به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

اعتراض هواداران صنعت نفت به مدیریت باشگاه

اعتراض هواداران صنعت نفت به مدیریت باشگاه

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با شکست های پیاپی در این فصل مقابل تیم های نه چندان مطرح باعث نگرانی هوادارانش شده به طوری که آنان نسبت به این روند معترض شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، جمع زیادی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پی کسب نتایج ضعیف این تیم، اعتراضات خود را معطوف به علی عیسی زاده مدیرعامل این باشگاه کردند و وی را مقصر اصلی قلمداد می‌کنند.

این افراد معتقدند اخراج کارلوس مانوئل سرمربی تیم صنعت نفت نمی‌تواند مانع از شکست های تیم شود و تنها راه بازگشت این تیم به دوران اوجش را برکناری مدیر عامل این باشگاه می‌دانند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که پس از گذشت 17 هفته از رقابت های لیگ دسته اول کشور نتوانست رضایت هواداران خود را جلب کند، اکنون این هواداران را سخت نگران کرده است.

خالی ماندن ورزشگاه تختی آبادان خود نشانه اعتراض آبادانی‌ها می‌باشد، زیرا در هیچ فصلی سکوهای ورزشگاه اینقدر خالی دیده نشده بود.

هواداران آبادانی معتقدند که تیم صنعت نفت، فصل جاری را با هزینه بسیار بالا شروع کرد، ولی بازیکنانی جذب کرد که کارایی لازم را نداشته و مقابل تیم های نه چندان مطرح نیز، حرفی برای گفتن ندارد.

تماشاگران صنعت نفت در کنار بازی ضعیف این تیم از عدم پاسخگویی مدیرعامل این باشگاه به مردم آبادان ناراضی هستند و سئوال می‌کنند که چرا آقایان مسئول در تیم صنعت نفت حاضر نمی‌شوند پاسخگوی تماشاگران باشند.

علی جنامی یکی از این هواداران به ایرنا گفت: مهم ترین مشکل صنعت نفت مدیریت است و تداوم این شرایط، صنعت نفت را از هدف اصلی خود دور می‌کند.

وی اظهار داشت: تماشاگران آبادانی دیگر طاقت نتایج ضعیف تیم صنعت نفت را ندارند و نمی‌خواهند این تیم فصل آینده نیز در لیگ دسته اول حضور داشته باشد.

وی گفت: زمانی که تیم در حال بسته شدن بود، مدیران باشگاه صحبت از جذب بازیکنان بزرگ می‌کردند، اما در عمل اینگونه نشد.

جنامی تصریح کرد: با نتایجی که این تیم در 17 هفته از لیگ دسته اول کسب کرده، ترس ما سقوط این تیم به لیگ دسته دوم می‌باشد.

وی ادامه داد: هیئت مدیره باشگاه همچنان از مدیریت ضعیف عیسی زاده حمایت می‌کند و دلیل این حمایت را هم نمی‌دانیم. ما معتقدیم هیئت مدیره بجای برکناری مانوئل باید به فکر تغییرات در مدیریت باشد زیرا درد کنونی فوتبال صنعت نفت مدیریت ضعیف عیسی زاده است.

سعید قنواتی دیگر هوادار صنعت نفت نیز گفت: عیسی زاده طی دو دوره مدیریت خود نشان داده نمی‌تواند مدیریتی داشته باشد که به سود فوتبال آبادان باشد و امسال نیز با جذب بازیکنانی که شرایط نامناسبی دارد این تیم را ده سال از سطح اول فوتبال ایران دور کرده است.

وی افزود: عیسی زاده سال گذشته نتوانست تیم و حواشی دور آن را اداره کند و سکان هدایت تیم در دست چند بازیکن بود، امسال نیز این قصه در حال تکرار شدن است و باید باز هم شاهد نتیجه نگرفتن تیم باشیم.

این هوادار آبادانی اظهار داشت: تیم صنعت نفت نیاز به خون تازه دارد، اما مدیران کنونی صنعت نفت نتوانستند این خون تازه را در رگ های تیم صنعت نفت تزریق کنند و روز به روز شاهد عقب ماندگی این تیم هستیم.

منصور قلمی یکی دیگر از هواداران آبادانی نیز گفت: مانوئل مربی در حد و اندازه های فوتبال آبادان نبود و انتخاب وی از همان ابتدا اشتباه بود.

وی اظهار داشت: وقتی بازیکن غیر بومی و مدیریت ناکارآمد باشگاه همه امور تیم را در دست گرفته‌اند و حتی نقش سرمربی را نیز در پشت پرده بر عهده دارند، وضعیت بهتر از این نخواهد شد.

قلمی ادامه داد: دلالان با آوردن بازیکنان مورد نظرشان در تیم های صنعت نفت و تجربه اندوزی در کوران مسابقات آینده مالی خود را تضمین می‌کنند و زمینه انتقال این بازیکنان به تیم های دیگر را مهیا می‌کنند.
گزارش: مسعود گادار

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
0
مدیریت نادرست حضور برادرش حسن هوری ولیدرها. نیت عیسی زاده نابودی فوتبال ابادان عیسی زاده همون بالای که سر مانوئل اورد سر الفردو در اورده بود
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
هیئت مدیره و مدیر عامل صنعت نفت رو نابود کردن پول نفت این شهر و این مردم رو نابود کردن و خوردن. الانم راست راست دارن به کارشون ادامه میدن و هیچکس نیست به اینا بگه آقا بیاید شفااااااف ساااازی کنید و بگید چقدر خرج کردید و چطور خرج کردید و استراتژی شما چی بوده. ما هیچی نمیخوایم جز شفاف سازی شفاف سازی شفاف سازی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
ایکاش ما هیچ نماینده ای در مجلس نداشتیم چون کاری برای این تیم نمی کنید . مردم ابادان باید خودشان دست بکار بشن و مدیرعامل بی لیاقت را از این تیم برکنار کنن وگرنه هیئت مدیره منتخب تهران که برای بردن تیم به لیگ دو آمده اند کاری نخواهند کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
0
در کارایی نمی دونم ولی در سلامت عیسی زاده شک نداشته باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها