به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

گزارش خبرگزاری فارس از تیم فولاد خوزستان

گزارش خبرگزاری فارس از تیم فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان «از بدترین فولاد تاریخ رونمایی شد؛ دسته‌گلی که اسکوچیچ آب داد» به بررسی شرایط فعلی تیم فوتبال فولاد خوزستان پرداخت.

به گزارش خوزستان اسپورت، خبرگزاری فارس نوشته است: بدترین مدل «فولاد» خوزستان در فصل جدید رونمایی و تقدیم به هواداران این تیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، فولاد خوزستان که با سر و صدای بسیار و به عنوان پنجمین تیم گران‌قیمت لیگ پانزدهم شناخته شده، بر اثر تفکرات سرمربی کروات این تیم به شرایط سختی برخورد کرده است.

این تیم که برای اخذ سهمیه لیگ قهرمان آسیا بسته شده بود و بازیکنانی که برای این تیم به خدمت گرفته شد، تاکید بر کارآمدی آنان بسیار بود حتی جنجال بر سر به‌کارگیری «خانزاده» محروم را نیز «اسکوچیچ» برد و در نهایت حرف او بود که بر کرسی نشست.

اکنون این تیم پس از پایان 6 هفته از آغاز لیگ برتر در قعر جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفته و این ظرفیت را دارد که هر تیمی بر آن غلبه کند.

تحمل هواداران این تیم نیز به سر آمده و اعتراضات خود را از طرق مختلف به گوش مسئولان این تیم رسانده‌اند، دنیای مجازی و رسانه‌های محلی خوزستان سرشار شده از گلایه‌های بی‌شمار دوستداران و دلسوزان این تیم که دغدغه گرفتار شدن قرمز پرافتخار این استان در دام نامهربانی‌های فوتبال ایران را دارند.

اکنون این تیم در جایگاهی قرار گرفته که تقابل‌ها برای وضعیت سرمربی این تیم آغاز شده و به وضوح می‌توان دید که باشگاه در انتظار استعفای سرمربی کروات است و سرمربی نیز در انتظار اخراج خود تا با جیب پر به خانه خود بازگردد.

حال نگرانی‌ها نیز از بابت ماندن یک هزینه سنگین بر دوش باشگاه از بابت اخراج یک مربی خارجی‌ است و کارهایی که می‌توان با این پول کرد، اما بی‌تجربگی و ناکارآمدی مدیران باشگاه باعث شد تا این تیم امروز در این راه قرار گیرد و قعر جدول را نیز تجربه کند.

از طرفی بازیکنانی که برای این تیم به خدمت گرفته شده‌ نیز کیفیت لازم را از خود نشان نداده‌اند و به‌هیچ عنوان در حد نام و آوازه فولاد خوزستان نبوده‌اند، این بازیکنان تاکنون حتی نتوانسته‌ این تیم را از رسیدن به قعر جدول نجات دهند، چه رسد به رساندن فولاد به جمع مدعیان لیگ برتر.

حال این فرضیه وجود دارد که حتی اگر اسکوچیچ اخراج شود، ارزش آن را دارد تا فولاد با تحمل این بار مالی سنگین در راه درست قرار گیرد، اما هزینه این ناکامی را چه کسی پرداخت خواهد کرد.

حال باید به توانایی این مربی شک کرد که با دستان خالی هیچ کاری از وی بر نمی‌آید و اگر سال گذشته اتفاقات خوبی برای این تیم رخ داد و توانایی بازیکنان این تیم بود که باعث شد آن فولاد با دستان خالی و مشکلات زیاد جای خوبی برای خود دست و پا کند.

و ما همچنان می‌نازیم بر امکانات باشگاهی که دیگر علاقه‌ای به تیم‌داری ندارد و در سال جاری نیز بر اثر جبر مسئولان استانی حاضر به تیم داری شده‌اند.

و این واقعیت تلخ و نزدیک شدن به انتهای یک شیرینی بزرگ، این بار به فوتبال خوزستان رسید و گریبانگیر تیمی شد که کمتر کسی فکرش را می‌کرد، امروز فولاد در عمق سوءمدیریت‌ها روزهای سیاهی را طی می‌کند و در بن بستی گیر افتاده که خروج از آن نیازمند هزینه‌های بسیاری خواهد بود.

حال این موضوع که در صورت رفتن اسکوچیچ چه کسی جای وی را خواهد گرفت، معضل بزرگی خواهد بود، معضلی که کارآمدی یا عدم آن را برای مدیران فولاد به اثبات می‌رسد.

اگر فولاد مردان در انتخاب سرمربی تیم خود انتخاب درستی انجام دادند، می‌توان آینده نسبتاً روشنی را برای این تیم متصور شد، در غیر این صورت بی‌تعارف باید نام فولاد را از فهرست تیم‌هایی که باید دوست داشت و به آن اعتماد کرد، حذف کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
5
آفرین متن زیبا و کاملی بود دست نویسندش درد نکنه .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
1
3
فقط اخراج بشه دیگه گوشمون از حرفا بی سروتهش پر شده اقای اسکو نزارید مهاجم جذب کنه یه بازیکن ضعیف دیگه به تیم اضافه میشه که دیگه با سر بریم دسته یک این یک امتیاز و بهش ندین
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
4
اقای اژدری
دیگه چه اتفاقی باید بیفه تا بفهمی اشتباه کردی تا بفهمی اسکوچیچ اون چیزی که نشون می داد نیست
حالا هم مثل ادمهای خسیس به خاطر یه مشت پول دلت نمی یاد اسکوچیچ رو اخراج کنی و مخفی شدی و حرف نمی زنی
همه ی ایران فهمیدن چه افتضاحی به بار اوردی دیگه از چی حمایت می کنی ؟
بعد از بازی با پرسپولیس اسکوچیچ باید اخراج میشد تا فولاد از فرصت بیست روزه ی تعطیلات استفاده کنه اما باز هم بهش فرصت دادی تا یه بار دیگه خوزستان و فولاد تحقیر بشه
هر یک ساعت بیشتر زمان دادن به اسکوچیچ یعنی فرو رفتن بیشتر در این باتلاق و بحرانی تر شدن این وضعیت
این ادم خودش هم می دونه توان جمع کردن این وضع رو نداره فقط به خاطر پول استعفا نمی ده و حرف صد تا یه غاز میزنه
پولش رو بندازید جلوش تا از فولاد بره بیرون
اگه تعصب خوزستان دارید به حرف این همه هوادار برای یک بار هم که شده احترام بذارید
به خدا خیلی جلوی خودم رو گرفتم که حرف بدی نزنم اما بعد باخت به ذوب اهن مثل اسفند رو اتیشم تحملم حدی داره
پاسخ ها
asd313
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
آخه داداش میدونی مشکل چیه؟ من دارم از اون روزی میترسم که پول اسکو رو بندازن جلوش اونو از باشگاه اخراج کنن اما اون و اطرافیانش بیخیال نشن و به بازیکنایی که خودشون و از همون کانال خاص اوردن باشگاه دستور بدن که خرابکاری کنن...بلاخره محتمل هست...قرارداد اسکو دستم نیست و متاسفانه حقوقدان هم نیستم اما بنظرم بهتره باشگاه با سیاست و بصورت حقوقی پی گیر این ماجرا بشه و اسکوچیچ رو بندازه بیرون...مثلا میگم هرچند این مثالم به هیچ عنوان حساب شده نیست چون نه قرار داد ها رو دارم و نه حقوق میدونم اما من باب مثال عرض میکنم میشه اسکو رو تحت فشار قرار داد و بش بگیم اخراجی اما پولتو وقتی میدیم که فصل تموم شده و تیم از بحران در بیاد(حیف بندهای قرار دادشو نمیدونم ولی میشه یکاریش کرد بلاخره باید راهشو پیدا کنن و بحرانو فیصله بدن)
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
3
شرایط اسکوچیچ را محدود کنید حمایت ها امکانات رفاهی و دیگر موارد را قطع کنید حتی مجبورش کنید پیاده سر تمرین بره
پاسخ ها
asd313
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
راه خوبیه اما اینجوری تیم هم ضربه میخوره....درسته باید یکاری کنیم که خود اسکوچیچ تسلیم بشه بگه نمیخام ادامه بدم تا از طرف خودش فسخ کنه و مفت خوری نکنه و یک و نیم میلیارد رو هاپولی نکنه...اما باید منافع باشگاه رو هم در نظر بگیریم....میگم اصلا این اژدری جلسه ای چیزی بابت این بحران تشکیل داده یا نه؟!!!!
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
1
اسکوچیچ خیلی زرنگ و موذیانه همه تخم مرغ ها رو تو یه سبد نذاشت آوردن مهاجم خارجی (که دیگه الان خنده دار بگیم فولاد مشکل گل زنی داره ) رو بعنوان اهرم جهت دور شدن از پرتگاه اخراج قرار داده است .امروز فولاد قدرت آوردن توپ و حفظ آنرا در زمین حریف ندارد و براحتی ضد حمله میخورد .فولاد از دروازه بان و دفاع تا خط میانی و هافبک های زیاد اما نا کارآمد کناری همه و همه باید عوض شوند حالا دیگه خیلی کوته بینانه است که بگیم مهاجم بیاد و فولاد از بحران خارج بشه .اسکوچیچ مهره و مامور انتقال فولاد به لیگ یک است و بخاطر همین مورد تایید است .بسیار کم خردانه است که بگوییم چون فلان تیم هم وضع بدی وارد پس ما نیاز به اقدام جدی نداریم .
asd313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
من از اتفاقاتی که برای فولاد افتاده اونقدر ناراحتم که دارم دق میکنم و چشم دیدن اسکوچیچ رو هم ندارم چون پی به شخصیتش بردم و فهمیدم دنبال چیه...اما بنظرم میرسه این جوها که باید اسکوچیچ اخراج بشه رو خود همون عوامل و دست اندر کارها دارن راه میندازن تا هم اسکو به خواسته خودش(یک و نیم میلیارد پول بدون هیچ زحمت تا آخر فصل) برسه و کارنامه اش از اینی که هست بخاطر خود زنی ها خرابتر نشه(به این بهانه که بگه به من فرصت داده نشد) و هم برای آینده و سرمربی بدبخت بعدی تله گذاری کردن تا بتونن هم به اون و هم به تیم ضربه بزنن ...

سرمربی باید عوض بشه اما نه شتابزده...باید با سیاست و کیاست اسکوچیچ رو اخراج کنن(یکاری کنن که خودش استعفا کنه هرچند این کارم خیلی ریسکه چون بازم بازیکنایی که اسکو و عواملش اوردن باز به فولاد ضربه میزنن و...)
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
1
ال نعمه بازیکن آزاده تا زوده باید جذبش کنن . فولاد پارسال با آل نعمه و مساریچ بهترین دفاع لیگ برتر بودن . این یک حرکت خوب و روحیه بخش برای خط دفاع افتضاح فولاد می تونه باشه .!!!
آفتاب سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
2
خود کرده را تدبیر نیست اسکو خان
تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
خدایش ازتمام اتفاقاتی که برای فولاد افتاده جای تاسف داره کی نمیدونه که عمدا دارن ابن کارو باما میکنن فولادی که روزی ترس براندام حریفان خودش می انداخت ببینیدبه چه روزی انداختن اسکوچیچ فقط یه وسیلس یه دیواره که پشتش قایم شدن اونقد اعصابمون ازبابت این بازیا خطخطیه که نگو
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
1
0
یادمون نرفته که ذوب آهن تو نیم فصل دوم استارت زد و سهمیه آسیا گرفت.این که دیگه از گل محمدی کمتر نیست.اگه بحث اخراج هم باشه باید دو بازی آینده رو فرصت بدیم.کاش از فولاد نوین بازیکن میگرفتیم.مشکل تیم بیشتر روحی و روانی هست وگرنه نفر به نفر این بازیکنها از تیمهایی مثل استقلال و سایپا و سپاهان بهتر هستند.سلیمی کلین شیت فصل قبل/جماعتی بزرگ/خالدی/مساریچ بزرگ/چاگو فوق العاده/شریفات مسی/بهمن کامل بهترین دفاع ایران/حبیبی نزاد پدیده فصل/بدرلو/... تیم یه مهاجم خوب و یه هافبک طراح فقط کم داره.ایشالا به روزهای اوج برمیگردیم
خوزستان ............ برزیلته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها