به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

خرمگاه: نفت و فولاد همدرد هستند

خرمگاه: نفت و فولاد همدرد هستند

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: هم اکنون شرایط تیم ما آنقدر سخت است که با دشواری لیست 18 نفره تیم را تکمیل کرده ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از کاپ، محمد خرمگاه درباره شرایط تیم نفت در آستانه دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم خیلی به نفع ما بود زیرا زمان پیدا کردیم تا وضعیت مصدمان خود را تا حدودی بهبود ببخشیم. البته هنوز هیچ کدام از آنها بهبود کامل پیدا نکرده اند اما می توان خوشبین بود که 2،3 نفر آنها تا هفته آینده به تیم اضافه شوند.

وی با اشاره به مصدومان ادامه داد: متاسفانه تمام بازیکنانی که از ابتدا مصدوم شده اند نقش کلیدی را در تیم ما بازی می کردند و در حال حاضر فقط می توانم بگویم امیدوارم این مشکل حل شود. هم اکنون شرایط تیم ما آنقدر سخت است که با دشواری لیست 18 نفره تیم را تکمیل کرده ایم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره وضعیت پیام صادقیان گفت: با توجه به نظر پزشکان متاسفانه پیام تا نیم فصل نمی تواند بازی کند. او مصدومیت جزیی داشت که در بازی مقابل پرسپولیس بیشتر شد تا جایی که او دو سه هفته از تیم دور کرد.

خرمگاه درباره علیرضا بیرانوند تاکید کرد: تیم ما بازیکن جوان و خام زیاد دارد که احتیاج دارند در این فوتبال سرد و گرم را بچشند تا بتوانند درست تر تصمیم بگیرند و رفتار کنند. اگر در جریان بیرانوند اصرار کردیم، به خاطر خودش بود، برای اینکه باید چیزهایی را می آموخت. اکنون هم خوشحالیم که بیرانوند شرایطی را رقم زده است تا هم از نظر اخلاقی و هم فنی بتوان به او اعتماد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پیش از هر بازی موضوع برکناری منصوریان مطرح می شود، اذعان داشت: فکر می کنم بهتر باشد که به این پرسش پاسخ ندهم زیرا احساس می کنم از هر پاسخ من می تواند حاشیه ای درست شود اما باید تاکید کنم که ما کاری به حواشی نداریم و وظایفمان را انجام می دهیم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره مشکلات مالی این تیم تاکید کرد: انشاالله که این مشکلات هم برطرف می شود. در حال حاضر مشکلات زیاد است و خیلی اذیت مان می کند، شرایط خیلی سختی به وجود آمده است.

خرمگاه درباره بازیکنان تیم امید گفت: همه تیم هایی که بازیکن در تیم امید دارند مانند ما با مشکلاتی رو به رو هستند اما گله کردن دردی را از ما دوا نمی کند. شرایط فوتبال ما همین است و باید با تیم ملی و امید کشورمان تعامل داشته باشیم. ضمن اینکه ما به خوبی اوضاع را درک می کنیم زیرا زمانی خودمان هم با همین وضعیت در تیم امید رو به رو بودیم.

وی درباره بازی با فولاد خوزستان اظهارداشت: شرایط ما و فولاد تقریبا یکسان است اما نمی توانم بگویم دلیلش دقیقا چیست. مصدومیت های پیاپی، مشکلات مالی و شرایط روحی بازیکنان دست به دست هم داده تا تیم هایی مانند ما و فولاد نتوانند نتیجه مطلوبی بگیرند البته از مشکلات فولاد اطلاعی ندارم. می توان گفت به نوعی ما و فولاد هم درد هستیم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره بازی بدون تماشاگر مقابل فولاد تصریح کرد: این مسائل به ما ارتباطی پیدا نمی کند اما طبیعتا این که بازی بدون تماشاگر برگزار می شود به نفع ما است.

محمد خرمگاه در پایان افزود: مطمئن باشید که شرایط تیم نفت اینگونه نمی ماند. ما به نفراتمان اعتماد داریم و مطمئن هستیم در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری ظاهر خواهیم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
1
3
مقابل فولاد بازنده هستيد و بازنده مى مانيد .بى چك و چونه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها