به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در نیم‌فصل اول (1)

جدول آماری بازیکنان نفت آبادان در نیم‌فصل

جدول آماری بازیکنان نفت آبادان در نیم‌فصل

خوزستان اسپورت- بازیکنان برزیلی تیم فوتبال نفت آبادان بیشترین دقایق بازی با پیراهن این تیم در نیم‌فصل اول لیگ هفدهم را داشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت‌نفت آبادان با تغییرات وسیع در کادر فنی و اسکلت‌بندی بازیکنان گام به رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر گذاشت و نسبت به نیم‌فصل اول فصل گذشته 6 پله در جدول صعود کرد و در رده ششم قرار گرفت.

تیم طلایی‌پوشان آبادان در نیم‌فصل اول از وجود 22 بازیکن استفاده کرده و کمترین تعداد بازیکن را در میان نمایندگان خوزستان داشته است. ضمن اینکه فرید بهزادی کریمی و امید جهانبخش تنها در 5 بازی نخست نفت آبادان این تیم را همراهی می‌کردند و سپس جایشان را به مسعود ابراهیم‌زاده و محمدامین درویشی دادند.

خریدهای خارجی تیم صنعت‌نفت که این تیم را تبدیل به موفق‌ترین تیم لیگ هفدهم در زمینه‌ی انتخاب بازیکنان خارجی کرده‌اند، بیشترین دقایق حضور در ترکیب یا بیشترین میزان اثرگذاری در به ثمررسیدن گل‌های نفت را داشته‌اند. لوسیانو پریرا مهاجم و آگوستو سزار هافبک برزیلی صنعت‌نفت بازیکنانی بودند که 15 مسابقه متوالی برای صنعت‌نفت به میدان رفتند؛ کرار جاسم بیشترین گل زده و پاس گل را داشت و لوسیانو پریرا پنالتی گیرترین بازیکن صنعت‌نفت در نیم‌فصل اول بود.

کرار جاسم با 5 گل زده بهترین گلزن نفت آبادان لقب گرفت؛ همچنین لوسیانو پریرا 4 گل، آگوستو سزار 3 گل، حسین بغلانی و مسعود ابراهیم‌زاده هرکدام 2 گل برای صنعت‌نفت وارد دروازه‌های حریفان کردند.

طلایی‌پوشان آبادان که چندین امتیاز را به‌دلیل اشتباهات داوران از دست دادند، در  نیم‌فصل اول به لطف بهره بردن از بازیکنان خلاق و تکنیکی صاحب 7 ضربه پنالتی شدند که 5 بار از این ضربات به گل رسیده و 2 بار نیز پنالتی‌ها را از دست دادند. در عین حال 4 بار هم سوت داوران به نشانه اعلام پنالتی به ضرر نفت آبادان به صدا در آمده است که 3 ضربه تبدیل به گل شدند و یک پنالتی در بازی مقابل سیاه‌جامگان راهی به دروازه نفت آبادان پیدا نکرد.

28 کارت زرد در فصل جاری لیگ برتر از سوی داوران به 11 بازیکن صنعت‌نفت نشان داده شد که محمد شادکام با 5 کارت زرد بیشترین اخطارها را در بین بازیکنان نفت دریافت کرد. این تیم خوزستانی البته جزو 3 تیمی بود که هیچ کارت قرمزی در نیم‌فصل نخست دریافت نکرد.

صنعت‎نفت 12 گل از مجموع 16 گل زده‌اش را از ضربات شروع مجدد به ثمر رساند تا خطرناک‌ترین تیم لیگ هفدهم در ضربات ایستگاهی باشد و هنگام تصاحب این ضربات هراس را به حریفان منتقل کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان صنعت‌نفت آبادان در نیم‌فصل لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کسب پنالتی و کارت زرد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

جدول آماری بازیکنان نفت آبادان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان نفت آبادان در نیم‌فصل

مطالب مرتبط
جدول آماری بازیکنان استقلال خوزستان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان فولاد خوزستان در نیم‌فصل

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها