به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۲۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

مرزبان: همه باید کمک کنند تیم به حاشیه نرود

مرزبان: همه باید کمک کنند تیم به حاشیه نرود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برابر سپاهان فوتبال باکلاسی بازی کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر که با شکست دو بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که تا لحظه آخر هواداران تیم را تشویق کردند. خیلی فوتبال باکلاسی بازی کردیم و شانس‌های خوبی برای زدن گل داشتیم.

وی ادامه داد: در این بازی شانس بالایی برای برد داشتیم و گل‌هایی که خوردیم روی اتفاقات رقم خورد. روی ضربات ایستگاهی به خوبی کار کرده بودیم، چرا که در بازی مقابل فولاد هم روی این ضربات گل خورده بودیم. خیلی متاسفم که بازی را بدون امتیاز از دست دادیم، چون لیاقت بازیکنانمان بسیار بیشتر بود و این دردآور هست که بدون امتیاز از زمین خارج شدیم.

مرزبان عنوان کرد: یکی از مسائل این است که باید کار کنیم تا چگونگی شرایط گل زدن را ایجاد کنیم، ما باید روی این عنصر به خوبی کار کنیم. مواقعی هست که بدشانسی هم همراه‌مان هست و باعث می‌شود که به گل نرسیم. مورد دیگر این است که شرایط روحی تیم تا حدی تغییر کرده است و از لحاظ فوتبالی هم تیم خوب کار می‌کند. باید اعتماد به نفس بیشتری به تیم تزریق شود. ما نفت مسجدسلیمان و سپاهان را از لحاظ کیفیت فوتبال با یکدیگر قیاس می‌کنیم اما باید به نفراتی که دو تیم روی نیمکت دارد نیز توجه کنیم. هرچند من به تیمم افتخار می‌کنم ولی بحث اصلی ما در این بازی این بود که بتوانیم به دروازه حریف نزدیک شویم و به خوبی نیز این کار را انجام دادیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه قلعه‌نویی بعد از بازی به من گفت هیچ تیمی اینقدر خوب کار نمی‌کند، افزود: روی شانس‌های گلزنی داریم کار می‌کنیم که البته باید به نتیجه برسد. با شناختی که از بازیکنانم دارم این مشکلات رفع خواهد شد، ما در این بازی فوق‌العاده با کلاس و خوب کار کردیم. شب و روز در حال کار کردن هستیم تا به فرم ایده‌آل برسیم. در این مدت کوتاهی که در مسجدسلیمان حضور دارم سعی کردم روی برطرف کردن نقاط ضعف تیم کار کنیم،‌امیدواریم کسانی تیم را آنالیز کنند و اعلام کنند که بازی چند درصد در اختیار ما بوده و چند درصد در اختیار سپاهان. روی این مسائل بسیار خوب کار کرده‌ بودیم، البته تیم به چند نیروی جدید هم احتیاج دارد چون ما روی نیمکت به نفرات با کیفیت‌تری احتیاج داریم.

مرزبان تصریح کرد: چیزی که مهم است این است که مردم این تیم را دوست دارند و متوجه می‌شوند که تیم چه زمانی خوب فوتبال بازی می‌کند؛ باید به این نکته اشاره کنم رقابت‌های ما در لیگ با باشگاه‌های دیگری مثل نساجی یا صنعت نفت است، که باید مقابل آنها به پیروزی برسیم. پرونده‌ بازی‌های قبلی بسته شده است و ما باید صد در صد آرامش‌مان را حفظ کنیم و روی بازی‌هایی که می‌توانیم پیروز شویم تمرکز کنیم. اگر احساس خوبی به مردم مسجدسلیمان نداشتم هیچ وقت به اینجا نمی‌آمدم، من بهانه‌جویی نمی‌کنم با اعتقاد قلبی که به مردم مسجدسلیمان دارم باید با شرافت کار کنم. من اجازه نخواهم داد در کنار تیمم حواشی ایجاد شود، من برای مردم به اینجا آمده‌ام و تیمم باید خوب کار کند.

وی عنوان کرد: باید بگویم که حتی بهترین بازیکنان ما نیز هنوز پول نگرفته‌اند. همه باید کمک کنند تا تیم به حاشیه نرود و طوری برخورد نکنند که از همین الان آیه یاس خوانده شود. با شناختی که از هیئت مدیره دارم آنها با تمام وجود کار می‌کنند و شب روز با هم در حال تماس هستیم تا مشکلات تیم حل شود. افراد هیئت مدیره آدم‌های با شرفی هستند. من در ایران در 10 تیم حضور داشتم و تشخیص می‌دهم که کدام هیئت مدیره قلبش برای تیم می‌زند. هدف من این است که این تیم از حواشی دور بماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
1
جناب مرزبان لطفا.برا باخت هیچ توجیه ای نداشته باشید.تیم نیاز به برد داره..این دست اوندست کردن اینکه تیم تو حاشیه نره برا تیم امتیاز نمیشه.آقای مرزبان روز اول گفتین تیم مشکل مالی نداره.چطور الان بهترین بازیکن پول نگرفت..ما چی رو دیگه باور کنیم ...حالا که تیم باخت آورد یاد مشکلاتش افتادین..
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
1
تیم نفت خیلی عالی بازی کرد انا اگر یه مهاجم خوب داشتیم شاید شانس گلزنی بیشتری داشتیم تیم داوری دبشب خیلی پر اشتباه قضاوت میکرد و از طرفی تو یه بازی بعضی مواقع واقعا" شانس بهات یار نیست
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
1
اقای مرزبان تیم ما نسبت به بازیهای قبل خیلی بهتر بازی کرد از شما متشکریم ولی اقای مرزبان این تیم باید تقویت بشه وامکان نداره فقط با روحیه دادن اونا بتونن گل بزنن ما نه فقط مهاجم دفاع و دروازبان خوبی هم نداریم البته بجز کولیبالی که در دفاع عالیه ولی ی بازیکن نمیتونه همه کاره تیم بشه خواهش میکنم بفکر تیم و شهر باشین اگه تیم سقوط کرد امید ماهم سقوط میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
1
به خدا کلاس بازی نفت خیلی بالاتر از قبل بود ولی تیم مهاجم نوک می خواهد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
1
0
آقای مرزبان چه خبر ار فرودگاه مسجد سلیمان!!!!
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
1
ویسی تو ۵بازی سه گل خورد،سه امتیاز گرفت،اما گل نزد،،ک میزد هم،،با همه تیمای خوب بازی کرد،شما تو دو بازی فعلا ۴گل خوردی،،تفاضل گل کار دستمون میده،،لطفا اگر در دوبازی بعدی هم همینجور بود از مسئولان نفت و استان خوزستان خواهش میکنم،،هر چه سریعتر ویسی را برگردونید
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
ویسی تحت هیچ شرایطی نباید برگرده به طمع مربی گری فولاد ول کرد رفت . همانطور که به طمع مربیگری فولاد صبر کرد وتا دقیق 90 منتظر فولاد موند .یادمه محمودخان فکری موقع اومدن ویسی گفته بود مسجدسلیمان عاشق میخواهد و نه کاسب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها