به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
تعداد نظرات: ۲۰ نظر

منصوریان: خیلی خوب فوتبال بازی کردیم

منصوریان: خیلی خوب فوتبال بازی کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما در ورزشگاه خالی از جمعیت راحت‌تر بازی می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان پس از شکست خانگی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به تیم خوب آبادان تبریک می‌گویم. فارغ از هر اتفاقی که در جریان بازی افتاد خیلی زحمت کشیدند و حتی زمانی که ما 10 یار داشتیم خیلی زحمت کشیدند و از دروازه خود محافظت کردند. به عبدالله ویسی تبریک می‌گویم، اما به هواداران صنعت نفت آبادان  که در ورزشگاه حاضر بودند، تبریک نمی‌گویم. دو سال پیش 17 هفته این تیم پول نگرفت، اما مثل پدر و برادر بالای سر این تیم بودم. سه هفته که کرونا داشتم و در حال مرگ بودم به احترام این تیم آمدم.

وی افزود: از دست آنها خیلی ناراحت هستم. توهینی که به من کردند خستگی دو سال قبل در تنم باقی ماند. حتی بعد از بازی می‌خواستم به سمت جایگاه هواداران صنعت نفت بروم و به آنها دست تکان بدهم، اما از دست‌شان ناراحت شدم. طالب (ریکانی) و تیمش می‌دانند چقدر آنجا زحمت کشیدم و چقدر خوب کنار مردم آبادان زندگی کردم. متأسفانه یک بدعت بد در خوزستان گذاشته شد. من قبل از بازی به رختکن صنعت نفت رفتم، چون آنها را تیم سابق خودم می‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: در مورد تیم خودم باید بگویم خیلی زحمت کشیدیم. 70 دقیقه با 10 یار بازی کردیم. البته در دقیقه 90 می‌توانستیم گلزنی کنیم. ما در نیمه اول دو یا سه شانس خوب داشتیم و خیلی خوب فوتبال بازی کردیم، ولی الان که فیلم را نگاه کردیم؛ استنباط ما این است که توپ به دست خورد. گروه آنالیز ما خیلی قوی است و آنها این صحنه را مشاهده کردند. به هر شکلی آنها به گل رسیدند و از شایستگی تیم صنعت نفت آبادان نمی‌توان گذشت.

منصوریان درباره گل طالب ریکانی گفت: صنعت نفت یک فوق‌ستاره به نام طالب ریکانی دارد. او برای ما هفت گل بدون پنالتی زد. امروز منکر ضربه خوبش نمی‌شوم. کار آقای بیژن حیدری (داور مسابقه) هم خوب بود، اما اتفاقاتی می‌افتد که کار از دست او خارج می‌شود. وقتی VAR در ورزشگاه باشد دستگاهی کمک‌کننده و پرقدرت برای تیم داوری است. ممکن بود اشتباه داوری برای صنعت نفت آبادان بیفتد. تصمیم داور یک لحظه اتفاق می‌افتد و می‌تواند با VAR اصلاح شود.

وی راجع به وضعیتش در استان خوزستان نیز تصریح کرد: از حال و هوای خودم در خوزستان راضی نیستم. انتظار رفتار بهتری از صنعت نفتی‌ها داشتم به هر حال ما دو تا دوست در آنجا داریم. امروز روز خوبی نبود. از یگان ویژه تشکر می‌کنم، چرا که در هیچ ورزشگاهی از فاصله دو متری فحش خانواده نشنیده بودم! آن دو آدم شاید تعریف فحش را نمی‌دانستند و در فاصله دو متری به ما فحش خانواده دادند. از یگان ویژه تشکر می‌کنم که آن دو نفر را گرفتند. ما هم شکایت خودمان را تنظیم می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: قرار شد من کمتر حرف بزنم و سفره دلم را باز نکنم. بیشتر از این صحبت فنی انجام نمی‌دهم. به تیم آبادان تبریک می‌گویم و از هواداران آبادانی که خاطرات خوبی با هم داشتیم تشکر می‌کنم. از خبرنگاران اهوازی که هیچ وقت برای ما حاشیه درست نکردند هم تشکر می‌کنم.

منصوریان ادامه داد: احساس می‌کنم  و حرفی که بچه‌ها به ما گفتند، در بازی‌های خانگی غریب هستیم و این حس در تیم ما وجود دارد. نمی توانید توقع داشته باشید که به پدر و یا پسر یک خانواده (بازیکنان) فحش بدهید و انتظار داشته باشید هیچ واکنشی نشان ندهند.  تیم ما از درون دوست ندارد بازی‌هایش در ورزشگاه پرجمعیت برگزار شود. ما در ورزشگاه خالی از جمعیت راحت‌تر بازی می‌کنیم. حداقل در رختکن ما حاضر نمی‌شوند و به بچه‌ها نمی‌گویند «علی آقا تمرکزت را حفظ و خودت را کنترل کن». متأسفانه تمرکز ما را به‌هم می‌ریزند. با توجه به تحصیلاتم در رشته روانشناسی ته دل بازیکن را می‌خوانم. در مجموع هیچ گلایه‌ای از ورزشگاه خودمان ندارم، اما از آبادانی‌ها خیر.

وی در پاسخ به درخواست خبرنگاری که از او خوستار صبوری بیشتری شد، گفت: در این ورزشگاه کار کردن صبر ایوب می‌خواهد. چه سوال عجیبی است شما می پرسید؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان راجع به تلطیف رابطه‌اش با هواداران در اهواز گفت: وقتی در آبادان بودم، کرونا گرفتم، به جای اینکه به ما تلنگر بزنند سه پیرمرد پیش ما آمدند و گریه کردند. اگر انرژی ما هزار بود به 10 هزار تبدیل شد. من شبانه‌روز در آبادان بودم و شاید چهار بار پیش خانواده‌ام رفتم. من 10 قدم از شما ببینم هزار قدم به سمت شما می‌آیم. ما ایرانی هستیم و رگ دست‌مان را در مسائل ناموسی می‌دهیم. تیم من دچار بحران سکو شده است و به من توهین می‌کنند.

وی افزود: این تیم به من وابستگی دارد و وقتی توهین می‌کنند به‌هم می‌ریزد. یک نفر دور تا دور ورزشگاه می‌رود، به ما فحش خانواده می‌دهد و کسی هم به او کاری ندارد. انگار فنر در پایش هست دور تا دور استادیوم می‌رود! این تماشاچی آبادانی که امروز از آن گلایه کردم نه، کسی در آبادان به ما چیزی نمی‌گفت.

«ما باید برای رابطه بهتر چه کار کنیم؟»، منصوریان با بیان این پرسش در مورد برخوردهای گذشته هواداران فولاد با مربیان سابق این تیم، گفت: در همین ورزشگاه سر حسین فرکی را شکستند و اسکوچیچ را در فرودگاه کتک زدند. پنج لیگ اضافه و پنج حذفی اضافه و دو جام باشگاه‌ها اینجا طلب دارد. من فقط به خاطر امکانات اینجا آمدم و ماندم، چون همه چیز را دارم. در آبادان 35 میلیارد گیر ما آمد برای 60 درصد. اینجا باید یک عزمی جزم شود که همه بپذیرند ورزشگاه اینجا بی‌نظیر است، ولی فوتبال خوزستان سرعت‌گیر دارد.

وی در پاسخ به طرح این موضوع که همه تقصیرات متوجه تماشاگران فولاد خوزستان نیست، گفت: من اینجا میهمان هستم و اصلاً نمی‌دانستم در ورودی ورزشگاه کدام طرف است. یک بار برای خرید و یک بار برای میهمانی به درون شهر رفتم. کاظمی و خرمگاه میهمان هستند. شما مهمان ما باشید ببینید کسی می‌تواند در تهران به شما بگوید بالای چشم‌تان ابرو. من اینجا میهمانم و هیچ وقت فولادی و صنعت نفتی نخواهم بود. وظیفه و شغل حرفه‌ایم ایجاب می‌کند که در اینجا مربیگری کنم. من فکر می‌کردم که مخالفت شود، اما توهین با مخالفت فرق دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به پاسخ خبرنگاری که درخواست حفظ شأن منصوریان را داشت، گفت: تشویق‌شان کنم؟! کارهای عجیب و غریب از من سر بزند؟ در حال حاضر در رختکن ما باخت نیست. می‌گویند چرا مربی ما فحش می‌خورد؟ بازیکن نمی‌تواند وقتی من فحش بخورم به سمت هوادار برود. یک مدت می‌گفتم یک گوشه ورزشگاه به ما فحش می‌دادند امروز همه ورزشگاه به ما فحش می‌دادند. بازیکن من استرس دارد و بالانس نیست، چرا؟ چون استرس دارد. یک عزمی باید جزم شود که این اتفاقات درست شود. اگر در مورد یک بچه شش ساله اشتباه کرده باشم، عذرخواهی می‌کنم اما اینجا میهمان هستم. هر کسی هم متوسل به من است، فحش می‌خورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
7
16
تیم بدون تاکتیک و بهانه های تکراری و غیر قابل قبول.
این باخت رو بنداز گردن تماشاگران خوزستانی آقای منصوریان هفته قبل در سیرجان 3-0 به گلگهر باختی آیا در سیرجان هم که 3تا خوردی هواداران فولاد مقصر بودند؟
قبول کن که تیم را با دلالی بستی 7 یا 8 تا بازیکن جدید گرفتی همگی بالای 30 سال و همگی ازنظر فنی بسیار ضعیف .
با داشتن 5 بازیکن خارجی فوتبال کاملا بی برنامه و افتضاحی بازی کردید.
قول دادی تیم را بومی بکنی اما از 11 بازیکن اصلی تیمت فقط یه بازیکن خوزستانی بود با 10 بازیکن غیربومی و خارجی و هزینه 300 میلیاردی در حد تیمهای لیگ دسته دوم بازی میکنی و هرهفته در برنامه های مسخره تلویزیونی علیه مردم خوزستان مصاحبه میکنی و توقع داری جواب نشنوی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
7
16
وقتی خودت به خودت احترام نمی‌ذاری و بخاطر پول، حرمت خودت رو زیر پا میذاری انتظار نداشته باش هواداری که بارها بهش توهین کردی تشویقت کنه!!
به فرض شعبانی بزور میخواست تو رو تو فولاد نگه داره تو که میدونستی جو علیه تو هست می‌رفتی.
من با فحاشی مخالفم اما مدیران فولاد و شما چاره ای برای هوادار نذاشتین، لابد از بازی های بعدی به دستور شما و حمایت شعبانی و رضایی و پیگیری طالقانی که جدیداً باهاش صلح کردی بازی های فولاد بدون تماشاگر میشه بخصوص که بازی با تیم پیروزی هم نزدیکه.
سر شکسته فرکی رو مثال زدی که ایشون بخاطر شخصیت متینش بخشید و درمورد اون صحبت نکرد اما شما شدین کاسه داغ تر از آش و وکیل وصی اسکوچیچ دلال، اسکوچیچی که دستیارش هوادار فولادی رو کتک زد .
فقط باید دعا کرد خدا فولاد ما رو از شر رضایی ، شعبانی و منصوریان نجات بده
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
7
18
اقای منصوریان طرفدار اسکوچیچ شدی؟؟؟
یادت رفت وقتی اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد چه مصاحبه زشتی علیهش انجام دادی توی تلویزیون؟؟؟ فیلم مصاحبه ات همه جا موجوده!!!
اقای منصوریان بفرض هواداران فولاد با شما مشکل دارند، پس هواداران استقلال تهران چی که 100 هزار نفر در استادیوم ازادی بدترین فحشها رو بهت دادن و به زور از استقلال بیرونت کردن؟
بقیه تیمهایی که هوادارانش بیرونت کردن مثل تراکتور تبریز و ذوب آهن چی؟
قبول کن که مربی کارنامه داری نیستی هرجا رفتی نتایج ضعیف و هفته چهارم اخراج شدی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
منصوریان و امثال اون حافظه کوتاه مدت دارن هر جا به نفعشون باشه حتی از دشمنشون هم حمایت میکنن این شومن با فحاشی صدهزارنفری در آزادی هم حاضر به استعفا نشد و اون صحنه دراماتیک معروف رو رقم زد و تا مدتها سوژه خنده شده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
4
3
من به این اقا دوتا گوسفند نمیدم چراگونی کنه وسلام موسوی شادگان
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
1
4
فارغ از هر نتیجه ای برای فوتبال خوزستان فحاشی اصلا کار قشنگی نیست فولاد از ریشه مشکل داره اااون نگاه بومی گرایی ک سال های گذشته رو داشته ۴ پنج سال دیگه مدیران فولاد ندارن بعنوان ی هوادار ابادانی وخوزستانی اصلا فحاشی رو نمیپذیرم ن ب اقای منصوریان ن ب هیچکس چون خوزستان مهد فرهنگ وتمدن و تعصب این اب وخاک هست
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
5
این بنده خدا مربی مقصر نیست مقصر بالادستی های فولاد مثل مدیر عامل کارخانه هست که تسلط روی تیم فوتبال فولاد نداره نمیدونه که فوتبال فولاد خوزستان از دیدگاه هوادار ی باشگاه ورزشی فرهنگی هست نه باشگاه فرهنگی ورزشی . نتیجه بازی تو لیگ برتر حرف اول میزنه. مثل قبولی پزشکی در کنکور می مونه تا اینکه دیپلم با معدل بالا داشته باشی. حالا هی فولاد به قهرمانی نو نهالان نوجوانان جوانان در سطح کشور یا کارهای فرهنگی بنازه ماحصل کار در لیگ برتر معلوم میشه که فعلا ته جدول لیگ برتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
3
4
سرمربی که بگه ما تماشاگر نمیخوایم داره میگه من قرارنیست تیم خوبی داشته باشم، نباشید و انتظار نداشته باشید و اینجاست که هرچی انتقاده لایق مدیر وکادر فنی تیمه که اینو سرمربی این تیم کردن مثل نکونام ، چندساله بخاطر
تصمیماتشون فولاد به انزوا کشوندن ،فولادی که بعد نکونام با یه مربی و فقط برای یه بازی ب مقابل الهلال بهترین بازی که میشه ازیه تیم دید ارائه داد.کاش همون مربی رو نگه میداشتین نه این منصوریان
به هوادارای صنعت نفت نفت ایراد میگیره همون تیمی که با این اقا همش ته جدول بود انتظار احترامم داره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
2
4
خلاصه بگم فقط مربی خارجی برای فولاد خوبه
تیمی که این همه امکانات داره و حرف اول در باشگاه های ایران میزنه
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
2
2
متاسفانه فولاد امسال با این بازیکنها و مشکل سرمربی و.... بهترین دستاورزدش حفظ تیم و نیفتادن به دسته پایینتر هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
7
4
به نظر من بهترین گزینه جهت سرمربیگری فولاد اسکوچیچ هستش تا دیر نشه اون رو دوباره به فولاد بیارید واقعا مربی باهوشیه
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
3
6
جناب منصوریان پباده شو با هم بریم.
یادته وقتی با صنعت نفت برای فصل پیش به توافق نرسیدی تیم را منهدم کردی و به اسم استعداد بازیکنان را به تیم های دیگه فرستادی ؟
فکر می کنی ما یادمون رقته شما سه بازی اول فصل محرومیت داشتی داستان کرونا گرفتن را راه انداختی؟
جناب منصوریان کار شما با هوچی گری و ننه من غریبم درست نمیشه . حالا که خودتو مهمان می دونی بهتره جمع کنی بری.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
2
3
آقای منصوریان عزیز 20 هفته هم خوب بازی بکنی 1 امتیاز هم بهت نمیدند نتیجه مهمه
مربی خوب رو از جذب بازیکنان و کادر فنی جدید در اول فصل و تمدید قرارداد با بقیه نفرات می بایست قضاوت کرد
که شما متاسفانه همچین فاکتوری ندارید
البته عمدی در کار نیست دانش تون در همین حد هستش اگر میخوای بمانید بعنوان سرمربی می‌بایست برخورد ها هم تحمل کنید نمیشه که تماشاگر با این این همه مشقت بیاد برای دیدن بازی بعد ناامید برگرده خوب طبیعتاً واکنش نشون میده
نتيجه بگیری تشویق میشی ، نگیری بایستی بعنوان سرمربی جواب انتقاد رو بدی اگر تحمل نمیکنی برو نه اینکه پشت تریبون بگی من فلان سال چکار کردم وظیفه شما اینه که خوب کاری بکنی منت نیست چون داری پول میگیری برای رضای خدا که کار نمیکنی
نمیشه که فرار رو به جلو کرد
به هر صورت فولاد خوزستان کم تیمی نیست بدون که کجا داری مربی گری میکنی
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
5
5
فحاشی به هیچ عنوان درست نیست
فولاد یه نیمه ۱۰ نفرهربازی کرد و آخر بازی حتی میتونست بازی مساوی بشه
فولاد تیم مناسبی بسته تراکتور هم دو بازی باخته پس حمایت کنید تا مربی و بازیکن تمرکز داشته باشه
الان که زمان تعویض مربی نیس
با امید موفقیت صنعت نفت و فولاد در بازیهای آتی و تشکر از عبداله ویسی بابت ۳ امتیاز
علی ابادانی
|
Netherlands
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
2
4
مقصر تمام این اتفاقات مسئولان بی لیاقت فولاد هستن که وقتی فصل قبل دیدن منصوریان محبوبیت نداره در اهواز نباید برای فصل جدید با ایشون قرارداد میبستن نباید میذاشتن کار به اینجا برسه دیشب تیمم برد خوشحالم اما ناراحت شدم ازفحاشی ها واقعا بعید بود ازهواداران ما خودمون اواراگی و غریبی و توهین و تبعیض زیاد تو شهرها دیدیم اصلا برازنده هواداران خوزستان نبود اینجور با مهمان رفتار کنن
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
6
بنده هم با فحاشی مخالفم ایران کشوری با فرهنگ چند هزارساله است ولی با اینحال باید فرهنگ سازی کنیم که این معضل در جامعه ما نباشد ضمن اینکه آقای منصوریان که خود روانشناسی خونده واقف هستن که هر علتی معلولی دارد چندین ساله که بعد از رفتن آقای دهکردی فولاد را تضعیف کرده و به حاشیه بردن و عملکرد بعضی از مدیران ضعیف و مربیان پرحاشیه و گوش ندادن باشگاه به انتقادات سازنده هواداران و تمدید قرارداد با بازیکنان ضعیف همگی اعصاب هواداران را خراب کرده ، اگر بازیکنان دوست ندارند استادیوم پر از جمعیت باشد و یا در استادیوم غریب هستند همگی بر می گردد به عملکرد ضعیف چند فصل اخیرشان و یا اینکه چطور می شود فورواردی که طی چندین فصل حتی راست انگشتان دست گل نزده ولی باز هم در تیم حضور دارد ؟ آقای منصوریان تیم شما در استادیوم سیرجان هم ۳ گل خورد بنظر میاد بعضی از بازیکنان ایرانی تیم فولاد سنگین وزن هستند و اون خطایی که باعث اخراج بازیکن فولاد شد چون جا مونده بود .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
2
2
هرمربی باشخصیتی بود با این نتایج بد خودش استعفا میداد ضمن اینکه هواداران هم چون او کارنامه خوبی در کار مربیگری ندارد مخالف حضور او هستند . ولی منصوریان حاضر است دشنام بشنود ولی بخاطر پول استعفا ندهد .
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
2
7
دوستانی که میگند منصوریان میهمان هست
اولا هیچ مهمانی با میزبانش قرارداد نمیبنده و 20 میلیارد پول نمیگیره !!!
این اقا مهمان نیست. یک مربی هست که از تهران به فولاد تحمیل شده و هیات مدیره بی لیاقت فولاد برای حفظ صندلیشون مجبور شدند با ایشون قرارداد ببندن .
دوما هیچ مهمانی هر هفته توی تلویزیون و رسانه ها علیه صاحبخونه حرفهای زشت نمیزنه مهمان کسی هست که حرمت نون و نمک نگه میداره نه کسی که قرارداد حرفه ای بسته 20 میلیارد پول گرفته و با نتایج و عملکرد افتضاحش با روح و روان هزاران نفر بازی کرده.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
2
3
پیشنهادم یه منصوریان اینه که ترکیب رو ۳۴۳ ارنج کنه
چون فولاد ۳ تا دفاع وسط خوب داره و با این ترکیب با توجه به حضور ۵ بازیکن خارجی با کیفیت تو ترکیب میتونه موفق باشه
خط حمله هم میتونهدبا ۳ مهاجم منشا ،عباسزاده و ساسان باشه
اشتباه منصوریان استفاده از کولیبالی بعنوان هافبک دفاعی بود
یه زمانی سرمربی پرتغالی صنعت نفت از ترکیب ۳۴۳ استفاده میکرد و فوق العاده بود اون ترکیب
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
1
5
تا مسولان خوزستان برای مردم و هواداران خوزستانی ارزش و احترام قائل نباشن معلومه مربی که از تهران میاد هیچ ارزشی برای خوزستانیا قایل نباشه در مصاحبه منصوریان دیدم که گفت من فقط و فقط بخاطره امکانات فولاد امدم تو این تیم اما هیچ وقت فولادی نمیشم یا نفتی نمیشم میخام فقط به مسولان خوزستان مدیر عامل فولاد بگم یعنی خاک برسرتون که خوزستان رو اینقد خار و ذلیل کردین که یک مربی سطح صفر مثل منصوریان برای فوتبال خوزستان طاقچه بالا میزاره بعد اینهمه مربی و ادم با تعصب تو فوتبال خوزستان داریم تیم بهشون نمیدن اگه این تیم دست یه مربی خوب بومی باشه صددرصد از امثال منصوریان و نکونام نتیجه میگرفتن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها