به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

دعوای قنبرزاده و منصوریان بالا گرفت

دعوای قنبرزاده و منصوریان بالا گرفت

خوزستان اسپورت- جدال رسانه‌ای بین کادر مدیریت و فنی تیم فوتبال نفت تهران در آستانه بازی با فولاد خوزستان اوج گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که تیم نفت تهران باید عصر فردا در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود، ساعتی پیش از سوی منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت اعلام شد که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم بدلیل مصاحبه‌ای که امروز در رابطه با مشکلات باشگاه انجام داده، باید پس از بازی با فولاد به دفتر باشگاه نفت برود و در رابطه با حرف هایی که زده پاسخگو باشد.

منصور قنبرزاده مدیرعامل خوزستانی باشگاه نفت تهران درباره مصاحبه امروز علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت که گفته بود به دلیل مشکلات مالی کارد به استخوان ما رسیده، به فارس گفته است: اگر قرار بود که کاردی به استخوان برسد باید به دلیل نتایج ضعیف تیم نفت با کادر فنی فعلی کارد به استخوان مدیران باشگاه هم می‌رسید که هنوز نرسیده هر چند که همه باشگاه‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند اما انتظار ما این نبود که منصوریان این طور صحبت کند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تصریح کرده است: از منصوریان انتظار بیان کردن این حرف‌ها را نداشتیم چرا که ما همواره رو در رو حرف می‌زنیم نه در رسانه‌ها. خود ما اذعان داریم که مشکلات اقتصادی داریم  و به تعهدات مالی مان عمل نکرده‌ایم اما همه تلاشمان را برای رفع مشکلات مالی انجام داده و خواهیم داد. ما همیشه از کادر فنی حمایت کردیم اما تیمی مثل استقلال خوزستان شاید کل بودجه‌اش به اندازه یک سوم باشگاه نفت هم نباشد اما الان در رده دوم جدول است. انتظار نداشتیم که منصوریان بگوید کارد به استخوان ما رسیده چرا که با نتایج ضعیف امسال تیم نفت هیچ‌گاه مدیران باشگاه نگفته‌اند که کارد به استخوان ما رسیده است. همانطور که گفتم من به بازیکن حق می‌دهم اما به مربی نه و اگر تا نیم‌فصل پولی ندادیم منصوریان یا هر بازیکن دیگری طبق ضوابط سازمان لیگ مختار به تصمیم گیری هستند اما مطمئن باشید تا قبل از نیم فصل مشکلات مالی ما حل خواهد شد. من حرکت منصوریان را تأیید نمی‌کنم و بقیه صحبت‌هایم را در جلسه حضوری با وی انجام خواهم داد چرا که از منصوریان می‌خواهیم بعد از بازی با فولاد به باشگاه بیاید و پاسخگوی صحبت‌هایش باشد.

قنبرزاده همچنین افزوده است: من به عنوان مدیرعامل باشگاه شرمنده بازیکنان هستم اما منصوریان هم نباید این حرف را بزند چرا که تیمی که برای قهرمانی بسته شده الان در رده سیزدهم جدول است و باید کارد به استخوان ما هم رسیده باشد که این حرف را نمی‌زنیم اما بعد از بازی با فولاد رو در رو با منصوریان صحبت خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
3
دعوايى كه دماغ شكسته نداشته باشد دعوا نيست ؟ ورزش جاى دعوا كردن نيست
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
3
آقای منصوریان بدشانسی اورده کسی نمیتونه انکار کنه اگرهم می بینید بحث مالی پیش اومده مشکل از مافیای استقلال واصفهانیاس ک نمیخوان تیم نفت جلوی باشگاههای استقلال وسپاهان ب ایستن میترسن ی وقت مدعی قهرمانی بشه واسشون خطر داره درست مثل فولاد
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
2
ای کاش منصوریان سرمربی فولاد بود سلیمی رو کلا از فولاد می انداخت بیرون اگر اون رفتاری ک سلیمی با هوادارا کرده بود منصوریان از لیست بیرونش میکرد منصوریان نشون داده ب فوتبال خوزستان اعتقاد داره اس کاش مسئولین فولاد سال دیگه مثل ذوب آهن ک ب گلمحمدی اعتماد کرد با منصوریان سه ساله ببندن بهش بازیکنای خوزستانی در اختیارش بذارن تا بفهمن فوتبال خوزستان چیه
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
1
1
خدا رو شكر ! منصوريان سرمربى فولاد نيست ! اگه بود خدايى نكرده !
90درصد شهرستانى و پايتختى ميگرفت ! واقع كه داريم ميبينيم !
اسكوچيچ و منصوريان براى خوزستان مانند كشيدن ترمز دستى تو سرعت بالاست ! نيتجه ! خيت
!نفت مانند سابق برگشته خيال نكنيد !دو بار چون دوم و چهارم ليگ هاى قبل شده! اين سال بياد سطح جدول ! باى باى كنن برن از همونجايى كه به ليگ اومدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
4
اگه پول نمیدن بهترین فرصته که مبعلیو بیارن فولاد بغل چاگو ونانگو بیارن بغل کوئه هاما واحمد جبوری بخدا فولاد میشه الله اکبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
1
0
درسته اين يه چيز ساده اي هست ولي كي اين كارو ميكنه ؟ اسكوچيچ فكر پوله چكار داره به اين چيزا
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
1
فولاد اگه بفهمه و بازيكنان چنانى بگيره ميتونه! پوست از سر همه تيما بكنه ! آخه 15تيم چه ترسى براى تيم فولاد داشته باشه ! هيچى! ناخن كوچك پا هم نميشن ! بابا مار واسه هوادار از تو لونش بكشين بيرون ! زير مجموع ها دلسوز هواداران باشيد !
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
0
منصوریان درسته مربیه خوبیه ولی یه حرکت ناشیانه تو بازی حذفی با استقلال تهران اونو از چشم عوامل نفت انداخت.منصوریان بعد از باخت با استقلال چنان لبخندی می زد که همه حس میکردن خوشحاله که استقلال برده.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها