به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

مارتینس: امیدوارم فولاد بهترین تیم لیگ شود

مارتینس: امیدوارم فولاد بهترین تیم لیگ شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من تیم فولاد را امسال تحویل گرفتم و امیدوارم تبدیل به بهترین تیم لیگ شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، خوزه ایگناسیو مارتینس پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل هوادار تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: مهمترین نکته بازی امروز و پیروزی‌مان پاره کردن زنجیره شکست‌های قبلی بود. هوادار تیم خوبی است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود. هوادار یکی از بازیکنانش را در جریان بازی از دست داد، ولی این مسئله خودش را نشان نمی‌داد. فولاد این بازی را به خاطر استرس‌ بازی‌های قبلی انجام داد و امیدوارم بعد از این پیروزی اعتمادبه‌نفس‌مان بیشتر شود. من تیم را امسال تحویل گرفتم و امیدوارم تبدیل به بهترین تیم لیگ شود.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان فولاد روی سکوها حضور داشتند، تصریح کرد: فکر کنم مدارک‌شان به دست‌مان نرسیده است و چیز خاصی نبود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا تصمیم گرفت برای سرمربیگری ایران بیاید، گفت: دو موضوع مهم وجود دارد و شاید به آن آگاه نباشید. ایران در آخرین جام جهانی حضور داشته است. فولاد یک تیم باپرستیژ در اروپاست. وقتی تیم‌هایی مثل فولاد یا پرسپولیس پیشنهادی می‌دهند، چون بزرگ هستند و به آن فکر می‌کنیم. امیدوارم در آینده در فولاد پیشرفت داشته باشیم.

مارتینس در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد تنها تیمی که از تعطیلات لیگ ایران سود برد، فولاد بوده است، خاطرنشان کرد: ما اعتقادی به عجایب نداریم و فقط تمرین کردیم. ما خیلی کارها برای انجام دادن داریم. قبل از بازی صحبت کردم و گفتم همه تیم‌ها در یک سطح بازی می‌کنند و این مسئله کار را سخت می‌کند.

وی همچنین در مورد اینکه بازیکنان فعلی فولاد چقدر به تفکرات او نزدیک هستند، یادآور شد: آقای علیرضا منصوریان تمام تلاشش را انجام داد، ولی نتیجه مثبتی نگرفت. تمام احترام من برای منصوریان با آن پرستیژ خواهد بود. از بازیکنان فولاد نیز تشکر می‌کنم که به حرف‌های من گوش کردند. به‌عنوان مربی از بیرون به بازیکنان کمک می‌کنیم و افرادی که بازی را می‌برند، بازیکنان هستند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره استفاده از بازیکنان لیگ‌های معتبر در فولاد گفت: اجازه بدهید از این سه امتیاز لذت ببریم و سپس صحبت کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها