به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

فولاد خوزستان؛ فرصت بازیابی در تعطیلات

فولاد خوزستان؛ تیمی بدون چهره جدید

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ پانزدهم را پایین تر از سطح انتظارات آغاز کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان که تمریناتش را زودتر از دو نماینده آبی‌پوش فوتبال این استان آغاز کرده بود، در پنج هفته ابتدایی لیگ پانزدهم نتوانست نتایج سه فصل گذشته را تکرار کند و در پایان هفته پنجم در رده آخر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

فولاد خوزستان در لیگ جدید از بازیکنانی استفاده کرده که پیش از این سابقه بازی در لیگ برتر را داشته‌اند و در بین بازیکنانی که برای این تیم به میدان رفته‌اند، چهره جدیدی به لیگ معرفی نشده است.

17 بازیکن در ترکیب فولاد خوزستان
مربیان فولاد خوزستان در 5 هفته ابتدایی مسابقات از 17 بازیکن شامل 7 بازیکن خوزستانی، 8 بازیکن غیربومی و 2 بازیکن خارجی استفاده کردند که همگی سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند.
علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، امید خالدی، مهرداد جماعتی، لئونارد مساریچ، بهمن کامل، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، بهمن جهان تیغ، هادی حبیبی‌نژاد، مهدی دغاغله، حسین مالکی، حسین ابراهیمی، اکبر ایمانی و امیرحسین فشنگچی، بازیکنانی بودند که در 5 هفته آغازین لیگ برتر با پیراهن فولاد به مصاف حریفان رفتند.

بیشترین حضور در میدان
علیرضا سلیمی، لئونارد مساریچ و ماتیاس چاگو بازیکنان بدون تغییر فولاد خوزستان در 5 هفته نخست بودند که 450 دقیقه در ترکیب این تیم بازی کردند.
امید خالدی با 435 دقیقه، اسماعیل شریفات با 425 دقیقه و یوسف وکیا با 405 دقیقه دیگر بازیکنان فولاد بودند که تا این هفته از فصل جاری بیش از 400 دقیقه برای این تیم بازی کرده‌اند.

تیمی بدون چهره جدید
فولاد خوزستان برخلاف تیم های استقلال اهواز و استقلال خوزستان از بازیکنانی استفاده کرده که همگی در لیگ برتر سابقه بازی داشته‌اند و چهره جدیدی از این تیم به لیگ پانزدهم معرفی نشده است.

کابوس ضربات شروع مجدد
تیم فولاد خوزستان با 8 گل خورده، پس از پرسپولیس تهران بیشترین گل را دریافت کرده است. شش گل دریافتی تیم فولاد خوزستان از روی ضربات شروع مجدد اتفاق افتاده و کادر فنی این تیم هنوز موفق به پوشش این نقطه ضعف نداشته‌اند.

کمترین بازیکن خوزستانی
فولاد خوزستان نسبت به دو نماینده دیگر فوتبال خوزستان از بازیکنان بومی کمتری در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر استفاده کرده است. فولاد تا این هفته از 7 بازیکن خوزستانی مقابل حریفان بهره برده و آماری پایین تر از دو تیم دیگر این استان در زمینه استفاده از بازیکنان بومی داشته است.

بازگشت به لیگ پس از تعطیلات
یکی از تیم هایی که از وقفه لیگ برتر استقبال کرده، تیم فولاد خوزستان است. کادر فنی فولاد در این وقفه چندروزه فرصت خواهند داشت تا نقاط ضعف تیم را ترمیم کنند و با ریکاوری ذهنی و برنامه جدیدی گام به ادامه مسابقات لیگ برتر بگذارند.
جایگاه تیم فولاد و فوتبال خوزستان در انتهای جدول نیست و باید منتظر خروج فولاد از وضعیت فعلی در آغاز مجدد لیگ باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
غریبه آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
6
با سلام و احترام
وتشکر ویژه از کار کارشناسی منصفانه سایت ورزش خوزستان
که در جهت اعتلاي نام ورزش خوزستان بیشترین سهم را در رسانه ایفاکرده
از خداوند منان طول عمر پر برکت واسه شما و تمام عوامل این سایت وزین خواستارم
محمدرضافولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
8
بهتره بازیکن خوب بگیرن بخصوص توخط حمله ودفاع این همه بال. کناری گرفتن روی چه برنامه ای بود.حتی یه بچه هم بهترتیمو می بست .کلاباشگاه فولاد توخرید بازیکن همیشه اینطوربوده نمونه اش تمدیدنکردن باعبدالله کرمی ونانگ وپریرا بود امیدوارم شرایط بهتربشه چون تنها دلخوشیمون فولاده...
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
6
من ب هیچ وجه شرایط را قابل برگشت نمی دونم و مهاجم آوردن هم دیگه فایده ایی نداره نمی خوام فاز منفی بدم ولی همین تیم کلی قبل لیگ وقت داشت این همون تیمه تعطیلات هم همون تعطیلات .فوقش ی نفر بیارن .مگر اینکه با دغاغله و فشنگچی و خانزاده فسخ بشه و جاشون بازیکن پر انگیزه جوون بیان .از راه رفتن بازیکن صفر مث دغاغله حرص میخورم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
6
انشالا فولاد ذوب اهن ببره و از این وضع خلاص بشه با ارزوی موفقیت هر سه تیم خوزستان
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
3
4
اين تيمي كه من ميبينم هيچ اتفاقي براش نمي يوفته و رااااااااحت ميره دسته يك ميگيد نع كاري نداره زمان نتيجه رو مشخص ميكنه
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
4
فولاد باید یه فکری به حال دروازبانش میکرد اخه مگه میشه تو 5 بازی 8 تا گل بخوره چرا اقای اسکوچیچ از بشاگردی استفاده نمیکنه هر چی که باشه از سلیمی که بد تر نیست امید وارم وضعیت تیم بهتر شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
1
1
بخوان با این روال پیش برن دسته 1 که هیچ دسته 2 هم سقوط میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
3
دیگه فولاد که از صبا اس اهواز سیاه جامگان بدتر که نیست نهایتا مربی عوض میشه.
فولاد میره لیگ یک یه حرف غیر منطقیو احساسیه انشااله امسال تو میونه جدول میاد سال بعدم با اومدن بازیکنان سرباز و یه سرمربی خوب دوباره فولاد احیا میشه.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
2
زبونمون مو در اورد از بس گفتیم نه مدیر عامل توجه میکنه نه مربی این چه تاکتیکیه که بعد از دو سه ماه هنوز قابل اجرا نییست مثال بازیکنا توپو میبرن تا دروازه حریف انجا تجمع میکنن انگار مجلس نشست وبرخاسته توپو تقدیم حریف میکنن برمیگردن شش ماه به اسکو فرصت بدین نمیتونه این تیمو درست کنه مگه چند تا بازیکن ضعیف خط بخورن وتا فرصت هست بازیکن جایگزین بیارن اقای مدیر عامل به انتظار هفته های اتی نمون این تیم هیچ تغیری نمیکنه مهاجم بیا ری دفاع نداری دفاع بیاری بازیساز نداری تا زوده چند بازیکن درست جذب کن تا تیم از بحران خارج بشه واگه چند تا باخت تیم بده از لحاظ روحی دیگه بر نمیگرده تا الان هم خیلی دیر شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها