به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در نیم‌فصل اول (2)

جدول آماری بازیکنان استقلال خوزستان در نیم‌فصل

جدول آماری بازیکنان استقلال خوزستان در نیم‌فصل

خوزستان اسپورت- میثم دورقی و عقیل کعبی بازیکنانی بوده‌اند که در تمامی 15 بازی استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول به میدان رفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که با از دست دادن 20 بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی گام به لیگ هفدهم گذاشته بود، در هفته‌های نیم‌فصل اول امتیازات بیشتری جمع‌آوری کرد تا از منطقه سقوط خارج شود و در رده سیزدهم قرار بگیرد.

کادر فنی استقلال خوزستان در نیم‌فصل نخست از 27 بازیکن در مسابقات مختلف استفاده کرد تا نسبت به دیگرنمایندگان خوزستان تغییرات بیشتری را در ترکیب خود شاهد باشد. میثم دورقی و عقیل کعبی با حضور در تمامی دیدارهای آبی‌پوشان بیشترین دقایق حضور در میدان را داشتند؛ ضمن اینکه  11 بازیکن آبی‌پوشان اولین سال حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه می‌کردند.

قهرمان لیگ پانزدهم که برای دومین سال متوالی با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کرد، در مجموع 11 گل به ثمررساند. یونس دلفی جوان‌‎‌ترین گلزن لیگ هفدهم با 3 گل زده بهترین گلزن آبی‌های جنوبی بوده، میثم دورقی، جونیور مارینی و رضا کرملاچعب هرکدام 2 گل به‌ثمررساندند و موسی کولیبالی و وحید نامداری نیزدر ردیف بازیکنان یک گله‌ی تیم استقلال قرار گرفتند.

25 کارت زرد در این دوره از رقابت‌ها در پرونده‌ی استقلال خوزستان ثبت شده و موسی کولیبالی که در دیدار مقابل پرسپولیس با تصمیم سخت‌گیرانه‌ داور از بازی اخراج گردید، تنها بازیکن استقلال خوزستان بوده که در این فصل کارت قرمز گرفته است.

استقلال خوزستان که امسال برای اولین بار به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرده است، بیش از آن‌که در مسابقات خارج از خانه لیگ هفدهم شکست خورده باشد، در زمین خانگی‌اش شکست خورده است، بطوری که 3 باخت در بیرون از خانه و 4 باخت در داخل خانه برای استقلال خوزستان به ثبت رسیده است.

شاگردان عبدالله ویسی تنها تیم لیگ هفدهم بوده‌اند که در فصل جاری صاحب ضربه پنالتی نشده‌اند تا از این بابت هیچ بهره‌ای نبرده باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید. (تعداد اخطارهای عقیل کعبی 3 کارت زرد صحیح است)

جدول آماری بازیکنان استقلال خوزستان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان استقلال خوزستان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان استقلال خوزستان در نیم‌فصل

مطالب مرتبط
جدول آماری بازیکنان فولاد خوزستان در نیم‌فصل
جدول آماری بازیکنان نفت آبادان در نیم‌فصل

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها