به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

غیبت 10 بازیکن در بازی فولاد و نفت

غیبت 10 بازیکن در بازی فولاد و نفت

خوزستان اسپورت- دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران در غیاب 10 بازیکن این دو تیم برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، استادیوم غدیر اهواز از ساعت 15 فردا (یکشنبه) در غیاب تماشاگران میزبان دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران است. این دو تیم در شررایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که 10 بازیکن را در اختیار نخواهند داشت.

در تیم فولاد خوزستان، یوسف وکیا همچون دیدارهای قبلی غایب است و امید خالدی و اکبر ایمانی هم بدلیل آسیب دیدگی قادر به بازی نخواهند بود. ضمن اینکه اسماعیل شریفات نیز 3 اخطاره و محروم است تا جمع غایبان فولاد به 4 نفر برسد.

اما تیم نفت تهران هم امکان استفاده از 6 بازیکن خود را ندارد. سیدجلال حسینی و کارلوس سانتوز، دو مدافع وسط این تیم، مصدوم بوده و به دیدار برابر فولاد نمی‌رسند. علیرضا عزتی کاپیتان و عباس بوعذار هافبک خوزستانی نفت نیز دیگر مصدومان این تیم هستند.

در عین حال، حمید بوحمدان هافبک خوزستانی نفت و پیام صادقیان مهاجم این تیم 3 اخطاره و محروم هستند. صادقیان علاوه بر محرومیت، با آسیب‌دیدگی مواجه شده و چند هفته از میادین دور خواهد بود.

البته این احتمال هم وجود دارد که کادر پزشکی دو تیم فولاد و نفت بدلیل نیاز کادر فنی این تیم ها، یک یا دو بازیکن مصدوم را به ضرب آمپول به این دیدار برسانند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها