به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

نماینده آبادان: مشکل مدیرعامل است نه سرمربی

نماینده آبادان: مشکل مدیرعامل است نه سرمربی

خوزستان اسپورت- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که مشکل اصلی تیم صنعت نفت آبادان، مدیریت ضعیف این باشگاه است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، سید حسن دهدشتی در رابطه با وضعیت باشگاه صنعت نفت اظهار داشت: در دو فصل اخیر شاهد ضعیف ترین دوران مدیریتی باشگاه صنعت نفت بودیم و تیم نفت به تیمی درجه دو و سه در فوتبال ایران تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ما از ابتدا مخالف این مدیریت بودیم، زیرا عیسی زاده قبلا امتحانش را پس داده بود و می‌دانستیم با آمدن وی صنعت نفت ضربه خواهد خورد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای ورزش وزارت نفت به توصیه های ما گوش نکرد و در انتخاب مدیریت اشتباه کرد اما از امروز به صورت جدی بدنبال تغییرات مدیریتی در رأس این باشگاه خواهیم بود.

سیدحسین دهدشتی گفت: تا کنون وارد بحث باشگاه صنعت نفت آبادان نشدیم، زیرا ما را متهم به دخالت در امور این تیم می‌کردند اما شرایط آنقدر نامناسب است که با این اتهامات هم مجبور به ورود خواهیم شد.

وی اظهار داشت: باشگاه صنعت نفت مشکل مالی ندارد و امسال با 160 میلیارد ریال آماده حضور در لیگ دسته اول شد. با این ملبغ می‌توانستند در لیگ برتر تیمی رویایی آماده کنند ولی در همین لیگ یک نیز با استفاده ازبازیکنان درجه چندم در رده های پایین جدول جای دارند.

وی ادامه داد: اکنون مشکل اصلی صنعت نفت مدیریت می‌باشد اما در اقدامی عجیب سرمربی این تیم برکنار می‌شود و همه تقصیرها گردن مربی انداخته شده است ولی مردم آبادان آنقدر فهم فوتبالی بالایی دارند که می‌دانند اشکال کار از کجاست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Netherlands
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
3
واقعا برای مدیران فوتبال استانم متاسفم! واقعا متاسفم! تمام هواداران تیمای خوزستان ازمدیرانشون ناراضی و هر روز حیاکن رهاکن و روی اونا سنگ پای قزوین! شرم بر شما که فوتبال استان رو به نابودی کشوندید اونم فقط به دلیل دنیاطلبی و غرورتون! ما تا کی شما رو بایستی تحمل کنیم! تا کی بایستی نابودی مهدفوتبال کشور رو به خاطر عدم شایستگی شما ببینیم؟ کی شما غرورتون رو کنارمیگذارید ومانندانسانهای متمدن استعفا میدید؟؟. فولاد نابودشد! استقلال اهواز که بیچاره شد!نفت مسجدسلیمان نابود! آبادان نابود! مدیران ما کی میخوان درک کنند که مشکل از خودشونه؟ مدیران آبادان اکثرشون ساکن تهران و دست از آبادان برنمیدارند. دست بردارید! حیا کنید! شرم برشما !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
3
مشکلات تیمها استان با هم فرق داره . آبادان مشکل مدیریت داره. فولاد و نفت مسجدسلیمان مربیهاشون ضعیفن. استقلال اهواز نه مربی داره نه پول داره. امسال فکرکنم فقط اس خوزستان همه چیزش جوره خداکنه تا اخر لیگ همینطوری بمونه
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
1
5
از مدیران ارشد نفت تقاضا میکنیم برای پست مدیریت باشگاه نفت سراغ کسی نروند جز شاه غلام دهکردی فرزند آبادان
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
6
16 ملیارد تومن.....!!!
16 ملیارد یعنی تیمی در حد لیگ برتر و ذوب آهن!! بعد رفتن ی مشت بازیکن درجه سه و چهار که دلالا آوردن و مارکوپولو هر سال ی تیمی آوردن که با زدوبند ی چیزی از قرارداداشون بگیرن
وای بر ما... وای بر مسئولین شهرمون...
پول شهر ما پول مردم مظلوم و محروم آبادااان داره به جیب کیا میره
این پول رو کجا خرج کردن... این پول به جیب کیا رفته...
خسته شدیم و زده شدیم از هر چی فوتبال. حیا کنید و دره دکانتون رو ببندید
خدایا فقط خودت میتونی به داده این شهره مظلوم و مردم محرومش برسی
شهر ثروتمند من فقیره .....
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
5
میدونید مشکل مدیریت ضعیفه پس چرا برکنار و محاکمه اش نمیکنید . عیسی زاده برادرش حسن هوری لیدرهاشون به نیت نابودی فوتبال ابادان امدن عیسی زاده ها خدا ازتون نگذره شانزده میلیارد پول کجا رفت؟؟؟؟ چهار بازیکن درجه پنچ اوردن
ناشناس
|
Latvia
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
3
واقعا صنعت نفت ضعف مدیریت دارد استقلال خوزستان با نیم این مبلغ در لیگ برتر همه تیمها را زمین گیر کرده و با بزرگترین تیم پایتخت برای کسب صدر جدول خوب میدرخشد فقط خدا کند تا آخر لیگ استقلال خوزستان این چنین ادامه دهد و مدیران دیگر تیمهای ما حیا کنند و همیشه در پست غیر تخصصی خودشان انجام وظیفه نکنند.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
3
16 میلیارد شاید. نصف خرج تیم بکن اقا اینا همه میخورن یه دیونه 16 میلیارد خرج تیم دسته 1 بکنن. عیسی زاده خدا نابود کن مگه احساسات نداری چرا با احساسات مردم بازی میکنی
ابادانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
3
اقای دهدشتی به نظرتون فقط پارسال و امسال مدیران صنعت نفت ضعیفند؟ از اخرین نسل فوتبال ابادان بیست سال میگذره. به نظرتون فقط مدیران فوتبال ابادان ضعیفند؟ باز زمان انتخابات شد؟؟؟ و باز به نظرتون فقط تو همین یکی دو ماه باید انتقاد کرد؟؟؟ وقتی که تمام مدیران پالایشگاه و پتروشیمی و فرماندار و شهردار و... همه ابادانی بومی نیستند ایا شما نباید کاری کنید؟ به نظرتون انتقاد خشک و خالی فایده داره؟ اگه شما که نماینده هستید نمی تونید وضعیت مدیران نالایق شهرستان رو بهبود بدید پس به نظرتون روح پدربزرگ بنده باید از اون دنیا بیاد اصلاح کنه امور را؟؟ یعنی اقای عیسی زاده پارسال بومی ابادان و لایق بود و امسال نیست؟ فوتبال ابادان رو دادند دست یک غیر بومی به نام هوری و بازیکنان درجه صدم سایراستانها. و بازیکنان مستعد ابادان خرمشهر شادگان باید بیرون بمونند. باز زمان انتخابات شد؟؟؟ ادم به ابادان فکر که می کنه اتش میگیره. اتش.
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
2
آقای دهدشتی خوبه که گفتی 16 میلیاااااارد پول این شهر و این مردم رو آقایون دادن به بازیکنای درجه دو و سه. ولیکن میخوام بپرسم تو این چهار سال کجا بودی؟چیکار کردی واسه این شهر واسه این مردم واسه این جوونا و واسه خیییلی چیزها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
لعنت بر هیئت مدیره صنعت نفت که عمدا چنین مدیران نالایقی را مدیرعامل این تیم می کنند . مدیرعامل فکر کرده مردم ابادان فوتبال را نمی فهمند هنوز سرمربی جدیدی انتخاب نکرده میاد و سرمربی را برکنار میکنه و تیم را میده دست یک مدیر فنی لیگ دو واقعا خنده دار نیست آقای عیسی زاده ؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
آقای ادمین لطفا نظرمو تایید کنید.
من قبول دارم صنعت نفت بد نتیجه گرفته ولی سوالم از اقای نماینده اینه تا حالا کجا بودی؟
موقع انتخابات اومدی رای جمع کنی؟
اصلا تو حیطه وظایف شما نوشته بیا در مورد فوتبال صحبت کن؟
ابادان چندتا جوونه لیسانس و تحصیل کرده بیکار داره؟
خیابونای شهرو میبینی چقدر داغونه؟
بوی گاز و حس میکنی؟
وظیفه شما اینه اقای نماینده.چرا با به بحث کشیدن فوتبال و صنعت نفت شعور مردم رو به بازی میگیری؟
جای این حرفا به فکر درست کردنه شهر باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
آقایون مهم اینه که هر کسی فریادش را بخاطر حمایت از صنعت نفت بلند کنه میخواد نماینده باشه میخواد بازاری باشه میخواد خودی باشه میخواد بقال باشه ..... چرا میخواهید فریادها را با انتقادات از همدیگه خفه کنید . امروز تنها کمک به این تیم بلند کردن صدای مظلومیت این تیم و هوادارانشه و فریادها هم باید بر سر مسئولین تیم یعنی مدیر عامل و هیئت مدیره کشیده بشه و کوتاه هم نیاییم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
درود به شرف استاندار محترم که با هشدارشان به مدیران صنعت نفت - فولاد و اس اهواز حجت را بر آنان تمام کرد و امروز برهمه ماست که از این استاندار قاطع و شجاع و دلسوز حمایت و در این راه یاریشان کنیم . آقای عیسی زاده ما هواداران را که بیخیال بودی حالا ببینیم میتونی استاندار را هم بیخیال باشی . روز انتقام خدا فرارسیده . با آبرو و حیثیت فوتبال این شهر بازی کردن دیگر تمام شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها