به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

کیانی‌زاده: برخی از هیئت‌ها یک ریال دریافت نكردند

کیانی‌زاده: برخی از هیئت‌ها یک ریال دریافت نكردند

خوزستان اسپورت- مدیركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: متاسفانه وعده پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان کمک های مالی به هیئت های ورزشی خوزستان محقق نشد و تنها ۵۰۰ میلیون تومان بین آنها توزیع شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، فرامرز كیانی زاده ظهر امروز در جلسه شورای ورزش خوزستان در سالن جلسات ورزش و جوانان خوزستان اظهار كرد: ارائه گزارش عملكرد شش ماهه و بررسی راهكارهای اجرایی ماده ۵۳ دو دستور كار اصلی این جلسه از شورای ورزش استان هستند.

وی افزود: ورزش و جوانان خوزستان در سال ۹۳ بر اساس ارزیابی عملكرد وزارت ورزش، رتبه دوم كشور را كسب كرد. در ارزیابی های اخیر تنها فعالیت های ورزشی ادارات مورد ارزیابی قرار نگرفت بلكه شاخص های جدیدتری مانند حوزه عمومی و حقوقی نیز به ارزیابی ها افزوده شد.

مدیركل ورزش و جوانان خوزستان تصریح كرد:‌ متأسفانه در حال حاضر از ۲۵۰ پلاک اموال در اختیار این اداره كل، حدودا تنها ۵۰ مورد دارای سند و بیش از ۲۰۰ مورد نیز فاقد سند هستند. البته در تلاش هستیم تا پایان سال بین ۳۰ تا ۴۰ مورد از این املاك فاقد سند را سنددار كنیم.

وی با اشاره به اینكه در گذشته برخی از شهرستان ها حتی مدیر اداره نداشتند، گفت: ورزش و جوانان خوزستان در دو مرحله نسبت به استخدام و تأمین نیروهای مورد نیاز خود اقدام كرد. در مرحله اول ۳۵ نفر جذب شده و در مرحله بعد نیز تا پایان سال حدود ۴۰ نفر دیگر جذب خواهند شد.

کیانی زاده با اشاره به اجرای طرح خیران ورزشی ساز در استان گفت: برگزاری مسابقات كشتی باشگاه های جهان برای دومین بار در خرمشهر، انعقاد توافقنامه فعالیت های ورزشی با استانداران بصره و میسان كشور عراق، برگزاری همایش های مختلف ورزشی و پیاده روی، برگزاری جلسات هدفگذاری ورزشی برای هیئت های ورزشی استان، برگزاری المپیادهای ورزشی بین دانشجویی و نظامیان و توجه به ورزش كارمندان از جمله فعالیت های انجام شده ورزش و جوانان در هشت ماه اخیر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بیان کرد: به هیئت های ورزشی وعده پرداخت دو و نیم میلیارد تومان را داده بودیم ولی متأسفانه به دلیل برخی از مشكلات پیش آمده تاكنون فقط ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است. برخی از هیئت ها حتی یک ریال هم دریافت نكرده اند و مبلغ فوق به هیئت هایی كه كارهای شاخص تری انجام دادند تعلق گرفت. اگر یک میلیارد تومان به ورزش و جوانان خوزستان تزریق شود عمده فعالیت های هیئت های ورزشی این استان تا پایان سال به خوبی انجام خواهد شد.

کیانی زاده عنوان کرد: معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان چند روز قبل به استان سفر كرده و با بررسی عملكرد ۶ ماهه ورزش و جوانان خوزستان نسبت به وضعیت این استان اعلام رضایت كرد. در ۶ ماه اول سال ۹۳ ورزشكاران استان، ۵۱۸ مقام انفرادی طلا، نقره و برنز را كسب كرده بودند كه این رقم در سال جاری به ۶۱۲ مورد افزایش پیدا كرد. همچنین در ۶ ماه اول سال گذشته ورزشكاران استان ۵۰ مقام تیمی را در مسابقات مختلف كسب كرده بودند كه این رقم در سال جاری به ۶۷ مورد افزایش پیدا كرد.

وی گفت: در ۶ ماه اول سال گذشته، ورزش و جوانان استان میزبان ۹ مسابقه در سطوح مختلف بود كه متأسفانه این رقم در سال جاری به ۶ مورد كاهش پیدا كرد. همچنین در ۶ ماه اول سال ۹۳ اعزام ۱۳۳ نفر از ورزشكاران استان به مسابقات در سطوح مختلف را شاهد بودیم كه این رقم در سال جاری به ۱۷۹ مورد افزایش پیدا كرد. در ۶ ماه اول سال ۹۳ در زمینه  كسب عناوین انفرادی آسیایی، ملی و جهانی ۱۱۷ مقام داشتیم كه این رقم امسال به ۱۳۱ مورد رسید. همچنین سال گذشته ۵۸ مورد كلاس های آموزشی مختلف را برگزار كردیم كه این تعداد در سال جاری به ۹۳ مورد افزایش پیدا كرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها