به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

استقلال خوزستان؛ جوان‌ترین و بومی‌ترین

استقلال خوزستان؛ جوان‌ترین و بومی‌ترین

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پایان هفته پنجم رضایت فوتبالدوستان این خطه را جلب کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان با میانگین دو امتیاز از هر مسابقه توانسته در پایان هفته پنجم لیگ برتر به رده دوم جدول رده‌بندی برسد. استقلال در شرایطی به جایگاه فعلی رسیده که نسبت به دو نماینده دیگر استان از بازیکنان بومی بیشتری بهره گرفته و 50 درصد از بازیکنان استفاده شده در این تیم بازیکنان خوزستانی بوده‌اند.

استقلال خوزستان که در نقل و انتقالات پیش فصل، کمتر از بازیکنان فصل گذشته لیگ برتر جذب کرد و اکثر نفراتش را از لیگ دسته اول و بازیکنان جوان خوزستانی به خدمت گرفت، نسبت به دو نماینده دیگر استان، میانگین سنی جوان‌تری داشته است.

18 بازیکن در ترکیب استقلال خوزستان
مربیان استقلال خوزستان تا پایان هفته پنجم از 18 بازیکن شامل 9 بازیکن خوزستانی، 6 بازیکن غیربومی و 3 بازیکن خارجی استقاده کرده‌اند.
فرناندو خسوس، ادوارد سوارز فریرا، موسی کولی‌بالی، محمد طیبی، عبدالهادی خنیفر، میثم دورقی، روح الله سیف اللهی، حمدالله ابدام، حسن بیت سعید، فرشاد جانفزا، عقیل شویعی کعبی، علی‌اصغر عاشوری، رحیم زهیوی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، جلال عبدی و حکیم نصاری، بازیکنانی بودند که در 5 هفته آغازین لیگ برتر با پیراهن استقلال خوزستان به مصاف حریفان رفتند.

بیشترین حضور در میدان
فرناندو خسوس، محمد طیبی و موسی کولی‌بالی بازیکنان بدون تغییر استقلال خوزستان در 5 هفته نخست بودند که 450 دقیقه در ترکیب این تیم بازی کردند.
همچنین حسن بیت سعید با 437 دقیقه و میثم دورقی با 435 دقیقه حضور در میدان، دیگر بازیکنان تیم آبی پوش خوزستان هستند که بالای 400 دقیقه در فصل جاری بازی کرده‌اند.

جوان‌ترین و بومی‌ترین
میانگین سنی تیم استقلال خوزستان در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر پایین تر از دو نماینده دیگر فوتبال این خطه بوده است.
استقلال خوزستان همچنین 9 بازیکن خوزستانی را در این چند هفته بازی داده و بیشترین میزان استفاده از بازیکنان بومی را داشته است.
این تیم همچنین تا پایان هفته پنجم از 9 بازیکن که پیش از این سابقه بازی در لیگ برتر نداشته‌اند، استفاده کرده تا با تلفیقی از نیروهای جوان و جویای نام نتایج خوبی را در هفته های ابتدایی لیگ رقم بزند.

مسئولیت سنگین استقلالی‌ها
وقفه لیگ برتر در شرایطی اتفاق افتاد که استقلال خوزستان در آمادگی خوبی به سر می‌برد. مربیان استقلال قطعاً به آسیب پذیری این تیم به دلیل وجود نیروهای جوان اشراف داشته و برای ادامه روند موفق ابتدای لیگ کار سخت تری پیش رو خواهند داشت.
نتایج استقلال خوزستان تا پایان هفته پنجم انتظارات هواداران فوتبال خوزستان را بالا برده و همین امر مسئولیت مربیان و بازیکنان استقلال برای ادامه لیگ را افزایش می‌دهد.
آن ها در یک سوم ابتدایی دور رفت لیگ نشان داده‌اند که شایستگی بالانشینی در جدول را دارند و این جایگاه را نباید به راحتی از دست بدهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
امید
|
United States of America
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
7
2
سايت عزيز كه همه كارت شده حمايت از اس خوزستان لطف كنيد و بگوييد چندتا از بوميها درزمين هستند؟
مدیر پایگاه با سلام
مطلب را دوباره بخوانید متوجه می شوید که آمار مربوط به بازیکنانی است که تاکنون به میدان رفته و بازی کرده اند. این آمار برای هر سه تیم خوزستانی محاسبه شده است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
2
6
آقای امید شما خوزستانی هستی؟ خوزستانی باشی و زورت بیاد تیم استانت بالا جدول باشه حتما مشکلی داری
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
1
5
واس اینکه امید ناراحت نشه بنویسین استقلال خوزستان خوب نتیجه نگرفته بازیکناش همه پیرن تیمش بازیکن خوزستانی نداره و از این حرفا.
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
2
4
همين استقلال نصفه ريشه اش فولادى
انشاالله صدر جدول استقلالى باشه
ما ديگه از فولاد نا اميد شديم
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
5
انشاالله استقلال خوزستان قهرمان میشه جایگاه فولاد هم پایین جدول نیست
محمدرضافولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
2
درودبرویسی که بیت سعیدروبه تیمش اورد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها