به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

ویسی: بازیکنانم در رؤیای جام حذفی بودند

ویسی: بازیکنانم در رؤیای جام حذفی بودند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم تراکتورسازی نسبت به بازی جام حذفی خیلی خوب ریکاوری کرده و آماده این بازی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتورسازی گفت: تیم تراکتورسازی نسبت به بازی جام حذفی خیلی خوب ریکاوری کرده و آماده این بازی بود. اما تیم ما در حال و هوای بازی قبل بود.

ویسی افزود: به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم؛ آنها خوب بازی کردند. ما از نظر مهره کمبود داشتیم و خط دفاع را به زور جمع کردیم. هم محروم داشتیم و هم مصدوم. از طرفی کولی‌بالی با 4 پرواز به ایران رسید و مجبور شدیم از او استفاده کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان یادآور شد: نمی‌دانم خوش‌شانس بودیم یا بدشانس! اگر ضربه پنالتی گل می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما خوش شانس بودیم که گلهای بیشتری دریافت نکردیم. تراکتورسازی بهتر بود و من به آنها تبریک می‌گویم.

وی با ابراز تاسف از عملکرد کولی‌بالی تصریح کرد: کولی‌بالی تیم ما را دگرگون کرد؛ هم پنالتی داد، هم اخراج شد و هم با عصبانیت خود باعث شد تا 3 بازیکن ما 3 اخطاره شده و بازی بعد را از دست بدهند. در بازی بعد ما اصلا دفاع نداریم. هیچ راهی هم نداشتیم. در مقابل فرزاد حاتمی که می‌دانیم بازی مستقیم می‌کند مجبور به جنگ هوایی شدیم اما موفق نبودیم. ما کاری نکرده‌ایم و باید تیم را تقویت کنیم.

ویسی یادآور شد: موسی کولی‌بالی وضعیت ما را خراب کرد؛ هم اخراج شد و هم بازی بعدی را از دست داد. بازیکنان تیم را هم عصبانی کرد که باعث شد تا ما 3 بازیکن را از دست بدهیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان در پاسخ به این سوال که شما یک بار کنار کشیدید و دوباره برگشتید، گفت: مالک دیگری آمد که کارشان خوب بود. ما باید 3 بازیکن اضافه کنیم.بازیکنان زیادی از تیم ما جدا شده بودند و آن چیزی که ما می‌خواستیم نبود. نیم فصل دوم هم به 14 امتیاز نیاز داریم تا در لیگ بمانیم. امسال این را می‌خواهیم تا ببینیم فصل بعد چه می‌شود.باید برای فینال تیم را خوب ببندیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
2
2
اقای ویسی لطفا از اقای پورموسوی درخواست کنید بازیکنهای جوانی که استفاده نمیکنه بطور قرضی تا پایان فصل بشما بدن هم بنفع هر دو تیم هست.
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
حتی اونهایی که با یک پرواز با یک استپ ترانزیت به ایران می رسند خسته و کوفته میشن چه رسد به چند پرواز . هرگز نباید از کولی بالی در ترکیب استفاده می شد حقیقتا حتی اگر یک هافبک را به دفاع می آوردیم نتیجه بهتر می گرفتیم و اخراجی هم نمی دادیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها