به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ June 2024 02
کد خبر: ۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

اخبار فولاد: مصدومیت جماعتی؛ تصادف بهمن کامل

اولین جلسه تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از بازگشت این تیم از سفر به تاشکند برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از ظهر امروز به مدت یک ساعت در استادیوم صنایع فولاد اهواز به تمرین پرداخت تا برای بازی بعدی مقابل پیکان تهران آماده شود.

گزارش خوزستان اسپورت از نکات قابل ذکر اولین تمرین فولاد پس از بازگشت از تاشکند را مرور کنید.

* کادر فنی فولاد خوزستان قبل از شروع تمرین جلسه ای با بازیکنان این تیم داشتند.

* با توجه به خستگی زیاد سفر به ازبکستان، کادر فنی فولاد فشار زیادی به بازیکنان وارد نکرد. بازیکنانی که در ترکیب اصلی فولاد برابر لوکوموتیو به میدان رفته بودند، امروز پس از یک تمرین سبک راهی استخر و سالن ماساژ شدند.

* بازیکنانی که برابر لوکوموتیو ازبکستان بازی نکرده بودند، وقت بیشتری را به تمرین کردن پرداخته و زیر نظر کادر فنی به انجام حرکات سرعتی و بازی تحت فشار پرداختند.

* نعیم سعداوی مربی خوزستانی تیم فوتبال فولاد که بعد از دیدار فولاد و السد در تمرینات تیمش حاضر نشده، امروز هم در تمرین فولاد شرکت نکرد.

* مهرداد جماعتی کاپیتان و زننده گل تساوی بخش این تیم مقابل لوکوموتیو تاشکند به دلیل کمردرد نتوانست همراه با سایر بازیکنان فولاد تمرین کند. البته جماعتی در محل تمرین حضور یافت و با کادر پزشکی باشگاه فولاد در خصوص آسیب دیدگی از ناحیه کمر صحبت کرد.

* محمد قاضی و محسن مسلمان از جمله بازیکنان حاضر در تمرین امروز فولاد خوزستان بودند. این دو بازیکن که در اولین جلسه تمرین فولاد پس از هر مسابقه رسمی شرکت نمی کردند، امروز به دستور اسکوچیچ در اولین تمرین پس از بازی حضور یافتند.

* ارشاد یوسفی که به دلیل مشکل مالیاتی نتوانسته بود تیم فولاد خوزستان را در سفر به تاشکند همراهی کند، امروز همگام با سایر بازیکنان فولاد تمرین کرد.

* بهمن کامل مدافع فولاد خوزستان که در دقایق پایانی بازی دیروز جانشین یوسف وکیا شده بود، امروز در حالی به محل تمرین فولاد آمد که اتوموبیل او دچار سانحه شده بود. خوشبختانه در این سانحه رانندگی آسیبی به بهمن کامل نرسیده و فقط اتومبیل این بازیکن دچار خسارت شده است.
 

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
11
خدا رو شکر هم بابت اینکه قاضی و مسلمان در اولین جلسه تمرین شرکت کردن و به مرخصی نرفتن که این بسیار جای امیداری داره و هم به خاطر سلامتی بهمن کامل. امیدوارم که مشکل مهرداد جماعتی هم جدی نباشه و اقای سعداوی هم به تمرینات برگرده تا فولاد متضرر نشه
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
1
2
فقط برد لازم داره هم تو ليگ هم تو ليگ آسيا وگرنه هم جام و سهميه رو ازدست ميده هم از گروهش صعود نمي كنه الهلال كه تباني كرد حالا ميايد يه مساوي يا برد بياره تا فولاد حذف بشه و السد بره بالا
پاسخ ها
rama
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
الهلال بازیش تبانی نبود
ما ایرانیا یاد گرفتیم نتیجه نگرفتنمون رو پای تبانی حرفا میذاریم
ااهلال با این باخت نشون داد میتونه تو اهواز هم به فولاد ببازه اگه ما حساب شده و بدون اشتباه تو چیدن ترکیب حاضر بشیم
چاسب
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
دوست عزیز تاریخ فوتبال عربستان نشان میدهد که اتفاقا خیلی اهل تبانی کردن هستند شاید شما بیاد نمی یارید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها