وارد می‌کنند، از سوی من پذیرفته نیست.

استاندار خوزستان در ادامه این نشست با بیان این‌که وظیفه خود می‌دانم از تمام هیات‌های ورزشی تشکر کنم، افزود: برخی از دستگاه‌ها نیز با انگیزه، تیم‌های ورزشی را حمایت می‌کنند تا موفقیت‌هایی برای استان مانند آنچه در رشته‌هایی مانند کشتی و وزنه‌برداری افتاده است، رقم بخورد.

وی فزود: به هر حال هر کسی گوشه‌ای از کار را می‌گیرد و می‌دانم با چه مشقتی کار می‌کنید. به هر حال این‌ها افتخاراتی است که مدیرانی که با بی‌پولی کار می‌کنند، به آن دست پیدا می‌کنند.

مقتدایی بیان کرد: فرصت‌ها موقتا در اختیار ما هستند و اگر از این امکانات و محدودیت‌هایی که وجود دارد استفاده شود، هنر مدیریت داشته‌ایم. می‌توانیم بگوییم پول نداریم اما اساسا هنر شما در این بوده است که با نداشتن پول، پدیده‌ها را آفریدید و من بابت همین موضوع از شما تشکر می‌کنم. مدیرانی موفق هستند که دوران سخت را پشت سر گذاشته‌اند و هنر شما این است که در زمان نداشتن، کار کرده‌اید و زمانی که شرایط گشاده‌دستی فراهم شود، شماها موفق‌تر هستید.

وی گفت: یکی از کارهای محوری ما طی دو سال گذشته در زمینه‌هایی از جمله ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و راه‌ها بوده است. ما هر سال تمرکزمان را روی موضوعی گذاشته‌ایم و سال گذشته تمرکز ما روی گردشگری بود و حال در جنبه سخت‌افزاری، تعمیرات و تجهیزات و انجام کارهای نیمه‌تمام ورزشی باید اولویت‌بندی شود و نیازها نیز به ما اعلام شود تا به عنوان پیشنهاد در شورای برنامه‌ریزی استان مطرح و آن را مصوب کنیم تا جزو بحث‌های محوری‌مان باشد و این هدیه خاص بابت زحمات تمام کسانی است که این مدت در ورزش استان تلاش کرده‌اند و می‌خواهم بگویم اولویت‌ امسال من در بخش سخت‌افزاری و امکانات ورزش و جوانان است.

استاندار خوزستان با اشاره به پارلمان ورزش استان، خاطرنشان‌کرد: انتظارم این بود که خروجی این پارلمان مشخص شود و قرار شد پارلمان ورزش استان در هر فصل برگزار شود تا با برگزاری آن شاهد این باشیم که اتفاقاتی در استان بیافتد.

وی بیان کرد: همچنین باید مدنظر قرار داده شود که مسابقات منطقه‌ای تحت‌الشعاع مسابقات ملی قرار نگیرند چرا که خیلی از نخبه‌ها از این طریق یافت می‌شوند و امیدوارم گزارش کاملی نیز در این زمینه ارائه داده شود.

مقتدایی با بیان اینکه باید به سراغ مراکز جدیدالاحداث برویم و در این زمینه نیز کار کارشناسی صورت بگیرد، خاطرنشان‌کرد: سازمان‌های متمول استان در حد امکان، امکاناتی در اختیار هیات‌های ورزشی بگذارند تا بحث تجاری‌سازی پیش برود و خواهشم این است که این موضوع اپیدمی نشود و مانند پروژه‌های نیمه‌تمام نماند و باید برای کل استان باشد و درآمدها توزیع شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به لزوم اجرای ماده 53 از سوی دستگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: درخواست من این است که آقایان خبیر، سیاحی و ممتازان جلسه‌ای در این خصوص داشته باشند و هیچ تعارفی هم با هیچ دستگاهی نداریم و اولویت هم با کسی است که کار را انجام می‌دهد و تلاش شود موافقت‌نامه‌ای هم بسته شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: سال گذشته زمانی که قصد داشتیم مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی را در آبادان برگزار کنیم، سالن آن طی 10 روز آماده شد و همه کمک کردند؛ بنابراین می‌توانیم کار کنیم چرا که آن موقع پول هم نداشتیم؛ پس نگویید نداریم و نمی‌شود، چرا که این‌ها نشان از خستگی است و باید با توکل به خدا پیش رفت و می‌توانیم خیلی از کارها را انجام دهیم. شرایط استان مانند شرایط دفاع مقدس است و کسانی که تعهدات‌شان را به استان ندهند، درب آن دستگاه بسته می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۱
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
3
16
ای جان
به این میگن صلابت
امیدوارم که واقعا اتفاقات مثبتی بیوفته .
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
3
14
ماشا الله اقای مقندایی منتظر هنر نمایی شما هستیم
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
3
12
دورود به اين استاندار با تعصب با شعور و زحمتكش خوزستاني
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
2
12
دروود بر استاندار ورزش دوست ...
فقط امیدوارم این تهدیدها در حد حرف باقی نمونه و به اونها جامه ی عمل پوشونده بشه ...
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
2
12
از استاندار عزیز خوزستان ممنونم. امیدوارم اتفاق خوبی برای استقلال اهواز و بقیه تیمهای استان بیفته.امیدواریم.
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
2
13
آقای مقتدایی پیگیر ورزشگاه اختصاصی فولاد شو
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
2
9
درود بر شرف استاندار متعهد و مومن و پر تلاش .
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
11
فولاد در حال شکنجه روحی خوزستانی هاست....
به داد مردم برسید. واقعا فایده نفت و کارخانه های دودزا برای مردم خوزستان غیر بیماری و تنگی نفس چیست؟
دو ملیارد این همه ارزش دارد؟ هرچند که حالا هم خیلی خیلی دیر است.....
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
12
درود براستاندار ورزشی ولی حیف هیت مدیره ومدیرعامل فولاد ونفت ابادان واستقلال اهواز ورزشی نیستن که به درد این باشگاه ها برسند وحقوق مفت میگیرند وبودجه به هدر میدهند
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
10
حرفهای مطرح شده امیدوار کننده است اما این که نشست تا تیم سقوط کرده بعد با خاطیان برخورد شود مشکلی را حل نمی کند چه خوب است در اسرع وقت با مدیران بی مسئولیت بر خورد شده تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود از قدیم گفته اند
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
8
بعد از مدتها امروز با صحبتهای استاندار با غیرت خوزستان آروم گرفتیم . تمام امید ما بعد از خدا ٬ آقای مقتدایی شما هستید . ببینید امثال اژدری ٬اسکوچیچ ٬ بابادی و شریفی مدیر عامل وقت شرکت فولاد خوزستان با روحیه مردم خوزستان و سرمایه این استان چه کردند !!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
2
8
سلام ، بارها و بارها گفتم و نوشتم . مسببین قراداد ننگین فولاد چه اقای اژدری زاده چه آقای دهکردی باید محاکمه و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید وارد شوند خسارت وارده را پرداخت کنند
آقایان هیت مدیره بی کفایت و خائن به خوزستان از آن روز بترسید که 50 هزار تماشگر فولاد سراغ شما به صنایع فولاد بیایند
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
6
جناب آقای مقتدایی خواهش میکنم به داد صنعت نفت آبادااان برس
یکبار برای همیشه باید مشکل صنعت نفت از ریشه حل بشه
آقایان غیربومی و غیرفوتبالی و ناکارآمد هرساله ملیاردها تومان از ثروت شهر آبادااان میخورن و وعده و وعید با احساسات مردم بازی میکنن
آباداااان شهره ثروتمند من از همه نظر فقیر و ضعیف شده. تمام شهرهای اطراف و کل کشور دارن از منابعش استفاده میکنن و پیشرفت میکنن ولیکن خود آبادااان داره روز به روز میره عقب تر
پول این شهر و این مردم مظلوم و محروم داره به جیب کیا میره...
16ملیارد پول رو آقایان هیئت مدیره و مدیر عامل صنعت نفت آبادااان چیکار کردن....
بیان شفاف سازی کنن واسه مردم آبادااان
توضیح بدن این پول رو کجاها خرج کردن و استراتژیشون چی بوده...
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
5
آقای مقتدایی شما خودت بچه آبادااانی و عاشق صنعت نفت
خواهشا کنار تیم شهرت باش و نگذار با آبروی فوتبال آبادااان شهری که شناسنامه ی فوتبال خوزستانه بازی کنن.موفق باشد
foolad girl
|
Iraq
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
7
آقای مقتدایی ما وقتی خوشحال میشیم که فولاد دوباره به ثمر بنشینه. الان فصل نقل و انتقالاته کی میخوان بازیکن بگیرن؟ کی میخوان اخراج کنند؟ چرا مردم رو به حساب نمیارن؟از این همه شرکت و تشکیلات فقط منافع شخصیشون مهمه؟
شما استاندار این خطه ای، به عنوان نماینده همه ماها هستید. باید یه اقدام اساسی بشه. تا امسال مشکل فولاد و اس اهواز حل بشه و سالهای آینده دیگه تکرار نشه.
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
5
باسلام ضمن تشکر از بیانات استاندار محترم . که از روی دلسوزی.واحترام صورت گرفته امیدوار هستیم اقابان شرایط به وجود امده را در خصوص تیم های گفته شده الخصوص باشگاه فولاد. درک کرده وبیش از این با احساسات مردم بازی نکنند. به هر حال اقایان مسول ترجیحا باشگاه فولاد. نباید نسبت به عرایض ونصایح بالاترین. مسول استانی بی تفاوتی نشان دهند. ومجددا از کنار قضیه جراغ خاموش عبور کنند. از مسولین مرتبط استانی تقاضا داشته تا همین الان هم تبعات بحران فولاد متاسفانه از جهت روحی و جسمی برای این مردم و هوادار خیلی سنگین بوده ومی بایست با مسببیان ان برخورد شود
تا ابد فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
6
تشکر از استاندار عزیز خوزستانی بابت صحبتهای صریح و بی پرده ...
جناب مقتدایی درد ما مسئولان غیر بومی هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
7
تمام حرفاش يه نوع تهديد براي باشگاه هاي فولاد وصنعت نفت موسوي شادگان
فقط آبادان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
3
آباداااان برزیییلته
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
4
جناب مقتدایی سپاس
ولی قبول کنید مدیرها واسه خودشون قدرت دارن
سخته یشه باازدری کاری کرد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
2
2
جناب مقتدایی سپاس
ولی قبول کنید مدیرها واسه خودشون قدرت دارن
سخته یشه باازدری کاری کرد
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
5
وقتی تیم ها سقوط کنن بی فایده است . دست بالا دست بسیاره . نباید اجازه بدن هر کسی مدیر بشه. تیم های ورزشی رو دست هر کسی نسپارن
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
3
خطاب به مسولین فولاد ترجیحا اژدری زاده ودگر اقایان انروی صحنه . لطفا تعصب داشته باشید و بیش از این با احساسات و شعور وشخصیت هوداران بیشمار اعم از بزرگ و کوجک بازی نکنید یادتان باشد برای این سرزمین خونهای فزاوان ریخته شده .تا ارزشهای اجتماعی وفرهنگی با الهام و اقتباس ازمعیارها وارزشهای اسلامی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی رشد ونمو کرده تا جامعه با ارامش و اطمینان به روند رو به جلو حرکت کرده در سایه همجنین فضای جوانان دارای ارامش وامنیت شخصیتی واحساس غرور وشعورمنطقی در قبال ارمانها امال و ارزوهای خود بدست می اورند.
شما با این رفتار این فضا را دارید گل الود میکنید شما با این رفتار ابرو و حیثیت و شعور این جوانان را به بازی گرفته اید هیج از خود سوال کرده اید با این رفتار جه دهن کجی به سیل عظمیی از دلسوخته گان محترم فرهنگی نطام که سالیان درازی جه تلاش های کرده اند که فضای سالم در جامعه بوجود ابد تا جوانان و خانواده های مردم به راهای خطا کشیده نشوند .
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد در بیست سال گذشته اقدام به بستر سازی کرده و نتیجه ان را بدست اورد حال عده ایی که مشخص نیست جه اهدافی را دنبال میکنند به همین سادگی به شعور شخصیت و فرهنگ مردم بی توجهی می کنند.
تبعات این نوع رفتار ها از طرف شما ها ایجاد بی انگیزگی کشته شدن استعداد ها و خدای ناکرده کشیده شدن جوانان به راههای خلاف و غبر اخلاقی که شماها مقصر هستید قابل توجه مسولین فرهنگی و امنیتی استان.
Viva Foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
4
آقای مقتدایی ممنون ازدلسوزی شما.ولی کی قراره اقدام کنید؟دوهفته پیش هم این حرفهازده شدولی هیچ نتیجه ای نداشت.باورکنیدوقتی نمونده چشم بهم بزنید فصل تموم شده .بخدافولادپنج شش ماهه داره مردم وعذاب میده .خواهش میکنم زودتررسیدگی کنید.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
4
تشکر میکنیم از استاندارمحترم . ولی به نظر جنابعالی شخص شما ، دیر این حرفا رو نزدید؟؟؟ لطفا سریعا اقدام عملی نمایید، باشدکه دعای خیر این همه هوادار و عاشق فولاد و اس اهواز ونفت آبادان بدرقه راه خود وخانواده شما شود. عمل عمل عمل.
reza
|
Latvia
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
3
آقای استاندار بدون شک به همه ثابت شده در قرارداد بعضی بازیکنهای فولاد خوزستان زد و بندهای صورت گرفته و تبانی با دلالان و مدیر برنامه بازیکنهای سطح پایین نظیر قرارداد 600میلیونی با یه بازیکن محروم (علاوه بر قرارداد دو میلیاردی با خود اسکوچیچ) و بازیکنهایی که تو هیچ تیمی جایی نداشتند محرز هست و از بازرسی محترم استان و کل کشور خواستار رسیدگی عاجل میباشیم.
البته در تیمهای بسکتبال پتروشیمی بندر امام(ره) و پینگ پنگ هم زد و بندهای کلان و قراردادهای سوری زیادی طی سالهای متمادی شکل گرفته و عده ایی این وسط یک شبه راه صد ساله رفتند و به اونها هم ایشالا رسیدگی عاجل به عمل بیاد.
متاسفانه هر جایی دولتی و ربط به بیت المال داشته چپاولگری آشکار بطور زد و بندهای کاملا قانونی و رسمی که مو لا درز نره شکل گرفته و اینکه چطور یه عده کارمند حقوق بگیر که تو این مسندها بودند به ثروتهای نجومی و میلیاردی دست پیدا کردند؟؟؟؟!!!!!
لازم هست دستورالعمل و مصوباتی وجود داشته باشه تا نظارت کامل بر مدیران و سرپرستان و دست اندرکاران وجود داشته باشه تا اینچنین شاهد تاراج اموال بیت المال توسط افراد منفعت طلب و سودجو و دلالان و واسطه گران نباشیم.
با تشکر از مقام محترم استاندار بابت پیگیری و عزم جزم ایشان جهت مبارزه و نابودی مفسدان اقتصادی .
من ا.. توفیق و علیه التکلان
پاسخ ها
mohammad27
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
دقیقا همینطوره در رشته بسکتبال پتروشیمی بندامام بیشتر از 10 میلیارد تیم بسته و مسولان استان دنبال کم کردن بودجه این تیم و در نهایت موجب نابودی بسکتبال استان میشه
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
3
سلام وورودبی کران خدمت چهره ی دلسوزوزحمتکش استان جناب دکترمقتدایی استانداردلسوزخوزستان
جناب دکترمقتدایی عزیراستقلال اهوازعزت وشرف ورزش خوزستانه استقلال اهوازنمادوافتخارهفتادساله ورزش خوزستانه استقلال اهوازقدمت ورزش این استان شهید پروره جناب دکترمقتدایی عزیزامروزمردم خوزستان وخیل عظیم هواداران استقلال اهوارازشمامیخوان بیشترازاین واردعمل بشیدوتیم بزرگ ومردمی استقلال اهوازرونجات بدیدجناب دکترمقتدایی موفقیت وپیروزی استقلال اهوازیعنی شادکردن مردم مردمی که تنهادلخوشیشون فوتبال استقلال اهوازه استقلالی که موفقیتش ازهمه چیزبرامون واجبتره ازدکترمقتدایی تقاضاداریم که کاری کنن وقبل شروع نیم فصل دوم واردعمل بشن واین تیم قدیمی ومردمی رونجات بدید
سعیدکعب عمیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
1
2
اقای مقتدایی درود خدا بر شما باد
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
1
0
جا نم استاندار عزیزمان با غیرت
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
1
0
استقلال رو از دست نااهلانش بگیرید
متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
1
0
باسلام ..خدمت مسولین مرتبط استانی عرض شود در دوران کوتاه مدت خلافت امام علی .از یکی از شهرهای نزیک مرکز خلافت امام یعنی کوفه یک پیرزن بینوا که حق و حقوق اورا ضایع به او بی احترامی وشخصیت اولگدکوب شده بود.شکایت خود را نزد امام اورده وتقاضای رسیدگی کرده .بواسطه این اتفاق امام سریعا وبدون فوت وقت تمام کارهای حکومتی را تعطیل و با پای پیاده به شهر محل اقامت پیرزن رفته وضمن گرفتن تمام حق و حقوق پیرزن بینوا مسببیان را هم به شدیدترین مجازات رساندند..این یکی از هزاران مورد مسولیت شناسی وعدالت خواهی ان امام بزرگوار بوده تا در واقع نماد والگوی برای همه مدیران که در قبال مردم وحق وحقوقیکه از انها ضایع شده یک لحظه را جایز ندانسته و ان رفتار امام را سرمشق خود قرار دهنداز همین جا به مسولین ذیربط محترم استان شکایت تمامی اقایان که بعنوان مسولین باشگاه فولاد را یدک میکشند و نمی دانیم دقیقا چه کسانی هستند بعنوان .وارد کردن این باشگاه در یک بحران خطرناک که خدای ناکرده تبعات حاشیه ای ممکن است به همراه بیاورد.2بی احترامی به شعور وشخصیت مردم استان 3 بی احترامی به شعور و شخصیت سیل عظیمی از هواداران این باشگاه..4 حیف و میل کردن بودحه بیت المال این باشگاه 5 سو استفاده از قدرت مدیریتی باشگاه حهت تصمیم گیری های غیر منطقی فوتبالی.. 6. ایجاد و وارد کردن تنش هایفکری واسترس وبوجود اوردن فضای ناامیدی بواسطه تصمیم گیرهای غیر فوتبالی در بین هزاران هودار پیر وجوان .7 تحقیر فوتبال خوزستان .. وتبعات زیاد دیگر لذا خواهشمند است به شکایت فوق برای رضای خدا رسیدگی شود
پاسخ ها
تا ابد فولاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
به مطلب خوبی اشاره کردید دوست عزیز انشاءالله که مسئولین درس عبرت بگیرند
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
1
1
آقای مقدایی خواهشا تا آخر کار پیگیر باش تا اشاالله به نتیجه برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
1
0
درود بر استاندار خوزستان
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
1
1
درود بر شرفت جناب اقای مقتدایی عزیز و زحمتکش...حلالت باشه این نانی که میخوری خداوند انشالله همیشه یار و یاورت باشه و سایه ات همیشه بالای سر ما باشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
0
تنها تیمی که داخل خوزستان وجود داره دلال بازیه نفت مسجدسلیمان پارتی بازی اصلا بفکر احساسات مردم نیستن همش دورغ و مدیران بی لیاقت وبی کفایت نداشتن حتی مربی باور کردنی نیست چون دامادشون همه کاره شرکت نفته این تیم واقعا نابودشده کسی تا حال به دادش نرسیده
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
1
0
دمت گرم اقای استاندار
شیر داته بو بنه به خینه حافظی مربی نفت مسجدسلیمان
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
0
0
خدا حفطت کند آقای مقتدایی حزف دل خوزستانیها زدی این مدیزان تنبل رو شوک وارد کردی.
نفت بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
حافظی که نمیتونه یه ارنج بچینه کسی که نمیتونه سیستم بازیشو تو یه بازی عوض کنه نمیدونم برا چی باید سرمربی نفت مسجدسلیمان باشه یعنی بیشتر از این میخوایین بفهمین که چطور یه نفر که هیچی سرش نمیشه بشه سرمربی ....به امید خدا تماشاگران فهیم مسجدسلیمانی نمیذارن بیشتر از این ،این آقای حافظی با احساساتمون بازی کنه.....حافظی باید بره یه کلام که حرف اکثریت مردم مسجدسليمانه.....
بچه زیدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
باریکلااا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها