به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

قلعه‌نویی: داور خیلی با شهامت قضاوت کرد

قلعه‌نویی: داور خیلی با شهامت قضاوت کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که داور دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان با شهامت بوده و قضاوت خوبی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر که با برتری 2 بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: فکر می‌کنم داور باشهامت بود و در این جو قضاوت خوبی داشت. به مرزبان تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم تیمش رفته به رفته بهتر می‌شود. ما موقعیت‌های زیادی به حریف ندادیم، اما نفت به ما فشار می‌آورد.

وی ادامه داد: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که برای تشویق ما راه زیادی را پیمودند. نفت مسجدسلیمان فوتبال خیلی خوب و مدرن بازی کرد و هافبک‌های ما را تحت تأثیر قرار داد. ما هم توانستیم از فضاهای کناری استفاده کنیم. نفت این تیم در گردش توپ، بازیسازی و پرس تیمی خیلی خوب عمل ‌کرد. آنها به خصوص در 10 دقیقه آخر به ما فشار آوردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تمجید از شاگردانش گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم و خدا را شکر در شهر اولین‌ها، شهر با معرفت‌ها و خوبان، سه امتیاز سخت کسب کردیم. این دیدار یکی از بازی‌های سخت ما بود. بازیکنان از جان مایه گذاشتند و بیش از استانداردها دویدند و پرس کردند. در امر بازیسازی با پرس‌های نفت، مانند همیشه نبودیم، اما با نفوذ از کناره‌ها و ارسال از جناحین، به دو گل رسیدیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
1
امیرخان هروقت با کمک داور میبرید از داور تعریف میکنی . داور خیلی غیرمنصفانه بنفع سپاهان سوت زد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها