به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

گل‌محمدی: احتیاج زیادی به این پیروزی داشتیم

گل‌محمدی: احتیاج زیادی به این پیروزی داشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: احتیاج زیادی به 3 امتیاز داشتیم که هدف اصلی ما بود، بازی را خوب شروع کردیم و تقریبا بازی یک طرفه ای به نمایش گذاشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از پایان بازی مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: احتیاج زیادی به 3 امتیاز داشتیم که هدف اصلی ما بود. بازی را خوب شروع کردیم و تقریبا بازی یک طرفه ای به نمایش گذاشتیم. بازی در زمین حریف بود. حملات خوبی داشتیم و توانستیم از عمق و کناره‌ها استفاده کنیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. نتیجه خوب و با توجه به شرایط جدول 3 امتیاز حیاتی بود. این از نظر روحی تاثیر مثبتی روی تیم دارد.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم که در سرما ما را تشویق کردند همچنین از هیأت فوتبال و مسئولان ورزشگاه که زمین چمن را آماده کردند تشکر می‌کنم که برای این زمین زحمت کشیدند با این برد امیدوارم با روحیه خوبی وارد بازی‌های بعدی شویم.   

گل‌محمدی همچنین درباره سربازان اضافه شده به تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد:‌ ما یک تیم هستیم سربازانی هم که وارد شدند بازیکنان با کیفیتی هستند و من شناخت خوبی داشتم و دارم. آنها با غیرت هستند و برای پیراهن و تیم‌شان از جان مایه می‌گذارند. بچه‌ها امروز تحت فشار بودند. فشار زیادی از مشکلاتی که بیرون داشتند را متحمل شدند. بازی خوب با این کیفیت و با این فشار سخت است اما بازیکنان ما از پس آن برآمدند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. از آنها تشکر می‌کنم که هرچه داشتند گذاشتند و با توان بازی کردند.

 سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: با سه تا از سربازان ۲-۳ سال کار کردم آنها شناخت کافی از کار و تمرین ما دارند این کمک می‌کند تا به هماهنگی بهتر برسیم.  بازیکنانی که نیم‌فصل بودند و آنهایی که جدید آمدند همه کمک می‌‌کنند و با وجود مشکلات خوب کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید تمرینات اختصاصی بیشتری داشته باشیم، یادآور شد: ما در تمرین موارد مختلف از جمله ضربه چارچوب را هم تمرین می‌کنیم اما اینکه بازیکن در شرایط گلزنی هست و گل نمی‌زند به مسائل متعدد از جمله فشار روحی و روانی و آمادگی بدنی مربوط می‌شود. ما در بازی امروز سه گل زدیم که نتیجه بد نبود اما می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم چون موقعیت‌های زیادی داشتیم.

 گل‌محمدی برای بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس عنوان کرد: باید حریف را خوب ‌آنالیز کرده و ریکاوری خوبی هم داشته باشیم. برگزاری مسابقات هر چهار روز کار را سخت می‌کند اما بازیکنان ما خوب کار کردند.

 وی همچنین درباره دروازه‌بان خارجی که اخیراً این تیم جذب کرده است، گفت: تست‌ها خوب بود مشکلی وجود نداشت کارت بازی هم صادر شده که می‌توانیم از بازی‌های آینده از او استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در پایان در پاسخ به این پاسخ که اتفاقات جام حذفی امروز هم تکرار شد، بیان داشت: اتفاقات فوتبال است خدا را شکر می‌کنم که امروز سه امتیاز را گرفتیم.

برچسب ها: یحیی گل محمدی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها