به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

نفت 0 – سپاهان 2؛ اولین شکست خانگی نفت

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته هشتم لیگ هجدهم – استادیوم شهید بهنام محمدی
پنجشنبه 5 مهرماه 97 – ساعت 20:30
نفت مسجدسلیمان 0 – سپاهان اصفهان 2
گل: کی‌روش استنلی (28 و 76)
داور: حسن اکرمی
کمک داوران: بابک عباسقلی‌زاده و علی‌اکبر عظیم‌پور
اخطار: محمود قائدرحمتی، میلاد خدایی‌اصل (نفت) – کی‌روش استنلی، ولادمیر کومان، مهدی کیانی (سپاهان)
تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: میلاد فراهانی، یوسف وکیا (74- حسین دوستدار)، موسی کولیبالی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی‌اصل (66- فرشاد جانفزا)، علیرضا علیزاده، محمود قائدرحمتی (67- عرفان کاظمی)، حکیم نصاری، سیدمحمد حسینی، اسماعیل شریفات و پیمان میری
سرمربی: علیرضا مرزبان

سپاهان اصفهان: سیدپیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، عزت‌الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان (69- سیدمحمد کریمی)، ساسان انصاری (1+90- مهدی رحیمی)، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده (46- میلاد سرلک) و کی‌روش استنلی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان با پیروزی 2 بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.

در اکثر دقایق نیمه نخست کنترل توپ و میدان در اختیار بازیکنان نفت مسجدسلیمان بود و چند موقعیت گلزنی نصیب زردپوشان نفت شد، اما از این فرصت‌ها بهره‌ای نبردند و در سمت مقابل یاران سپاهان از تنها موقعیت ایجاد شده روی دروازه نفت نهایت استفاده را کردند و با ضربه سر کی‌روش استنلی در دقیقه 28 به گل رسیدند.

نفت مسجدسلیمان در نیمه اول 4 با دروازه سپاهان را تهدید کرد. در دقیقه 22 پیمان میری دروازه‌بان سپاهان را جا گذاشت، ولی توپ را از مقابل دروازه خالی به بیرون زد. همین بازیکن در دقیقه 35 روی ارسال وکیا ضربه‌ای آکروباتیک روانه دروازه سپاهان کرد که توپ با اختلاف اندکی راهی اوت شد. موقعیت بعدی نفتی‌ها در دقیقه 43 خلق شد که شوت یوسف وکیا از بالای دروازه حریف راهی بیرون شد و در آخرین لحظات نیمه اول نیز داور مسابقه از یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپاهان چشم‌پوشی کرد.

در نیمه دوم، امیر قلعه‌نویی با خارج کردن سجاد شهباززاده از خط حمله و اضافه کردن سیامک سرلک به خط میانی سپاهان به دنبال مقابله با فشار تیم نفت مسجدسلیمان بود. شاگردان علیرضا مرزبان هم برای جبران گل خورده با حالت تهاجمی به بازی ادامه می‌دادند، ضمن اینکه سپاهانی‌ها روی ضدحملات حساب باز کرده بودند.

ضربه ایستگاهی دقیقه 61 پیمان میری می‌توانست گل تساوی نفت را رقم بزند که توپ با فاصله اندکی از کنار تیر عمودی به بیرون رفت و در دقیقه 76 باز هم این تیم سپاهان بود که همانند نیمه نخست برخلاف جریان بازی با استفاده از قدرت سرزنی کی‌روش استنلی به گل رسید و فاصله را به 2 گل افزایش داد.

در دقیقه 79 خالد شفیعی مدافع سپاهان سد راه ضربه موسی کولیبالی شد و در حالی که بازیکنان نفت مسجدسلیمان اعتقاد به برخورد توپ به دست مدافع سپاهان و ضربه پنالتی داشتند، داور میدان ضربه کرنر اعلام کرد.

در دقایق پایانی، حسین دوستدار بازیکن تعویضی نفت یک موقعیت گلزنی را هدر داد و ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی بازیکن سپاهان از بالای دروازه نفتی‌ها عبور کرد تا بازی با گل‌های کی‌روش استنلی و با نتیجه 2 بر صفر به‌سود سپاهان اصفهان خاتمه پیدا کند.

شرح گل‌ها
0-1 (سپاهان): در پی ارسال بلند توپ به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان، کی‌روش استنلی مهاجم بلندقامت سپاهان با ضربه سر دروازه میزبان را گشود.

0-2 (سپاهان): این بار محمد ایران‌پوریان توپ را به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان فرستاد و کی‌روش استنلی بالاتر از مجتبی بیژن مدافع نفت به توپ ضربه زد و در شرایطی که میلاد فراهانی دروازه‌بان تیم میزبان واکنش مناسبی نداشت دومین گل سپاهان به راحتی رقم خورد.

در حاشیه
* هنگام سوت آغاز مسابقه تماشاگران اندکی در ورزشگاه حاضر بودند اما رفته رفته به تعداد حاضران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی اضافه شد و تماشاگران به پنج هزار نفر رسیدند.
* علیرضا مرزبان و لئون استپانیان قبل از آغاز بازی به سوی امیر قلعه نویی و نیمکت سپاهان رفتند و به آن‌ها خوشامد گفتند.
* کادر فنی و سرپرستی نفت مسجدسیلمان در نیمه اول نسبت به قضاوت حسن اکرامی معترض بودند.
* میلاد میداودی و عباس عسکری بازیکنان بومی تیم نفت مسجدسلیمان همانند بازی قبلی به‌خاطر مصدومیت غایب بودند.
* هواداران نفتی حاضر در ورزشگاه با تشویق‌های مداوم به بازیکنان تیم‌شان روحیه می‌دادند.
* علیرضا مرزبان در اواسط نیمه دوم دست به 2 تعویض همزمان در تیمش زد و با اضافه کردن 2 بازیکن تهاجمی در صدد جبران گل خورده بود.
* نفت مسجدسلیمان برای اولین بار در بازی‌های خانگی گل خورد و کی‌روش استنلی تبدیل به اولین بازیکنی شد که این فصل در استادیوم شهید بهنام محمدی دروازه نفت را باز می‌کند. این بازیکن در نیمه دوم نیز دومین گل را به ثمر رساند.
* هواداران نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم نسبت به قضاوت حسن اکرمی شدیدا اعتراض داشتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
1
حیف شد چه فرصتهایی خراب کردیم سپاهان شانس داشت دوتا توپ اوردن دوتا گل زدن
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
1
0
واقعا نفت خیلی قشنگ و روان بازی میکرد، ولی زهردار نیست، برعکسش سپاهان فقط زد زیرش و با دو تا سانتر دو گل زد، ولی مطمئن باشید سپاهان امسال قهرمان، بدو دلیل: اول اینکه امشب نشون داد خوش شانس، دوم اینکه این تیم همیشه از تیمای خوزستانی خوب امتیاز میگیره، امسال هم خو الحمدالله ۴ تاش تو لیگ هست، راحت امتیاز جمع می کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
1
مطمئناً بااین روند تیم نفت مسجدسلیمان گزینه اول سقوط به لیگ ۱ میباشد. نفت نیازمند تقویت درخط دفاع ومهاجم ودروازبان میباشد
اهوازی متعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
واقعا چرا به این تیم رسیدگی نمیشه تیم نفت حتما نیم فصل باید بفکر جدب چندبازیکن تو خط هجوم باشه درغیراین صورت به لیگ ۱سقوط میکنه واقعا چرا مسولان بفکر این تیم و مردمش نیستن غبیرازاینه که تمام‌دلخوشی مردم مسجدسلیمان فقط همین تیم یعنی یک مسئولی پیدا نمیشه بااین همه ثروتی که این شهرمحرم‌داره نمیتونه یه تیم خوب ببنده واقعا که هیچکی بفکر این مردم مظلوم خوزستان نیس
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
نفت خوب بازی کرد تمام کننده نداشت،،،به امید پیروزی مقابل استقلال،،،جانفزا گلزن است،،،کاش ازاول بازی میکرد،،،بدبختی عسکری ومیداودی هم مصدومند،،،
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
اقای مرزبان اگه واقعا بفکر پیشرفت تیم هستی تیم رو تقویت کنین فرهانی خیلی ضعیفه دروازبان خوب میخوایم وهمچنین مهاجم خوب اینجوری همه بازیهارو از دست میدیم تو روخدا بفکر تیم باشین این همه با ذوق و شوق به ورزشگاه میریم و د ر اخر باشکست تیم مواجه میشیم و باناراحتی ورزشگاه ترک میکنیم
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
سلام دسته یک
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
سلام بخشی پور خداحافظ فردوسی پور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها