به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

گزارش خبرگزاری ایسنا از وضعیت فولاد خوزستان

گزارش خبرگزاری ایسنا از وضعیت فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- خبرگزاری ایسنا در مطلبی با عنوان «فولاد؛ قهرمان دیروز، امروز در کما!؟» به بررسی شرایط اخیر تیم فوتبال فولاد خوزستان پرداخته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبرگزاری ایسنا منطقه خوزستان در مطلبی با قلم پریسا زنگنه منش نوشته است: فولاد همان تیمی که روزهای خوبی را با آن در لیگ برتر داشتیم و قهرمانی را هم با آن تجربه کردیم، اکنون روزهای سخت و نگران کننده‌ای را می‌گذراند.

فولاد شهر اهواز که طی دو سال گذشته با حضور موفق در لیگ برتر و حتی آسیا، فوتبال خوزستان را مانند دوران گذشته زنده و پویا کرده بود، اکنون به کما رفته و دچار دردی نامعلوم است.

این تیم با گذشت شش هفته از لیگ تنها موفق به کسب سه امتیاز شده و بردی هم در کارنامه خود نداشته است و با اندک ذخیره خود، روزهای تاریکی را در قعر جدول می‌گذراند؛ آنقدر تاریک که شاید بتوان گفت فولادی‌ها برای ادامه مسیر و حیات خود در لیگ، اکنون فانوس به دست پا به توپ هستند.

یادمان نمی‌رود آن همه موفقیتی که فولادمردان در لیگ برتر و آسیا خلق کردند و به واسطه آن خوزستان بازهم سری در سرهای فوتبال ایران در آورد اما این روزها آن قدر وضعیت فولاد بغرنج شده که هواداران آن نگران شده‌اند؛ فولاد این روزها گرفتار مشکلات بزرگی شده، مشکلاتی که پیش از لیگ هم صدای آن کم و بیش به گوش می‌رسید.

پیش از آغاز لیگ با توجه به نوع بسته شدن تیم و نفراتی که خیلی‌ها پیوستن آن‌ها را به فولاد تحمیل شده می‌دانستند و همچنین مشکلاتی که در خصوص بودجه این باشگاه وجود داشت، همه به نوعی پیش‌بینی می‌کردند که فولاد روزی به کما برود.

اکنون اسکوچیچ هم از حضور در فولاد چندان راضی به نظر نمی‌‌رسد؛ او می‌گوید برای ماندن در فولاد با دهکردی مدیرعامل سابق این باشگاه به توافق رسیده بود و وقتی در آغاز فصل برای یک شروع خوب به فولاد بازگشت، همه چیز تغییر کرد و او با مدیریتی جدید روبه‌رو شد و همین هم، زمان را از او برای انجام خیلی از برنامه‌هایش گرفت و نتواست باب میل خود عمل کند.

با وجود این‌‌که شرایط فولاد سخت است اما مربی کروات این تیم که خود را مرد مبارزه می‌داند، همچنان امیدوار است و اذعان دارد که باز هم با شرایط موجود می‌جنگند اما باید این مربی به خوبی آگاه باشد که در حال از دست دادن زمان است، آن هم وقت طلایی‌ای که حریفان به سرعت در حال تصاحب از او و تیمش هستند.

برای این ناکامی‌ها حدس و گمانه‌هایی مطرح است؛ شاید تغییرات مدیریتی باعث این مشکلات شد، شاید بازیکنان تحمیل شده به این تیم سد راه موفقیت فولاد قرار گرفتند، شاید افرادی اطراف باشگاه و تیم باشند که موفقیت این تیم را نخواهند، شاید سناریوی قبلی فولاد - پرتاپ شدن از قهرمانی به سقوط - در حال تکرار شدن باشد و شاید رسیدن به وضع امروز برای فولاد از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

«اسکو» و یارانش در این روزهای پرتلاطم در تقلا هستند تا نام فولاد را به این تیم بازگردانند و فشاری که آن‌ها تحمل می‌کنند برای آرامش خاطر هواداران است. آن‌ها خوب می‌دانند که هواداران در سرما و گرما برای تیم‌شان کم نگذاشته‌اند و مطمئنا فولادی‌ها برای دل خوزستانی‌ها هم که شده است با این شرایط می‌جنگند.

در این شرایط هم برخی‌ها معتقدند که اخراج اسکوچیچ می‌تواند روزنه امیدی به سوی فولادی‌ها باز کند اما شاید با تدابیر بهتری هم بتوان آرامش را به فولاد برگرداند. فولاد می‌تواند بیدار شود و اگر بجنبد شاید هم بیرون آمدن از کما، آن‌قدر هم سخت نباشد و شاید هم باید صبورتر بود و به این تیم فرصت داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
1
ما دوست نداشتيم اين خبرگزاريها اينچين از فولاد انتقاد كنن. اما اتفاق تلخى كه براى ما پيش اوردن نارحتيم . اميدواريم اميدواريم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
7
فولاد قربانی اختلافات داخلی مدیران باشگاه با مدیران شرکت شد و واسطه های انتقالات بازیکنا از این فرصت استفاده کردن از آب گل آلود ماهی گرفتن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
2
از روزی که واسطه ها مستقیم به دفتر مدیر عامل باشگاه میرفتن حال روز تیم اینجور شد حالا هم دیر نشده اسکو را اخراج کنن مربی بومی بهتر نتیجه میگیره امروز فردا هم اژدری از طرف شرکت برکنار میشه خدا رحم کنه به فولاد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
3
با رفتن اژدر، اسكو، مدير برنامه و بازگشت نعيم همچي درست ميشه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
2
باید قضیه جذب بازیکنان و نحوه انتقال آنها به فولاد رو در مجاری قانونی مطرح کرد و اگر اسکوچیچ تخلف کرده است جریمه شود
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
واقعا باید به واسه فولاد کاری کرد.گزارش خوبی بود و ای کاش مسوولان کاری کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها