به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

حضور 74 بازیکن در ترکیب سه تیم خوزستانی

حضور 74 بازیکن در ترکیب سه تیم خوزستانی

خوزستان اسپورت- سه نماینده فوتبال خوزستان در نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم مجموعاً از 74 بازیکن استفاده کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های فولاد خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و استقلال خوزستان که در ابتدای لیگ هفدهم دست به تغییر کادر فنی زدند، تغییرات زیادی هم به‌صورت خواسته یا ناخواسته در اسکلت‌بندی بازیکنان تیم‌هایشان داشتند.

سه نماینده فوتبال دیار کارون در نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم مجموعاً از 74 بازیکن استفاده کردند. 27 بازیکن در ترکیب استقلال خوزستان، 25 بازیکن برای فولاد خوزستان و 22 بازیکن با لباس نفت آبادان در مسابقات دور رفت امسال به میدان رفتند.

صنعت‌نفت آبادان بیشترین ثبات و استقلال خوزستان کمترین ثبات در تعیین 11 بازیکن ترکیب اصلی را در بین سه نماینده فوتبال استان شاهد بودند. ضمن اینکه هیچ‌کدام از این تیم‌ها از دروازه‌بانان سوم تیم‌شان در نیم‌فصل اول استفاده نکردند.

77 کارت زرد و 4 کارت قرمز در نیم‌فصل نخست به بازیکنان تیم‌های خوزستانی نشان داده شد. استقلال خوزستان بیشترین تعداد اخطار و فولاد خوزستان بیشترین تعداد اخراج را در بین تیم‌های خوزستانی داشتند.

جداول کلی عملکرد بازیکنان سه تیم خوزستانی در نیم‌فصل اول لیگ هفدهم را می‌توانید در ادامه با کلیک کردن روی عناوین مطالب مربوطه، مشاهده ‌کنید.

مطالب مرتبط
جدول آماری بازیکنان استقلال خوزستان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان نفت آبادان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان فولاد خوزستان در نیم‌فصل

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها