به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

تراکتور 3 – استقلال 0؛ جبران بازی جام حذفی

تراکتور 3 – استقلال 0؛ جبران بازی جام حذفی

خوزستان اسپورت
هفته شانزدهم لیگ برتر – استادیوم یادگار تبریز
یک‌شنبه 3 دی‌ماه 96 – ساعت 14:30
تراکتورسازی تبریز 3 – استقلال خوزستان 0
گل: محمد ایران‌پوریان (27- پنالتی)، امید عالیشاه (44)، احسان پهلوان (2+90)
داور: رضا کرمانشاهی
کمک داوران: سعید قاسمی و محمد عطایی
اخراج: موسی کولیبالی (44- استقلال)
اخطار: مهدی مهدی‌پور (تراکتورسازی) - علیرضا زندوی، وحید نامداری، حکیم نصاری، میثم دورقی (استقلال)
تماشاگر: پنج هزار نفر

تراکتورسازی تبریز: فرزین گروسیان، رضا شربتی، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی (77- قائم اسلامی‌خواه)، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه (73- محمد ابراهیمی) و فرزاد حاتمی (89- محمدرضا آزادی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی (86-مهرداد پورابوالقاسم)، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، محمدامین آرام‌طبع، میثم دورقی، حکیم نصاری (71- فرزاد بهمنی)، سلمان بحرانی، یونس دلفی (55- رضا مرادی)، وحید نامداری و جونیور مارینی
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
تیم تراکتورسازی تبریز با 3 گلمقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید تا شکست در جام حذفی را به نوعی جبران کرده باشد.

تراکتورسازی برای جبران شکست جام حذفی با حمایت هوادارانش روبروی استقلال خوزستان صف‌آرایی کرد تا استارت موفقی در آغاز نیم‌فصل دوم داشته باشد. استقلال خوزستان هم بعد از پیروزی روحیه‌بخش جام حذفی با هدف تکرار این برد عازم تبریز شده بود.

در غیاب عقیل کعبی محروم، کادر فنی استقلال از موسی کولیبالی که نیمه شب گذشته وارد ایران شده بود، در قلب خط دفاعی استفاده کرد، اما سایر بازیکنان حاضر در ترکیب 2 تیم را همان نفراتی تشکیل می‌دادند که در جام حذفی به میدان رفته بودند.

بازی تا دقیقه 27 متعادل پیش می‌رفت و آبی‌پوشان جنوبی پابه‌پای تراکتورسازان ارائه‌گر بازی خوبی بودند، ولی اعلام یک ضربه پنالتی به‌سود تیم میزبان، باعث باز شدن دروازه استقلال خوزستان توسط محمد ایران‌پوریان و پیش افتادن شاگردان گل‌محمدی شد.

موسی کولیبالی که مرتکب خطای پنالتی منجر به گل اول تراکتورسازی شده بود، در آخرین دقایق نیمه اول با ارتکاب خطایی بیرون از محوطه جریمه و دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و توپ ارسالی از همین ضربه هم گل دوم تبریزی‌ها را رقم زد تا روز ناموفق کولیبالی تکمیل شود.

استقلال خوزستان که نیمه نخست را روی اشتباهات فردی با 2 گل خورده و یک بازیکن کمتر به رختکن رفته بود، در نیمه دوم با 10 بازیکن به زمین برگشت و در دقایق 51 و 56 صاحب فرصت‌هایی مناسب برای گلزنی شد که در مرتبه اول یونس دلفی در دادن پاس نهایی به جونیور مارینی اشتباه کرد و پس از آن شوت محکم میثم دورقی از ضربه ایستگاهی به تیر دروازه‌ی تراکتورسازان خورد تا آبی‌پوشان با بدشانسی از رسیدن به گل محروم شوند.

استقلال خوزستان در دقیقه 80 فرصتی مناسب برای کاهش فاصله را داشت، اما خطای پنالتی اعلام شده به سود این تیم با واکنش عالی فرزین گروسیان دروازه‌بان تراکتورسازی مقابل ضربه میثم دورقی کاپیتان استقلال خوزستان دفع گردید تا شاگردان ویسی از رسیدن به گل محروم شوند.

قرمزپوشان تراکتورسازی نیز در این نیمه با فرارهای احسان پهلوان و امید عالیشاه در ضدحملات و ارسال‌های متوالی از جناحین به محوطه جریمه استقلال خوزستان به دنبال استفاده از فضاهای موجود در خط دفاعی تیم میهمان بودند. وحید شیخ‌ویسی و مدافعان تیمش در چند صحنه مقابل خطرناک تبریزی‌ها مقاومت کردند و سد راه ضربات حاتمی، عالیشاه و پهلوان شدند اما مقاومت استقلالی‌ها در لحظات وقت اضافی شکسته شد و احسان پهلوان گل سوم تراکتورسازی را به ثمر رساند تا این تیم تبریزی شکست جام حذفی مقابل استقلالی‌ها را در لیگ جبران کند.

شرح گل‌ها
1-0 (تراکتورسازی): در پی خطای موسی کولیبالی مدافع استقلال خوزستان روی احسان پهلوان مهاجم تراکتورسازی یک ضربه پنالتی به سود تیم تبریزی اعلام شد و محمد ایران‌پوریان این پنالتی را برخلاف جهت حرکت وحید شیخ‌ویسی تبدیل به گل کرد.

2-0 (تراکتورسازی): موسی کولیبالی در بیرون از محوطه جریمه مرتکب خطا شده و با دریافت کارت زرد دوم از میدان بیرون رفت. توپ ارسالی یاران تراکتورسازی از دستان وحید شیخ‌ویسی افتاد و امید عالیشاه از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

3-0 (تراکتورسازی): احسان پهلوان از ارسال محمد ایران‌پوریان به درون محوطه جریمه استقلال خوزستان استفاده لازم را کرد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در حاشیه
* کادر فنی 2 تیم قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با همدیگر داشتند. چند روز پیش بود که تراکتورسازی با شکست مقابل استقلال خوزستان از گردونه جام حذفی بیرون رفت.
* چند هزار هوادار تبریزی با وجود حذف تیم‌شان از جام حذفی به ورزشگاه یادگار آمده بودند و بازیکنان تراکتورسازی را تشویق می‌کردند.
* در اواخر نیمه نخست بین بازیکنان 2 تیم درگیری ایجاد شد که داور مسابقه به نصاری از استقلال و مهدی‌پور از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.
* یونس دلفی پس از اینکه یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد، با نظر عبدالله ویسی تعویض شد.
* هواداران تراکتورسازی هنگام تعویض مهدی کیانی به شدت این بازیکن را تشویق کردند.
* در ترکیب تراکتورسازی خبری از عارف آقاسی و سید فاخر تهامی 2 بازیکن خوزستانی این تیم نبود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
کارهای کولیبالی مشکوک بودند، اصلا همچین بازیکنی رو نباید بازی می داد، دیگه نتیجه که از این بدتر نمی شد، یه بازیکن که نباید اینقد پررو باشه هر جوری دلش خواست رفتار کنه، ویسی هم دیگه شورشو در آورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
امروز خوزستانی‌ها عابروریزی کردن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها